←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pytanie do set_dhudmessage

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 03.07.2012

Witam, mam problem z set_dhudmessage ponieważ napisy nachodzą na siebie. I jak ustawić w

set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 5.0);


,tak żeby jak wyświetli sie jedna wiadomosc, to jak zaraz po tym wyświetla sie 2 wiadomosc, to jak zrobić zeby ta 1 wiadomosc zniknela?
Odpowiedz

  • +
  • -
ric0 - zdjęcie ric0 04.07.2012

Poradnik : https://www.amxx.pl/...domosci-na-hud/

Masz także opcję generowania napisów w hud.
AMXX STUDIO >> GENERATORS >> HUDMASSAGE GENERATOR
Użytkownik ricO.exe edytował ten post 04.07.2012 14:14
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 04.07.2012

Czyli jak ja mam coś takiego to mam dodać

[b]channel[/b] - Kanał wiadomości. Standardowo mamy dostępne 4 kanały na jednego gracza. Jeśli wyślemy wiadomość na kanale, na którym już jest coś wypisane, wiadomość zostanie nadpisana. Aby uniknąć tych problemów, należy stosować różne kanały. Jeśli jako kanał przekażemy [b]-1[/b], zostanie on wybrany automatycznie.

Czyli coś takiego?
set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 5.0, 4);
dodałem , 4
czy to?
set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 5.0, -1);
dodalem , -1
Odpowiedz

  • +
  • -
ric0 - zdjęcie ric0 04.07.2012

Jesli dasz -1 w obu pluginach to wybierze kanal automatycznie i nie powinno nadpisywac. najlepiej bedzie gdy sam to sprawdzisz w praktyce .
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 04.07.2012

ok, zaraz to sprawdzę i napisze jak by co :)

@edit

Dałem coś takiego:
set_dhudmessage ( 0, 255, 0, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2, -1)


i wyskakuje coś takiego:
warning 213: tag mismatch
Odpowiedz

  • +
  • -
ric0 - zdjęcie ric0 04.07.2012

no to spróbuj jeszcze zrobić w 1 pluginie tak :
set_dhudmessage ( 0, 255, 0, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2, 1)

a w drugim tak :
set_dhudmessage ( 0, 255, 0, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2, 2)
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 04.07.2012

dalej sypie

warning 213: tag mismatch
Odpowiedz

  • +
  • -
ric0 - zdjęcie ric0 04.07.2012

Pokaż te pluginy to postaram Ci się je przerobić ..
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 04.07.2012

Do tego ci nie potrzeba całego pluginu tylko sam
set_dhudmessage
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 05.07.2012

jezeli uzywacie set_dhudmessage, to jak ma wam to kurde zadziałać ? wpisz set_hudmessage
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 05.07.2012

no własnie ja musze uzyć set_dhudmessage i nie wiem jak to zrobić, bo wiem ze sie da
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 05.07.2012

a dlaczego musisz ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 05.07.2012

Bo chce zrobić w http://amxx.pl/topic...a-14c-wyzwania/ takie napisy jak byly w 1 wersjach tego pluginu

Dołączona grafika
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 05.07.2012

w kodzie widze tylko jedną wiadomość hud


public OdgrajDzwieki(id, szNazwa[], scieszka[])
{
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 7.0);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), szNazwa);
client_cmd(id, "spk sound/mw/%s_give.wav", scieszka);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 05.07.2012

A ja sobie edytowałem :)

case 3:
{
uav[attacker] = true;
OdgrajDzwieki(attacker, "[KillStrike] Dostales UAV wpisz /ks i wybierz UAV zeby go uzyc", "uav");
set_dhudmessage ( 0, 255, 0, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2, 2)
show_dhudmessage(0, "%s dostal UAV za KILLSTRIKE x 3 !", name);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 05.07.2012

to czlowieku nie uzywaj set_dhudmessage tylko set_hudemssage, przecież tam nie masz nawet takiego stocka
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 05.07.2012

a dało by rade ustawić, wielkość napisów? set_dhudmessage. Bo z tego co mi wiadomo, chyba nie?
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 05.07.2012

nie jestem tego pewien, ale jakoś musi sie dać, tylko nei wiem czy do tego jest funkcja set_hudmessage
Odpowiedz

  • +
  • -
Stachuu :D ?? - zdjęcie Stachuu :D ?? 05.07.2012

dhudmessage to chyba osobna biblioteka
wgraj odpowiedni iniclude i po problemie
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 05.07.2012

przecież dodałem na początku #include <dhudmessage> oraz wgralem plik dhudmessage.inc i nadal nic?
Odpowiedz