←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

set_rendering

MasterOfGames - zdjęcie MasterOfGames 05.05.2012

Witam!

Chciałbym aby ktoś dokładniej mi opisał funkcję set_rendering.
Szukałem w dokumentacji, ale nie ma prawie nic.
Jest tylko składnia: set_rendering( index, fx=kRenderFxNone, r=255, g=255, b=255, render=kRenderNormal, amount=16 )
Chciałbym żeby ktoś powiedział mi dokładniej czy zamiast np. kRenderFxNone można coś innego użyć (czy są inne funkcje).
A może lepiej zamiast set_rendering użyć czegoś innego?
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 05.05.2012

set_rendering( index gracza bądź entu, rodzaj?, Czerwony, Zielony, Niebieski, Rodzaj Renderowania?,Przeźroczystość])

Kolory używa się jak gracz ma mieć taką obwódkę (na JB jak ktoś jest simonem na większosci serwerach ma taką zieloną obramówkę - to właśnie tym ustalasz)

inne rodzaje masz w pliku amxconst w scripting/includes ;)

/* Fx for set_user_rendering() */
enum {
kRenderFxNone = 0,
kRenderFxPulseSlow,
kRenderFxPulseFast,
kRenderFxPulseSlowWide,
kRenderFxPulseFastWide,
kRenderFxFadeSlow,
kRenderFxFadeFast,
kRenderFxSolidSlow,
kRenderFxSolidFast,
kRenderFxStrobeSlow,
kRenderFxStrobeFast,
kRenderFxStrobeFaster,
kRenderFxFlickerSlow,
kRenderFxFlickerFast,
kRenderFxNoDissipation,
kRenderFxDistort,  /* Distort/scale/translate flicker */
kRenderFxHologram,  /* kRenderFxDistort + distance fade */
kRenderFxDeadPlayer,  /* kRenderAmt is the player index */
kRenderFxExplode,  /* Scale up really big! */
kRenderFxGlowShell,  /* Glowing Shell */
kRenderFxClampMinScale,  /* Keep this sprite from getting very small (SPRITES only!) */
};

Użytkownik CheQ edytował ten post 05.05.2012 12:48
Odpowiedz

  • +
  • -
FORMOZA - zdjęcie FORMOZA 05.05.2012

set_rendering( index, fx=kRenderFxNone, r=255, g=255, b=255, render=kRenderNormal, amount=16 )

set_rendering( index gracza np: id, fx=jakby typ renderingu, r=poziom koloru czerownego, g=poziom koloru zielonego, b=poziom koloru niebieskiego, render=typ render z tej listy wybierasz, amount=jakby moc\pomziom renderingu )
Odpowiedz

MasterOfGames - zdjęcie MasterOfGames 05.05.2012

Wielkie dzięki, właśnie tego szukałem, oczywiście daje + jeszcze fajnie żebyś napisał od czego są te wszystkie rodzaje (co robią) ale to mi starczy
Odpowiedz

  • +
  • -
A może sma? - zdjęcie A może sma? 05.05.2012

A sprawdź sobie :D
#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init()
{
register_plugin("test","1.0","kisiel96")

register_clcmd("say /test", "test");

return PLUGIN_CONTINUE
}

public test(id)
{
static fx[33];
set_rendering(id, fx[id], 128, 128, 128, kRenderNormal, 255)
fx[id] = min(++fx[id], 21);

return PLUGIN_CONTINUE
}

+ to: Załączony plik  viewmode_v2.rar   5,23 KB   14 Ilość pobrań - będziesz mógł zobaczyć siebie ;P
Odpowiedz

mierzwi - zdjęcie mierzwi 05.05.2012

jeszcze rodzaj:
/* Render for set_user_rendering() */
enum {
    kRenderNormal = 0,        /* src */
    kRenderTransColor,        /* c*a+dest*(1-a) */
    kRenderTransTexture,        /* src*a+dest*(1-a) */
    kRenderGlow,            /* src*a+dest -- No Z buffer checks */
    kRenderTransAlpha,        /* src*srca+dest*(1-srca) */
    kRenderTransAdd,        /* src*a+dest */
};
ustawiaj to i sprawdzaj jak wygląda, a się dowiesz co robi co :D
Odpowiedz