Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak zrobić, aby menu się włączało po rzuceniu smoke'a
#1
Napisano 04.05.2012 13:15
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#2
Napisano 04.05.2012 15:25
#3 Gość_21977_*
Napisano 04.05.2012 15:56
/* Check the explode of Smoke Grenade base on{Na podstawie zdarzeń z pluginu Teleport Smoke grenade, nie sprawdzałem, nie gwarantuję poprawności.
*
* AMX Mod X
* Teleport Smoke Grenade
*
* (c) Copyright 2006 by VEN
*
* This file is provided as is (no warranties)
*
* DESCRIPTION
* Plugin changes the smoke grenade to teleport grenade with a bit of smoke.
* Usage: drop the grenade, you will be teleported to the spot of explosion.
* Try to crouch if the height of the spot are small for uncrouched player.
*
* CREDITS
* Dread Pirate - idea
*///}
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN_NAME "Check the explode of Smoke Grenade based on Teleport Smoke Grenade"
#define PLUGIN_VERSION "0.1"
#define PLUGIN_AUTHOR "VEN"
// do not edit
new const g_sound_explosion[] = "weapons/sg_explode.wav"
new const g_classname_grenade[] = "grenade"
new g_eventid_createsmoke
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
register_forward(FM_EmitSound, "forward_emitsound")
register_forward(FM_PlaybackEvent, "forward_playbackevent")
// we do not precaching, but retrieving the indexes
g_eventid_createsmoke = engfunc(EngFunc_PrecacheEvent, 1, "events/createsmoke.sc")
}
public forward_emitsound(ent, channel, const sound[]) {
if (!equal(sound, g_sound_explosion) || !is_grenade(ent))
return FMRES_IGNORED
// Smoke Grenade emituje dziek wybuchu
return FMRES_IGNORED
}
public forward_playbackevent(flags, invoker, eventindex) {
// we do not need a large amount of smoke
if (eventindex == g_eventid_createsmoke){
// Smoke Grenade wydobywa dym
}
return FMRES_IGNORED
}
bool:is_grenade(ent) {
if (!pev_valid(ent))
return false
static classname[sizeof g_classname_grenade + 1]
pev(ent, pev_classname, classname, sizeof g_classname_grenade)
if (equal(classname, g_classname_grenade))
return true
return false
}
edit. Przetłumaczyłem post na polski, kiedy tylko zorientowałem się, że to nie dział multilingual
Użytkownik benio101 edytował ten post 04.05.2012 16:02
#4
Napisano 04.05.2012 17:10
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#5 Gość_21977_*
Napisano 04.05.2012 17:12
#6
Napisano 04.05.2012 19:32
public forward_emitsound(ent, channel, const sound[]) { if (!equal(sound, g_sound_explosion) || !is_grenade(ent)) return FMRES_IGNORED new id = pev( ent, pev_owner ); twoje_menu( id ); return FMRES_IGNORED }
Użytkownik emu edytował ten post 04.05.2012 19:32
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych