Odleglosc modelu od podloza? I nazwa losow...
Andrzejek
03.07.2012
Witam, ma pytanie do was:
1. Jak zrobić odległość modelu od podłoża? Bo chciał bym, żeby model w moim przypadku skrzynki byl tak położony na ziemi a nie w powietrzu, a mam coś takiego:
Proszę powiedzieć co zmieniliście
2. Jak zrobić żeby w say wyświetlała się wiadomość o losowym itemie? Jak mam coś takiego?
Edited by Andrzejek, 03.07.2012 02:25.
1. Jak zrobić odległość modelu od podłoża? Bo chciał bym, żeby model w moim przypadku skrzynki byl tak położony na ziemi a nie w powietrzu, a mam coś takiego:
set_pev(ent,pev_mins,Float:{-10.0,-10.0,0.0})
set_pev(ent,pev_maxs,Float:{10.0,10.0,25.0})
set_pev(ent,pev_size,Float:{-10.0,-10.0,0.0,10.0,10.0,25.0})
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,Float:{-10.0,-10.0,0.0},Float:{10.0,10.0,25.0})
Proszę powiedzieć co zmieniliście
2. Jak zrobić żeby w say wyświetlała się wiadomość o losowym itemie? Jak mam coś takiego?
case 0:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[CoD:MW3] ^x01Kupiles losowy item!");
}
Edited by Andrzejek, 03.07.2012 02:25.
Droso
03.07.2012
2.
Edited by HubertTM, 03.07.2012 07:29.
case 0: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); new classname[33]; cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(id), classname, 32); ColorChat(id, GREEN, "[CoD:MW3] ^x01Wylosowales %s !", classname); }
Edited by HubertTM, 03.07.2012 07:29.
Andrzejek
03.07.2012
Benio101 tego 1 w ogóle nie rozumie mam coś takiego:
new ent = fm_create_entity("info_target")
set_pev(ent, pev_classname, item_class_name)
engfunc(EngFunc_SetModel,ent, g_models[random_num(0, sizeof g_models - 1)])
set_pev(ent,pev_mins,Float:{-10.0,-10.0,0.0})
set_pev(ent,pev_maxs,Float:{10.0,10.0,25.0})
set_pev(ent,pev_size,Float:{-10.0,-10.0,0.0,10.0,10.0,25.0})
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,Float:{-10.0,-10.0,0.0},Float:{10.0,10.0,25.0})
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY)
Andrzejek
05.07.2012
: error 017: undefined symbol "MOVETYPE_BBOX"
o co chodzi?
Edited by Andrzejek, 05.07.2012 19:30.
Andrzejek
05.07.2012
Masz caly kod: moze coś w nim jest nie tak:
public addItem(origin[3])
{
new ent = fm_create_entity("info_target")
set_pev(ent, pev_classname, item_class_name)
engfunc(EngFunc_SetModel,ent, g_models[random_num(0, sizeof g_models - 1)])
set_pev( ent, pev_framerate, 1.0 );
set_pev( ent, pev_sequence, 1 );
engfunc( EngFunc_AnimationAutomove, ent, get_gametime( ) );
set_pev( ent, pev_gravity, 0.8 );
set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS );
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY)
new Float:fOrigin[3]
IVecFVec(origin, fOrigin)
set_pev(ent, pev_origin, fOrigin)
set_pev(ent,pev_renderfx,kRenderFxGlowShell)
switch(random_num(1,4))
{
case 1: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{0.0,0.0,255.0})
case 2: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{0.0,255.0,0.0})
case 3: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{255.0,0.0,0.0})
case 4: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{255.0,255.0,255.0})
}
}
R3X
05.07.2012
set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS ); set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX) set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY)to jest nie tak
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX) set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS)
Andrzejek
05.07.2012
no teraz spadło na ziemie, ale teraz nie mogę tego podnieść i czy dalo by rade zeby ta skyrznka dawala jakiś opór? a nie ze przejdziemy sobie przez nią
public addItem(origin[3])
{
new ent = fm_create_entity("info_target")
set_pev(ent, pev_classname, item_class_name)
engfunc(EngFunc_SetModel,ent, g_models[random_num(0, sizeof g_models - 1)])
set_pev( ent, pev_framerate, 1.0 );
set_pev( ent, pev_sequence, 1 );
engfunc( EngFunc_AnimationAutomove, ent, get_gametime( ) );
set_pev( ent, pev_gravity, 0.8 );
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS)
new Float:fOrigin[3]
IVecFVec(origin, fOrigin)
set_pev(ent, pev_origin, fOrigin)
set_pev(ent,pev_renderfx,kRenderFxGlowShell)
switch(random_num(1,4))
{
case 1: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{0.0,0.0,255.0})
case 2: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{0.0,255.0,0.0})
case 3: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{255.0,0.0,0.0})
case 4: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{255.0,255.0,255.0})
}
}
R3X
05.07.2012
w tym silniku nie ma podnoszenia sam musisz to zaimplementować
opór się zrobi jak ustawisz rozmiar
opór się zrobi jak ustawisz rozmiar
EngFunc_SetSize
Andrzejek
05.07.2012
przecież bylo podnoszenie, a jak twoja wersje wgralem to juz nie dalo sie podnosic
R3X
05.07.2012
w kodzie który dałeś nie ma nic o podnoszeniu, więc już to zaimplementowałeś (tiaaa...) tylko gdzie indziej i zmiana movetype`a psuje jakieś warunki zapewne