Jestem ranny !
KariiO
03.05.2012
Witam, przedstawiam wam system ran - dalej więcej o tym dodatku
A więc system ran polega na tym że gdy przeciwnik nas bije np. w rękę lewą/prawą, głowę, nogę lewą/prawą itd. ma on parę % szans że nam przestrzeli naszą "część" ciała Przykładowo jeżeli mamy przestrzeloną rękę podczas strzelania mamy zwiększony rozrzut, oczywiście rękę można wyleczyć u medyka Na początku rundy gdy mamy coś uszkodzone tutor informuje nas o tym.
Komenda:
Instalacja:
Osobny plugin, najlepiej w plugins.ini dać go na koniec
pliki txt do cstrike a reszta standarowo.
Będę miał okazje to wrzucę jakieś SS'y.
Dokładniejszy opis jak się to wszystko rozgrywa...:
Tak jak na początku, więc wróg strzelając w nas i na odwrót ma kilka(zależy na co) szans aby "uszkodzić nas". Gdy już to zrobi to zależenie co mamy uszkodzone wiążę się z tym utrudnienie gry takie jak:
-trzęsienie ekranu podczas strzelania
-mniej hp
-większy rozrzut
-mniejsza prędkość
Później możemy się uleczyć u medyka(aby dowiedzieć się co leczy co w menu jest opcja) kupując lekarstwo
@edit
dodaje tutorek.inc
@edit2
odpowiedniki.txt do cstrike
rany.txt do cstrike/addons/amxmodx/cod (jeżeli nie mamy folderu cod należy stworzyć)
@edit3
plugin został poprawiony przez Netro z poza amxx.pl
Użytkownik KariiO edytował ten post 05.07.2012 12:31
A więc system ran polega na tym że gdy przeciwnik nas bije np. w rękę lewą/prawą, głowę, nogę lewą/prawą itd. ma on parę % szans że nam przestrzeli naszą "część" ciała Przykładowo jeżeli mamy przestrzeloną rękę podczas strzelania mamy zwiększony rozrzut, oczywiście rękę można wyleczyć u medyka Na początku rundy gdy mamy coś uszkodzone tutor informuje nas o tym.
Komenda:
/r lub /rany - główne menu
Instalacja:
Osobny plugin, najlepiej w plugins.ini dać go na koniec
pliki txt do cstrike a reszta standarowo.
Będę miał okazje to wrzucę jakieś SS'y.
Dokładniejszy opis jak się to wszystko rozgrywa...:
Tak jak na początku, więc wróg strzelając w nas i na odwrót ma kilka(zależy na co) szans aby "uszkodzić nas". Gdy już to zrobi to zależenie co mamy uszkodzone wiążę się z tym utrudnienie gry takie jak:
-trzęsienie ekranu podczas strzelania
-mniej hp
-większy rozrzut
-mniejsza prędkość
Później możemy się uleczyć u medyka(aby dowiedzieć się co leczy co w menu jest opcja) kupując lekarstwo
@edit
dodaje tutorek.inc
@edit2
odpowiedniki.txt do cstrike
rany.txt do cstrike/addons/amxmodx/cod (jeżeli nie mamy folderu cod należy stworzyć)
@edit3
plugin został poprawiony przez Netro z poza amxx.pl
Załączone pliki
Użytkownik KariiO edytował ten post 05.07.2012 12:31
Maniek974
03.05.2012
Nie widziałem jeszcze czegoś takiego.
Dzięki temu gra jest bardziej realistyczna . +
Dzięki temu gra jest bardziej realistyczna . +
Trikolo 03.05.2012
A mógłbyś zrobic tak , że np .
Dostałeś w rękę !
W hud by się wyświetlało na ekranie
A u zadającego obrażenia
Trafiłeś w rękę !
Dostałeś w rękę !
W hud by się wyświetlało na ekranie
A u zadającego obrażenia
Trafiłeś w rękę !
KariiO
03.05.2012
Wyświetla się tutorem tot tylko sobie zamieńA mógłbyś zrobic tak , że np .
Dostałeś w rękę !
W hud by się wyświetlało na ekranie
A u zadającego obrażenia
Trafiłeś w rękę !
public client_damage(attacker,victim,damage,wpnindex,hitplace,TA) { new losowanie switch(hitplace) { case HIT_HEAD : { losowanie = random_num(1,12) // 8% if(losowanie==1 && !typ_ran[wstrzas_mozgu][victim]) { tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki doznales WSTRZASU MOZGU!") typ_ran[wstrzas_mozgu][victim] = true } } case HIT_CHEST : { losowanie = random_num(1,25) // 4% if(losowanie==1 && !typ_ran[uszkodzenie_klaty][victim]) { tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki doznales USZKODZENIA KLATKI PIERSIOWEJ!") typ_ran[uszkodzenie_klaty][victim] = true } } case HIT_STOMACH : { losowanie = random_num(1,14) // 7% if(losowanie==1 && !typ_ran[przestrzelony_brzuch][victim]) { tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki zostales POSTRZELONY W BRZUCH!") typ_ran[przestrzelony_brzuch][victim] = true } } case HIT_LEFTARM : { losowanie = random_num(1,8) // 12% if(losowanie==1 && !typ_ran[przestrzelona_lewa_reka][victim]) { tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki zostales POSTRZELONY W LEWA REKE!") typ_ran[przestrzelona_lewa_reka][victim] = true } } case HIT_RIGHTARM : { losowanie = random_num(1,10) //10% if(losowanie==1 && !typ_ran[przestrzelona_prawa_reka][victim]) { tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki zostales POSTRZELONY W PRAWA REKE!") typ_ran[przestrzelona_prawa_reka][victim] = true } } case HIT_LEFTLEG : { losowanie = random_num(1,8) // 12% if(losowanie==1 && !typ_ran[przestrzelona_lewa_noga][victim]) { tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki zostales POSTRZELONY W LEWA NOGE!") typ_ran[przestrzelona_lewa_noga][victim] = true } } case HIT_RIGHTLEG : { losowanie = random_num(1,10) //10% if(losowanie==1 && !typ_ran[przestrzelona_prawa_noga][victim]) { tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki zostales POSTRZELONY W PRAWA NOGE!") typ_ran[przestrzelona_prawa_noga][victim] = true } } } }
pod:
tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki doznales WSTRZASU MOZGU!")dodaj np.:
tutorMake(attacker,TUTOR_RED,6.0,"Gracz ktorego atakujesz/atakowales doznal WSTRZASU MOZGU!")
