←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] [DM][vip] granaty po odrodzen...

Zablokowany

  • +
  • -
prostakiloveyou - zdjęcie prostakiloveyou 13.06.2012

public Spawn()        // Granaty
{
   
    new players[32], player, pnum;
    get_players(players, pnum, "a");
    for(new i = 0; i < pnum; i++)
    {
        player = players[i];
        if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
        {

            //if(!is_user_hltv(player) && !is_user_bot(player))
            //{
                
        //if(is_user_connected(player))   set_user_health(player,120)
        

                
        give_item(player, "weapon_smokegrenade")
    give_item(player, "weapon_smokegrenade")

        
        give_item(player, "weapon_flashbang" )
        give_item(player, "weapon_flashbang")
        
        give_item(player, "weapon_hegrenade" )
        give_item(player, "weapon_hegrenade")
        
        give_item(player, "item_assaultsuit" )

			  
            //if(round > 3) Showrod(player)
            //}
        }
    }
    //return PLUGIN_HANDLED
     
    
    
}
witam,
wszysto tu dziala, ale zycie i granaty dodaje co kilkanascie sekund :< czy ktos mi moze podpowiedziec jak zrobic, zeby dodawalo jak gracz zginie i wtedy jak sie odrodzi to dostaje?
Odpowiedz

  • +
  • -
prostakiloveyou - zdjęcie prostakiloveyou 17.06.2012

refresh
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 17.06.2012

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXX > Pluginy

do

Scripting AMXX > Pytania
Odpowiedz

Gość_21977_* 17.06.2012

Dodajesz granaty wszystkim, o ile ktokolwiek zginie i w momencie, kiedy ktoś zginie.
Użyj:

public Spawn(player)          // Granaty
{

if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
{

//if(!is_user_hltv(player) && !is_user_bot(player))
//{

//if(is_user_connected(player)) set_user_health(player,120)



give_item(player, "weapon_smokegrenade")
give_item(player, "weapon_smokegrenade")


give_item(player, "weapon_flashbang" )
give_item(player, "weapon_flashbang")

give_item(player, "weapon_hegrenade" )
give_item(player, "weapon_hegrenade")

give_item(player, "item_assaultsuit" )


//if(round > 3) Showrod(player)
//}
}
//return PLUGIN_HANDLED



}
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 17.06.2012

poza tym dałeś tylko urywek kodu. Jeśli twierdzisz, że dodaje co kilka sekund to musisz mieć jakiegoś taska...
Odpowiedz

  • +
  • -
prostakiloveyou - zdjęcie prostakiloveyou 19.06.2012

dziala benio, dzięki
Odpowiedz

Gość_21977_* 19.06.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany