←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Tworzenie bytu przemieszczającego się

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 02.07.2012

A więc tak. Chciałbym stworzyć enta, który by się poruszał, dokładniej to chcę aby origin ent'a był równy originowi id. Chyba wiadomo o co biega ? Z góry dziękuję za pomoc
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 03.07.2012

Hmm jeżeli się nie mylę to musisz ustawić vector oczywiście ustaw mu też odpowiednią prędkość.
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 03.07.2012

http://amxx.pl/dokum...tity-set-vector
jak widzisz mozliwosci jest wiele, więc do której mam się zastosować
Odpowiedz

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 03.07.2012

Może movetype follow? Nie wiem dokładnie o co ci chodzi ale jak chcesz żeby byt poruszał się razem z graczem to bierz przykład z pluginów typu czapka mikołaja itd, w pet systemie też takie coś występuje.
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 05.07.2012

najpierw ustaw względne położenie (np 200 unitów nad graczem) i w szybkim thinku bytu lub prethinku gracza kopiuj prędkość gracza do bytu

new Float:fVelo[3];
pev(id, pev_velocity, fVelo);
set_pev(ent, pev_velocity, fVelo);

możesz kopiować pev_origin, ale jak byt jest solidny to zablokujesz gracza, więc trzeba było w thinku dodawać jakieś przesunięcia względem gracza
Odpowiedz