ZarzadCSB
03.05.2012
Widzę że przerabiałeś to z diablo na coda
Popraw pliczek bo newbie nie skompiluja:
rany.sma(6) : fatal error 100: cannot read from file: "tutorek"
Użytkownik baned edytował ten post 03.05.2012 21:00
Popraw pliczek bo newbie nie skompiluja:
rany.sma(6) : fatal error 100: cannot read from file: "tutorek"
Użytkownik baned edytował ten post 03.05.2012 21:00
KariiO
03.05.2012
to miałem pisane od zera i o dziwo do codaWidzę że przerabiałeś to z diablo na coda
Popraw pliczek bo newbie nie skompiluja:
rany.sma(6) : fatal error 100: cannot read from file: "tutorek"
poprawie dzięki
ZarzadCSB
03.05.2012
Do coda?
Nie poprawione nadal
Skąd tam informacje dot. diablo
Użytkownik baned edytował ten post 03.05.2012 23:30
Nie poprawione nadal
Skąd tam informacje dot. diablo
Użytkownik baned edytował ten post 03.05.2012 23:30
ToRRent
04.05.2012
Nie powiedział bym że robiłeś to pod coda ponieważ ingerujesz w prędkość gracza przydzielając mu stałą 275.0 jednostek
proponował bym ci zdefiniować standardową prędkość (250.0 bodajże tyle jest w codzie) + bonus z kondycji
proponował bym ci zdefiniować standardową prędkość (250.0 bodajże tyle jest w codzie) + bonus z kondycji
heroes
04.05.2012
Widzę że przerabiałeś to z diablo na coda
Popraw pliczek bo newbie nie skompiluja:
rany.sma(6) : fatal error 100: cannot read from file: "tutorek"
oznacza to, że nie masz biblioteki, łap i kompiluj
Załączone pliki
ZarzadCSB
04.05.2012
Nie chodzi o to ...
Chodzi o predkość aby ustalić to tak jak jest w codzie czyli 250+kondycja a nie 270...
Nie mogę edita dać niestety.
Plugin zabija graczy wszystkich poprawić trzeba
Chodzi o predkość aby ustalić to tak jak jest w codzie czyli 250+kondycja a nie 270...
Nie chodzi o to ...
Chodzi o predkość aby ustalić to tak jak jest w codzie czyli 250+kondycja a nie 270...
Nie mogę edita dać niestety.
Plugin zabija graczy wszystkich poprawić trzeba
KariiO
05.05.2012
powinno śmigać...
życie i prędkość ustawia teraz taskiem 0.5 dzięki temu chyba uwzględniu statystyki takie jak zwinność, życie, hp i predkosc klas itd. itd...
nie mogę dodać do pierwszego posta więc zobaczcie
co do diablo to niee robiłem to pod coda ale używałem niektórych rzeczy z diablo i tyle
edit@
down warningi ale i tak dzięki
jeżeli ktoś mógłby to prosiłbym przetestować wersje w tym poście
życie i prędkość ustawia teraz taskiem 0.5 dzięki temu chyba uwzględniu statystyki takie jak zwinność, życie, hp i predkosc klas itd. itd...
nie mogę dodać do pierwszego posta więc zobaczcie
co do diablo to niee robiłem to pod coda ale używałem niektórych rzeczy z diablo i tyle
edit@
down warningi ale i tak dzięki
jeżeli ktoś mógłby to prosiłbym przetestować wersje w tym poście
Załączone pliki
ZarzadCSB
05.05.2012
Proponował bym sprawdzić czy to dalej nie ubija wszystkich.
Ps. jakieś 2 erorki przy kompilacji.
Użytkownik baned edytował ten post 05.05.2012 13:22
Ps. jakieś 2 erorki przy kompilacji.
Użytkownik baned edytował ten post 05.05.2012 13:22
heroes
05.05.2012
nie ma błędów kolega wyżej się nie zna działa ładnie i dodam, że autor powinien umieścić info, że trzeba stworzyć katalog cod w lokalizacji /cstrike/addons/amxmodx
całość wygląda tak:
i wklejamy tam nasze rany.txt
całość wygląda tak:
/cstrike/addons/amxmodx/cod
i wklejamy tam nasze rany.txt
heroes
05.05.2012
hmm tylko na razie strzelam strzelam i nic się nie dzieję menu działa wszystko się pokazuje tylko nie mogę np nikomu nic zrobić, przestrzelić rękę czy nogę