Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie do set_dhudmessage


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
34 odpowiedzi w tym temacie

#21 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.07.2012 09:57

pokaz dhudmessage.inc
  • +
  • -
  • 0

#22 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 05.07.2012 10:36

łap:

Ale znalazlem cos takiego też:


set_dhudmessage( red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false )
show_dhudmessage( index, const message[], any:... )

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#23 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.07.2012 11:04

set_dhudmessage ( 0, 255, 0, -1.0, 0.35,.0, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2);

  • +
  • -
  • 0

#24 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 05.07.2012 11:08

przecież ja to podałem w 1 pości?

A to bylo w kodzie KillStreak:

///dhud
stock dhud_color;
stock dhud_x;
stock dhud_y;
stock dhud_effect;
stock dhud_fxtime;
stock dhud_holdtime;
stock dhud_fadeintime;
stock dhud_fadeouttime;
stock dhud_reliable;

stock set_dhudmessage(red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false)
{
#define clamp_byte(%1) (clamp(%1, 0, 255))
#define pack_color(%1,%2,%3) (%3 + (%2<<8) + (%1<<16))

dhud_color = pack_color(clamp_byte(red), clamp_byte(green), clamp_byte(blue));
dhud_x = _:X;
dhud_y = _:y;
dhud_effect = effects;
dhud_fxtime = _:fxtime;
dhud_holdtime = _:holdtime;
dhud_fadeintime = _:fadeintime;
dhud_fadeouttime = _:fadeouttime;
dhud_reliable = _:reliable;
return 1;
}

stock show_dhudmessage(index, const message[], any:...)
{
new buffer[128];
new numArguments = numargs();

if(numArguments == 2)
send_dhudMessage(index, message);
else if(index || numArguments == 3)
{
vformat(buffer, charsmax(buffer), message, 3);
send_dhudMessage(index, buffer);
}
else
{
new playersList[32], numPlayers;
get_players(playersList, numPlayers, "ch");

if(!numPlayers)
return 0;

new Array:handleArrayML = ArrayCreate();

for(new i = 2, j; i < numArguments; i++)
{
if(getarg(i) == LANG_PLAYER)
{
while((buffer[j] = getarg(i + 1, j++))) {}
j = 0;

if(GetLangTransKey(buffer) != TransKey_Bad)
ArrayPushCell(handleArrayML, i++);
}
}

new size = ArraySize(handleArrayML);

if(!size)
{
vformat(buffer, charsmax(buffer), message, 3);
send_dhudMessage(index, buffer);
}
else
{
for(new i = 0, j; i < numPlayers; i++)
{
index = playersList[i];

for(j = 0; j < size; j++)
setarg(ArrayGetCell(handleArrayML, j), 0, index);

vformat(buffer, charsmax(buffer), message, 3);
send_dhudMessage(index, buffer);
}
}
ArrayDestroy(handleArrayML);
}
return 1;
}

stock send_dhudMessage(const index, const message[])
{
message_begin(dhud_reliable? (index? MSG_ONE: MSG_ALL): (index? MSG_ONE_UNRELIABLE: MSG_BROADCAST), SVC_DIRECTOR, _, index);
write_byte(strlen(message) + 31);
write_byte(DRC_CMD_MESSAGE);
write_byte(dhud_effect);
write_long(dhud_color);
write_long(dhud_x);
write_long(dhud_y);
write_long(dhud_fadeintime);
write_long(dhud_fadeouttime);
write_long(dhud_holdtime);
write_long(dhud_fxtime);
write_string(message);
message_end();
}

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#25 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.07.2012 11:29

to czlowieku nie uzywaj set_dhudmessage tylko set_hudemssage, przecież tam nie masz nawet takiego stocka

:wstyd:

Zacznijmy od początku bo przeczytałem cały temat i nic nie rozumiem

Masz w pluginie ten stock ? jeżeli nie dodajesz na początku pluginu #include <dhudmessage> w którym już masz załączone te stocki, więc nasuwa się pytanie, po cholerę ci 2 razy to samo ? i właśnie dlatego głównie czepia się kompilator ale tutaj nikt nie potrafi tłumaczyć z angielskiego.

jeżeli masz stock w pluginie #include <dhudmessage> nie jest potrzebny bo tak na prawdę ten include masz już zawarty w pluginie

a i jeszcze jedno, set_dhudmessage nie korzysta z kanałów wiadomości więc ostatnim argumentem powinno być false albo true

Co do twojej prośby z pierwszego posta, najpierw wyświetlasz wiadomość
załóżmy na 2 sek. więc w argumencie Float:holdtime dajesz 2.0
później tworzysz taska na 2 sek. z jakąś funkcją
i w tej funkcji ponownie piszesz set_dhumessage, show_dhudmessage

A jeżeli chodziło ci o to by 2 wiadomości były naraz wyświetlane to wystarczy zmienić parametr Float:y o 0.02 i już nie będzie problemu
  • +
  • -
  • 0

#26 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.07.2012 11:33

poczekaj, wez uzyj set_udmessage, zamiast_set_dhudmessage i tyle, bo tak jak kolega wyzej napisal, parametr ostatni nie odpowiada kanałowi
  • +
  • -
  • 0

#27 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.07.2012 11:47

Don ale tu chodzi o to że on chce directora zamiast zwykłych wiadomości bo są po prostu lepsze ;)
  • +
  • -
  • 0

#28 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.07.2012 12:13

nie slyszalem o directorach żadnych :D tylko ze mu najeżdżają wiadomości na siebie, dlatego
  • +
  • -
  • 0

#29 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.07.2012 12:45

wystarczy że w jednej wiadomości zmieni y o 0.02 i już powinno być jedno pod drugim :)
  • +
  • -
  • 0

#30 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 05.07.2012 19:16

=ToRRent=

ale ty mi napisałeś ze mam zmienić na y o 0.02 i przecież to jest os y to o co chodzi?
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#31 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.07.2012 21:01

jezeli chcesz wyswietlic 2 wiadomosci i jedna ma byc pod druga to zeby na siebie nie nachodzily musisz jedno dac wyzej lub nizej od drugiej dlatego wystarczy w przypadku director hud message jednej z nich dac wspolrzedna y o 0.02 wiecej lub mniej niz ta druga
  • +
  • -
  • 0

#32 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 05.07.2012 21:29

A set_hudmessage da sie zrobic wieksze napisy?
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#33 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.07.2012 21:55

wielkosc czcionki jest zapisana w plikach resource u kazdego gracza a zmiana wartosci przez serwer jest surowo zabroniona i nieetyczna
  • +
  • -
  • 0

#34 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 05.07.2012 22:21

aha ok, dzięki, musze to jeszcze przemyślec jak to zrobic. dzięki można zamknąć
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#35 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.07.2012 22:28

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych