Pobranie ID gracza, który jest w naszym za...
radim
02.05.2012
Tak jak w temacie. Jak pobrać ID gracza, który jest w naszym zasięgu wzroku ?
radim
02.05.2012
Pobranie ID gracza, który jest w naszym zasięgu wzroku
Czyli id gracza, którego widzimy na ekranie (bez najeżdżania celownikiem na niego)
Napisany przez radim, dziś, 16:10
Opis tematu.
Czyli id gracza, którego widzimy na ekranie (bez najeżdżania celownikiem na niego)
Napisany przez radim, dziś, 16:10
Opis tematu.
d0naciak
02.05.2012
w prethinku, zaokrąglic indexy wszystkich i tylko dodac warunek, czy nie sa za scianą
R3X
02.05.2012
Używałem kąta i odległości do regulowanego viewcone`a , coś jak to
Jeśli chodzi Ci o coś podobnego to mogę podesłać tego liba.
Jeśli chodzi Ci o coś podobnego to mogę podesłać tego liba.
R3X
03.05.2012
Tu jest lib i jego .inc, zaraz dorzucę przykładowy plugin pokazujący jak to wykorzystać
Edit.
uaktualizowałem załączniki
targetController linia 114
A powinno być podawane w natywie, ale nie miałem nigdy tego publikować to nie budowałem porządnego API
Funkcja filtrująca ma zwracać wartość różną od zera jeśli byt `ent` może być celem akcji. W tym przypadku każdy żywy gracz. Można dodać warunek drużyn i będzie można celować tylko we wrogów.
Edit.
uaktualizowałem załączniki
targetController linia 114
if(B < 0 || A > 25.0) continue;B pilnuje, żeby nie celować do tyłu, a A to zakres tolerancji (odległość celu od celownika)
A powinno być podawane w natywie, ale nie miałem nigdy tego publikować to nie budowałem porządnego API
public filterPlayers(id, ent) { return is_user_alive(ent); }
Funkcja filtrująca ma zwracać wartość różną od zera jeśli byt `ent` może być celem akcji. W tym przypadku każdy żywy gracz. Można dodać warunek drużyn i będzie można celować tylko we wrogów.
Załączone pliki
radim
03.05.2012
Dziękuję bardzo. Na razie nie zamykajcie tematu, bo w razie problemu napiszę ;D