Pobranie id gracza w którego celujemy.
KoRnY
02.05.2012
Prosiłbym o jakieś objaśnienie.
Jestem stosunkowo zielony , więc przydałby się jakiś mini opis , lub odesłanie do już istniejącego.
Z góry dzięki ;]
Jestem stosunkowo zielony , więc przydałby się jakiś mini opis , lub odesłanie do już istniejącego.
Z góry dzięki ;]
d0naciak
02.05.2012
new trafiony, body;
get_user_aiming(id, trafiony, body); //trafiony = id gracza, na ktorego patrzymy
FORMOZA
02.05.2012
Spróbuj
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_plugin("Player status", "1.0", "naXe")
register_event("StatusValue", "player_status", "be", "1=2", "2!0")
register_event("StatusValue", "player_status", "be", "1=1", "2=0")
}
public player_status(id) {
static type;
type = read_data(1)
switch(type)
{
case(1):
{
//jakas funkcja jesli nie celujemy
}
case(2):
{
//jakas funkcja jesl;i celujemy
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
R3X
02.05.2012
Drugi też nie potrzebuje niczego więcej niż amxmodx i consty. Drugi jest o tyle dobry, że sam mówi kiedy nacelowałeś gracza, pierwszy (nadesłany przez don the pr0oo) musi być przypisany do jakiejś akcji i dopiero wtedy możesz sprawdzić czy patrzysz na kogoś.