←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Jestem ranny !

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 03.05.2012

Witam, przedstawiam wam system ran - dalej więcej o tym dodatku :)

A więc system ran polega na tym że gdy przeciwnik nas bije np. w rękę lewą/prawą, głowę, nogę lewą/prawą itd. ma on parę % szans że nam przestrzeli naszą "część" ciała :D Przykładowo jeżeli mamy przestrzeloną rękę podczas strzelania mamy zwiększony rozrzut, oczywiście rękę można wyleczyć u medyka :) Na początku rundy gdy mamy coś uszkodzone tutor informuje nas o tym.

Komenda:
/r lub /rany - główne menu

Instalacja:
Osobny plugin, najlepiej w plugins.ini dać go na koniec :)
pliki txt do cstrike a reszta standarowo.

Będę miał okazje to wrzucę jakieś SS'y.

Dokładniejszy opis jak się to wszystko rozgrywa...:
Tak jak na początku, więc wróg strzelając w nas i na odwrót ma kilka(zależy na co) szans aby "uszkodzić nas". Gdy już to zrobi to zależenie co mamy uszkodzone wiążę się z tym utrudnienie gry takie jak:
-trzęsienie ekranu podczas strzelania
-mniej hp
-większy rozrzut
-mniejsza prędkość
Później możemy się uleczyć u medyka(aby dowiedzieć się co leczy co w menu jest opcja) kupując lekarstwo :D

@edit
dodaje tutorek.inc

@edit2
odpowiedniki.txt do cstrike
rany.txt do cstrike/addons/amxmodx/cod (jeżeli nie mamy folderu cod należy stworzyć)

@edit3
plugin został poprawiony przez Netro z poza amxx.pl :)

Załączone pliki


Użytkownik KariiO edytował ten post 05.07.2012 12:31
Odpowiedz

ChadaWGW2 - zdjęcie ChadaWGW2 03.05.2012

No , No + sie nalezy
Odpowiedz

  • +
  • -
FORMOZA - zdjęcie FORMOZA 03.05.2012

Ciekawy plugin, dobry na 4Fun :P
Odpowiedz

  • +
  • -
Maniek974 - zdjęcie Maniek974 03.05.2012

Nie widziałem jeszcze czegoś takiego.
Dzięki temu gra jest bardziej realistyczna :D. +
Odpowiedz

Trikolo - zdjęcie Trikolo 03.05.2012

A mógłbyś zrobic tak , że np .
Dostałeś w rękę !
W hud by się wyświetlało na ekranie ;>
A u zadającego obrażenia
Trafiłeś w rękę !
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 03.05.2012

A mógłbyś zrobic tak , że np .
Dostałeś w rękę !
W hud by się wyświetlało na ekranie ;>
A u zadającego obrażenia
Trafiłeś w rękę !

Wyświetla się tutorem tot tylko sobie zamień :)

public client_damage(attacker,victim,damage,wpnindex,hitplace,TA)
{
new losowanie
switch(hitplace)
{
case HIT_HEAD :
{
losowanie = random_num(1,12) // 8%
if(losowanie==1 && !typ_ran[wstrzas_mozgu][victim])
{
tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki doznales WSTRZASU MOZGU!")
typ_ran[wstrzas_mozgu][victim] = true
}
}
case HIT_CHEST :
{
losowanie = random_num(1,25) // 4%
if(losowanie==1 && !typ_ran[uszkodzenie_klaty][victim])
{
tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki doznales USZKODZENIA KLATKI PIERSIOWEJ!")
typ_ran[uszkodzenie_klaty][victim] = true
}
}
case HIT_STOMACH :
{
losowanie = random_num(1,14) // 7%
if(losowanie==1 && !typ_ran[przestrzelony_brzuch][victim])
{
tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki zostales POSTRZELONY W BRZUCH!")
typ_ran[przestrzelony_brzuch][victim] = true
}
}
case HIT_LEFTARM :
{
losowanie = random_num(1,8) // 12%
if(losowanie==1 && !typ_ran[przestrzelona_lewa_reka][victim])
{
tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki zostales POSTRZELONY W LEWA REKE!")
typ_ran[przestrzelona_lewa_reka][victim] = true
}
}
case HIT_RIGHTARM :
{
losowanie = random_num(1,10) //10%
if(losowanie==1 && !typ_ran[przestrzelona_prawa_reka][victim])
{
tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki zostales POSTRZELONY W PRAWA REKE!")
typ_ran[przestrzelona_prawa_reka][victim] = true
}
}
case HIT_LEFTLEG :
{
losowanie = random_num(1,8) // 12%
if(losowanie==1 && !typ_ran[przestrzelona_lewa_noga][victim])
{
tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki zostales POSTRZELONY W LEWA NOGE!")
typ_ran[przestrzelona_lewa_noga][victim] = true
}
}
case HIT_RIGHTLEG :
{
losowanie = random_num(1,10) //10%
if(losowanie==1 && !typ_ran[przestrzelona_prawa_noga][victim])
{
tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki zostales POSTRZELONY W PRAWA NOGE!")
typ_ran[przestrzelona_prawa_noga][victim] = true
}
}
}
}

pod:
tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki doznales WSTRZASU MOZGU!")
dodaj np.:
tutorMake(attacker,TUTOR_RED,6.0,"Gracz ktorego atakujesz/atakowales doznal WSTRZASU MOZGU!")
Odpowiedz

  • +
  • -
ZarzadCSB - zdjęcie ZarzadCSB 03.05.2012

Widzę że przerabiałeś to z diablo na coda

Popraw pliczek bo newbie nie skompiluja:

rany.sma(6) : fatal error 100: cannot read from file: "tutorek"

:P
Użytkownik baned edytował ten post 03.05.2012 21:00
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 03.05.2012

Widzę że przerabiałeś to z diablo na coda

Popraw pliczek bo newbie nie skompiluja:

rany.sma(6) : fatal error 100: cannot read from file: "tutorek"

:P

to miałem pisane od zera i o dziwo do coda :D
poprawie ;P dzięki
Odpowiedz

  • +
  • -
ZarzadCSB - zdjęcie ZarzadCSB 03.05.2012

Do coda?
Nie poprawione nadal ;P
Skąd tam informacje dot. diablo ;P
Użytkownik baned edytował ten post 03.05.2012 23:30
Odpowiedz

  • +
  • -
ToRRent - zdjęcie ToRRent 04.05.2012

Nie powiedział bym że robiłeś to pod coda ponieważ ingerujesz w prędkość gracza przydzielając mu stałą 275.0 jednostek

proponował bym ci zdefiniować standardową prędkość (250.0 bodajże tyle jest w codzie) + bonus z kondycji
Odpowiedz

creepMP3 - zdjęcie creepMP3 04.05.2012

No wreszcie coś innego + się należy za dobrą pracę.
Odpowiedz

  • +
  • -
JawoR1337 - zdjęcie JawoR1337 04.05.2012

+ ;D
Odpowiedz

  • +
  • -
ZarzadCSB - zdjęcie ZarzadCSB 04.05.2012

Czekamy kario na poprawki ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
heroes - zdjęcie heroes 04.05.2012

Widzę że przerabiałeś to z diablo na coda

Popraw pliczek bo newbie nie skompiluja:

rany.sma(6) : fatal error 100: cannot read from file: "tutorek"

:P


oznacza to, że nie masz biblioteki, łap i kompiluj :)

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
ZarzadCSB - zdjęcie ZarzadCSB 04.05.2012

Nie chodzi o to ...
Chodzi o predkość aby ustalić to tak jak jest w codzie czyli 250+kondycja a nie 270...

Nie chodzi o to ...
Chodzi o predkość aby ustalić to tak jak jest w codzie czyli 250+kondycja a nie 270...



Nie mogę edita dać niestety.


Plugin zabija graczy wszystkich poprawić trzeba ;P
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 05.05.2012

powinno śmigać...
życie i prędkość ustawia teraz taskiem 0.5 dzięki temu chyba uwzględniu statystyki takie jak zwinność, życie, hp i predkosc klas itd. itd...

nie mogę dodać do pierwszego posta więc zobaczcie

co do diablo to niee :P robiłem to pod coda ale używałem niektórych rzeczy z diablo i tyle :)

edit@
down warningi ale i tak dzięki :)

jeżeli ktoś mógłby to prosiłbym przetestować wersje w tym poście :P

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
ZarzadCSB - zdjęcie ZarzadCSB 05.05.2012

Proponował bym sprawdzić czy to dalej nie ubija wszystkich.
Ps. jakieś 2 erorki przy kompilacji.
Użytkownik baned edytował ten post 05.05.2012 13:22
Odpowiedz

  • +
  • -
heroes - zdjęcie heroes 05.05.2012

nie ma błędów kolega wyżej się nie zna :D działa ładnie i dodam, że autor powinien umieścić info, że trzeba stworzyć katalog cod w lokalizacji /cstrike/addons/amxmodx
całość wygląda tak:
/cstrike/addons/amxmodx/cod

i wklejamy tam nasze rany.txt
Odpowiedz

  • +
  • -
heroes - zdjęcie heroes 05.05.2012

hmm tylko na razie strzelam strzelam i nic się nie dzieję :) menu działa wszystko się pokazuje tylko nie mogę np nikomu nic zrobić, przestrzelić rękę czy nogę
Odpowiedz

  • +
  • -
ZarzadCSB - zdjęcie ZarzadCSB 05.05.2012

Mi też nie działa na 1 codzie a na 2 powoduje crash i zabija all
Odpowiedz