←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pobranie id gracza w którego celujemy.

  • +
  • -
KoRnY's Photo KoRnY 02.05.2012

Prosiłbym o jakieś objaśnienie.
Jestem stosunkowo zielony , więc przydałby się jakiś mini opis , lub odesłanie do już istniejącego.
Z góry dzięki ;]
Quote

  • +
  • -
d0naciak's Photo d0naciak 02.05.2012

new trafiony, body;
get_user_aiming(id, trafiony, body); //trafiony = id gracza, na ktorego patrzymy
Quote

  • +
  • -
FORMOZA's Photo FORMOZA 02.05.2012

Spróbuj ;)


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
register_plugin("Player status", "1.0", "naXe")

register_event("StatusValue", "player_status", "be", "1=2", "2!0")
register_event("StatusValue", "player_status", "be", "1=1", "2=0")
}

public player_status(id) {
static type;
type = read_data(1)
switch(type)
{
case(1):
{
//jakas funkcja jesli nie celujemy
}
case(2):
{
//jakas funkcja jesl;i celujemy
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
Quote

  • +
  • -
d0naciak's Photo d0naciak 02.05.2012

moj sposob lepszy, wymaga tylko amxmodx'a
Quote

  • +
  • -
R3X's Photo R3X 02.05.2012

Drugi też nie potrzebuje niczego więcej niż amxmodx i consty. Drugi jest o tyle dobry, że sam mówi kiedy nacelowałeś gracza, pierwszy (nadesłany przez don the pr0oo) musi być przypisany do jakiejś akcji i dopiero wtedy możesz sprawdzić czy patrzysz na kogoś.
sebul (02.05.2012 22:09):
Chciałem coś podobnego napisać, ale nie zdążyłem tego jakoś dobrze ująć :D
Quote