←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Prosze o przerobienie klasy

Zablokowany

  • +
  • -
Milioner - zdjęcie Milioner 12.05.2012

Dalej nie działa... ma mieć awp 1/2 i he 1/2


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "Kapitan [P MAX]";
new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapitan [P MAX]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");

return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Szlendii - zdjęcie Szlendii 12.05.2012

Normalnie to skompilowałem więc nie widzę problemu z tą klasą .
Odpowiedz

  • +
  • -
FORMOZA - zdjęcie FORMOZA 12.05.2012

Trzymaj taki kod daje sie w
[sma][/sma]

A Szledni to że ci się kompiluje nie znaczy że jest dobra nie kieruj się tym ;)



#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HE (1<<24)

new const nazwa[] = "Kapitan [P MAX]";
new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapitan [P MAX]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");

return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik Pass'es edytował ten post 12.05.2012 21:09
Odpowiedz

  • +
  • -
Engi - zdjęcie Engi 12.05.2012

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
new ma_klase[33];
new zygfryd[33][31]

new const nazwa[] = "Kapitan [P MAX]";
new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapitan [P MAX]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
zygfryd[id][CSW_HEGRENADE] = 2
zygfryd[id][CSW_AWP] = 2
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
zygfryd[id][CSW_HEGRENADE] = 0
zygfryd[id][CSW_AWP] = 0
ma_klase[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (zygfryd[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,zygfryd[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Milioner - zdjęcie Milioner 13.05.2012

Ok dzięki panowie
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 13.05.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany