Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Taki dźwięk dla tt, a taki ct.
#1
Posted 16.05.2012 14:09
client_cmd(i, "spk sound/ttdzwiek/tt_powiedz.wav");
else
client_cmd(i, "spk sound/ctdzwiek/ct_powiedz.wav");
Witam. Czy te funkcję odtworzą dźwięki ( 1 do ct a 2 do tt )?
ps. jeśli by ktoś mógł to proszę podać gotowy codclass_skill_used
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#2
Posted 16.05.2012 14:16
switch(get_user_team(id)) { case 1: client_cmd(id, "spk sound/ttdzwiek/tt_powiedz.wav"); case 2: client_cmd(id, "spk sound/ctdzwiek/ct_powiedz.wav"); }
a moze tak da rade ?
#3
Posted 16.05.2012 16:15
Edited by BloodMan, 16.05.2012 16:16.
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#4
Posted 16.05.2012 16:50
if(get_user_team(id) != get_user_team(i)) client_cmd(i, "spk sound/ttdzwiek/tt_powiedz.wav");
else client_cmd(i, "spk sound/ctdzwiek/ct_powiedz.wav");
Co to index 'i' ? Jak na razie to tylko wygląda, jeśli Ty jesteś w innym teamie niż 'i' to 'tt_powiedz', a jeśli w tym samym teamie to 'ct_powiedz'. Rozwiązanie pfk jest dobre. A jak chcesz inaczej to zrób pętle dla graczy CT i tam odtwarzaj jeden dźwięk, a potem pętle dla graczy TT i tam 2 dźwiek, według mnie najbardziej pewne, bo tak to może działać (od pfk) wtedy, jeśli gracz kliknie, a nie Ty.
Edited by ogieR-, 16.05.2012 16:50.
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#5
Posted 16.05.2012 18:46
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#6
Posted 17.05.2012 03:27
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#7
Posted 17.05.2012 12:11
{
case 1: client_cmd(id, "spk sound/ttdzwiek/tt_powiedz.wav");
case 2: client_cmd(id, "spk sound/ctdzwiek/ct_powiedz.wav");
}
tłumacząc to: switch(get_user_team(id))
na polski: wybierz(team_usera(id))
mogę się mylić ale mi się wydaje że to jest przy wyborze teamu :s
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#8
Posted 17.05.2012 13:18
To pobiera numer druzyny i wywołuje się case, w którym ustawiasz co ma się stać.
TT: 1
CT:2
SPECT: 3 (?)
i dla tego
case 1 i 2
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#9 Gość_21977_*
Posted 18.05.2012 02:44
for(id=1;id<=get_maxplayers();++id){
if(is_user_connected(id) && !is_user_hltv(id)){
switch(get_user_team(id)){
case 1: client_cmd(id, "spk sound/ttdzwiek/tt_powiedz.wav");
case 2: client_cmd(id, "spk sound/ctdzwiek/ct_powiedz.wav");
}
}
}
0 to unassigned, czyli niewybrany Team, np. podczas łączenia z serwerem
1 to Terro
2 to CT
3 to Spect
#10
Posted 18.05.2012 20:13
public xxxxx(id)
{
new num, players[32];
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a];
if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/ttdzwiek/tt_powiedz.wav");
else
client_cmd(i, "spk sound/ctdzwiek/ct_powiedz.wavv");
}
}
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#11
Posted 18.05.2012 20:28
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#12
Posted 19.05.2012 08:36
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#13
Posted 19.05.2012 09:31
if(get_user_team(id) != get_user_team(i)) client_cmd(i, "spk sound/ttdzwiek/tt_powiedz.wav"); else client_cmd(i, "spk sound/ctdzwiek/ct_powiedz.wavv"); } }To jest też źle.Np. Jeśli będziesz w tt to tt_powiedz wywoła się dla ct'ków "tt_powiedz" a dla tt'ków "ct_powiedz"
Edited by radim, 19.05.2012 09:33.
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#14
Posted 19.05.2012 09:53
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#15
Posted 19.05.2012 18:16
2. Jak już koledzy wspomnieli, brakuje get_players w tym co napisałeś. Może wspomnieli o tym zbyt ofensywnie, ale Ty również zbyt ofensywnie odpowiedziałeś. Nikt nie czyta w Twoich myślach ani nie ma dostępu do Twojego komputera, więc nie wiemy czy nie wstawiłeś tego celowo, czy zapomniałeś umieścić w kodzie, więc odpowiadaj na przyszłość w normalny sposób.
3. Radzę zacząć od jakichś prostszych rzeczy, przyziemnych podstaw, bo widzę że nie potrafisz zrozumieć czasem kawałka kodu przez kogoś tu zamieszczonego i dalej robisz po swojemu, bo nie wiesz o co chodzi z tym. Porywasz się trochę motyką na słońce (jak wielu zresztą początkujących), a to nie jest dobry sposób nauczenia się pisania pluginów.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#16
Posted 21.05.2012 17:54
A wszystkim dziękuję za pomoc. Please close.
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#17
Posted 21.05.2012 17:59
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users