Tworzenie bytu przemieszczającego się
d0naciak
02.07.2012
A więc tak. Chciałbym stworzyć enta, który by się poruszał, dokładniej to chcę aby origin ent'a był równy originowi id. Chyba wiadomo o co biega ? Z góry dziękuję za pomoc
Fili:P
03.07.2012
Hmm jeżeli się nie mylę to musisz ustawić vector oczywiście ustaw mu też odpowiednią prędkość.
d0naciak
03.07.2012
http://amxx.pl/dokum...tity-set-vector
jak widzisz mozliwosci jest wiele, więc do której mam się zastosować
jak widzisz mozliwosci jest wiele, więc do której mam się zastosować
Jak się nazwać
03.07.2012
Może movetype follow? Nie wiem dokładnie o co ci chodzi ale jak chcesz żeby byt poruszał się razem z graczem to bierz przykład z pluginów typu czapka mikołaja itd, w pet systemie też takie coś występuje.
R3X
05.07.2012
najpierw ustaw względne położenie (np 200 unitów nad graczem) i w szybkim thinku bytu lub prethinku gracza kopiuj prędkość gracza do bytu
możesz kopiować pev_origin, ale jak byt jest solidny to zablokujesz gracza, więc trzeba było w thinku dodawać jakieś przesunięcia względem gracza
new Float:fVelo[3]; pev(id, pev_velocity, fVelo); set_pev(ent, pev_velocity, fVelo);
możesz kopiować pev_origin, ale jak byt jest solidny to zablokujesz gracza, więc trzeba było w thinku dodawać jakieś przesunięcia względem gracza