←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pobranie ID gracza, który jest w naszym za...

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 02.05.2012

Tak jak w temacie. Jak pobrać ID gracza, który jest w naszym zasięgu wzroku ?
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 02.05.2012

chodzi ci o tego, na ktorego patrzysz ? celownikiem ?
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 02.05.2012

Pobranie ID gracza, który jest w naszym zasięgu wzroku


Czyli id gracza, którego widzimy na ekranie (bez najeżdżania celownikiem na niego)
Napisany przez radim, dziś, 16:10

Opis tematu.
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 02.05.2012

w prethinku, zaokrąglic indexy wszystkich i tylko dodac warunek, czy nie sa za scianą :>
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 02.05.2012

Używałem kąta i odległości do regulowanego viewcone`a , coś jak to

Jeśli chodzi Ci o coś podobnego to mogę podesłać tego liba.
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 03.05.2012

R3X tak, dokładnie. Jeśli możesz to podeślij tego liba ;d
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 03.05.2012

Tu jest lib i jego .inc, zaraz dorzucę przykładowy plugin pokazujący jak to wykorzystać

Edit.
uaktualizowałem załączniki


targetController linia 114

if(B < 0 || A > 25.0) continue;
B pilnuje, żeby nie celować do tyłu, a A to zakres tolerancji (odległość celu od celownika)

A powinno być podawane w natywie, ale nie miałem nigdy tego publikować to nie budowałem porządnego API ;P


public filterPlayers(id, ent)
{
	return is_user_alive(ent);
}

Funkcja filtrująca ma zwracać wartość różną od zera jeśli byt `ent` może być celem akcji. W tym przypadku każdy żywy gracz. Można dodać warunek drużyn i będzie można celować tylko we wrogów.

R3X (03.05.2012 10:44):
Jakby co to nowy Target Controller.zip zawiera poprawioną wersję

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 03.05.2012

Dziękuję bardzo. Na razie nie zamykajcie tematu, bo w razie problemu napiszę ;D
Odpowiedz