czy daloby sie przerobis sprzedawanie perk...
Malinaaa.
06.05.2012
czy daloby sie plugin wyzej przerobic tak ze jak wpisze /sprzedaj2 to sprzeda 2 perk
Malinaaa.
06.05.2012
jakos nie znalazlem chyba ze gdzies to jest a ja nie widze
nadal czekam na pomoc
xenos
06.05.2012
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <colorchat>
//#define MONETY
#if !defined MONETY
new money_sell;
#else
new coins_sell;
#endif
#if defined MONETY
native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin("Sprzedaz perkow", "1.0", "kisiel96");
register_clcmd("say /sprzedaj", "sprzedaj_perk");
register_clcmd("say /sell", "sprzedaj_perk");
register_clcmd("say /sprzedaj2", "sprzedaj_perk2");
register_clcmd("say /sell2", "sprzedaj_perk2");
#if !defined MONETY
money_sell = register_cvar("cod_money_sellperk", "3000");
#else
coins_sell = register_cvar("cod_coins_sellperk", "3");
#endif
}
public sprzedaj_perk(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
#if !defined MONETY
new kasa = cs_get_user_money(id);
new cena = get_pcvar_num(money_sell);
#else
new kasa = cod_get_user_coins(id);
new cena = get_pcvar_num(coins_sell);
#endif
new wartosc_perku;
new sprawdzenieperku = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku, 0);
if(sprawdzenieperku)
{
#if !defined MONETY
if(kasa+cena >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, 16000);
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa+cena);
}
#else
{
cod_set_user_coins(id, kasa+cena);
}
#endif
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk!");
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 0);
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Nie masz zadnego perku!");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public sprzedaj_perk2(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
#if !defined MONETY
new kasa = cs_get_user_money(id);
new cena = get_pcvar_num(money_sell);
#else
new kasa = cod_get_user_coins(id);
new cena = get_pcvar_num(coins_sell);
#endif
new wartosc_perku;
new sprawdzenieperku = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku, 1);
if(sprawdzenieperku)
{
#if !defined MONETY
if(kasa+cena >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, 16000);
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa+cena);
}
#else
{
cod_set_user_coins(id, kasa+cena);
}
#endif
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk!");
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 1);
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Nie masz zadnego perku!");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik xenos edytował ten post 06.05.2012 17:57
Malinaaa.
06.05.2012
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
cod_sellperk_2.sma(51) : error 088: number of arguments does not match definition
cod_sellperk_2.sma(71) : error 088: number of arguments does not match definition
cod_sellperk_2.sma(97) : error 088: number of arguments does not match definition
cod_sellperk_2.sma(117) : error 088: number of arguments does not match definition
4 Errors.
Could not locate output file cod_sellperk_2.amxx (compile failed).
xenos
06.05.2012
i wtedy wszystko ladnie sie kompiluje
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Header size: 588 bytes
Code size: 3600 bytes
Data size: 1408 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 21980 bytes
Done.
masz tutaj plik do sciagniecia amxx
http://wyslijto.pl/plik/rau3zpq5wt
Mr. Dziwny
06.05.2012
Krótko mówiąc to tak , to miał na myśli , ale podrzucił Ci plik amxxogolnie mowiac, potrzebna kompilacja lokalna?
Użytkownik Proxma Vacik edytował ten post 06.05.2012 20:30