←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Odleglosc modelu od podloza? I nazwa losow...

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 03.07.2012

Witam, ma pytanie do was:

1. Jak zrobić odległość modelu od podłoża? Bo chciał bym, żeby model w moim przypadku skrzynki byl tak położony na ziemi a nie w powietrzu, a mam coś takiego:

set_pev(ent,pev_mins,Float:{-10.0,-10.0,0.0})
set_pev(ent,pev_maxs,Float:{10.0,10.0,25.0})
set_pev(ent,pev_size,Float:{-10.0,-10.0,0.0,10.0,10.0,25.0})
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,Float:{-10.0,-10.0,0.0},Float:{10.0,10.0,25.0})


Proszę powiedzieć co zmieniliście :)

2. Jak zrobić żeby w say wyświetlała się wiadomość o losowym itemie? Jak mam coś takiego?

case 0:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[CoD:MW3] ^x01Kupiles losowy item!");
}

Edited by Andrzejek, 03.07.2012 02:25.
Quote

Gość_21977_* 03.07.2012

1. Zobacz ten post.
Quote

  • +
  • -
Droso's Photo Droso 03.07.2012

2.



case 0:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
new classname[33];
cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(id), classname, 32);
ColorChat(id,  GREEN, "[CoD:MW3] ^x01Wylosowales %s !", classname);
}

Edited by HubertTM, 03.07.2012 07:29.
Quote

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 03.07.2012

Benio101 tego 1 w ogóle nie rozumie mam coś takiego:

new ent = fm_create_entity("info_target")
set_pev(ent, pev_classname, item_class_name)

engfunc(EngFunc_SetModel,ent, g_models[random_num(0, sizeof g_models - 1)])

set_pev(ent,pev_mins,Float:{-10.0,-10.0,0.0})
set_pev(ent,pev_maxs,Float:{10.0,10.0,25.0})
set_pev(ent,pev_size,Float:{-10.0,-10.0,0.0,10.0,10.0,25.0})
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,Float:{-10.0,-10.0,0.0},Float:{10.0,10.0,25.0})

set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY)
Quote

  • +
  • -
R3X's Photo R3X 05.07.2012

set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_BBOX)
i sam spadnie
Quote

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 05.07.2012

: error 017: undefined symbol "MOVETYPE_BBOX"

o co chodzi?
Edited by Andrzejek, 05.07.2012 19:30.
Quote

  • +
  • -
R3X's Photo R3X 05.07.2012

miało być

MOVETYPE_TOSS

:P

BBOX to SOLID_, przepraszam
Quote

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 05.07.2012

Masz caly kod: moze coś w nim jest nie tak:
public addItem(origin[3])
{
new ent = fm_create_entity("info_target")
set_pev(ent, pev_classname, item_class_name)

engfunc(EngFunc_SetModel,ent, g_models[random_num(0, sizeof g_models - 1)])

set_pev( ent, pev_framerate, 1.0 );
set_pev( ent, pev_sequence, 1 );
engfunc( EngFunc_AnimationAutomove, ent, get_gametime( ) );

set_pev( ent, pev_gravity, 0.8 );
set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS );
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY)

new Float:fOrigin[3]
IVecFVec(origin, fOrigin)
set_pev(ent, pev_origin, fOrigin)

set_pev(ent,pev_renderfx,kRenderFxGlowShell)
switch(random_num(1,4))
{
case 1: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{0.0,0.0,255.0})
case 2: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{0.0,255.0,0.0})
case 3: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{255.0,0.0,0.0})
case 4: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{255.0,255.0,255.0})
}
}

Quote

  • +
  • -
R3X's Photo R3X 05.07.2012

set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS );
        set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)
        set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY)
to jest nie tak

set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)
        set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS)
Quote

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 05.07.2012

no teraz spadło na ziemie, ale teraz nie mogę tego podnieść i czy dalo by rade zeby ta skyrznka dawala jakiś opór? a nie ze przejdziemy sobie przez nią

public addItem(origin[3])
{
new ent = fm_create_entity("info_target")
set_pev(ent, pev_classname, item_class_name)

engfunc(EngFunc_SetModel,ent, g_models[random_num(0, sizeof g_models - 1)])

set_pev( ent, pev_framerate, 1.0 );
set_pev( ent, pev_sequence, 1 );
engfunc( EngFunc_AnimationAutomove, ent, get_gametime( ) );

set_pev( ent, pev_gravity, 0.8 );
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS)

new Float:fOrigin[3]
IVecFVec(origin, fOrigin)
set_pev(ent, pev_origin, fOrigin)

set_pev(ent,pev_renderfx,kRenderFxGlowShell)
switch(random_num(1,4))
{
case 1: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{0.0,0.0,255.0})
case 2: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{0.0,255.0,0.0})
case 3: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{255.0,0.0,0.0})
case 4: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{255.0,255.0,255.0})
}
}
Quote

  • +
  • -
R3X's Photo R3X 05.07.2012

w tym silniku nie ma podnoszenia :D sam musisz to zaimplementować

opór się zrobi jak ustawisz rozmiar
EngFunc_SetSize
Quote

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 05.07.2012

przecież bylo podnoszenie, a jak twoja wersje wgralem to juz nie dalo sie podnosic
Quote

  • +
  • -
R3X's Photo R3X 05.07.2012

w kodzie który dałeś nie ma nic o podnoszeniu, więc już to zaimplementowałeś (tiaaa...) tylko gdzie indziej i zmiana movetype`a psuje jakieś warunki zapewne
Quote

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 05.07.2012

no ale jakoś przedtem podnosilo :)
Quote

  • +
  • -
R3X's Photo R3X 05.07.2012

chcesz pomocy czy czekasz aż dopadną Cię flamozordy?
Quote

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 07.07.2012

R3X wyslalem ci kod na pw
Quote