←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Dodawanie klasie mocy.

  • +
  • -
Damian3k's Photo Damian3k 28.04.2012

Jak dodać klasie moce? Prosiłbym o jakiś poradnik.
Quote

  • +
  • -
Pietras11's Photo Pietras11 29.04.2012

Jest ich pełno na forum wystarczy poszukać w http://amxx.pl/forum...i-oraz-pluginy/
Quote

  • +
  • -
Damian3k's Photo Damian3k 29.04.2012

Przejrzałem wszystkie i nie mogę znaleźć żadnego dobrze napisanego poradnika
Quote

Dizip's Photo Dizip 29.04.2012

Na górze dodaj zmianna
new twoj_moc[33] =1


w select_class_menu(id, key) gdzieś na początku dodaj
twoj_moc[id] =0/// to po to aby sie wylaczala przy zmianie klasy


a teraz po prostu przy jakiejś klasie dodajesz
twoj_moc[id] =1


o i to koniec dodawania zmiennej. teraz musisz nadać jej jakąs wartośc a tego Ci ie zrobie bo "moc" to szerokie pojecie.

Jak juz znadziesz w swojej główce znaczenie słowa moc to robisz
if(twoja_moc[id] ==1){
tutaj kod na twoją moc
}


Dziękuje to wszystko
Quote

  • +
  • -
Pietras11's Photo Pietras11 30.04.2012

Przejrzałem wszystkie i nie mogę znaleźć żadnego dobrze napisanego poradnika

To chyba okulista Ci się przyda.Jest każdy poradnik do każdej mocy.
Quote

Koniarek's Photo Koniarek 30.04.2012

To chyba okulista Ci się przyda.Jest każdy poradnik do każdej mocy.


Tylko że ty mu dałeś link do działu CoDMoD :mur: :lol:
Quote

  • +
  • -
FORMOZA's Photo FORMOZA 30.04.2012

Np:

public moc_paladyna(){
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((player_class[id] == PALADYN) && (is_user_connected(id))){
player_b_mine[id] = 3;
}
}
}


moc_paladyna() dodajesz do RoundStart()
Quote

  • +
  • -
Pietras11's Photo Pietras11 30.04.2012

To chyba okulista Ci się przyda.Jest każdy poradnik do każdej mocy.


Tylko że ty mu dałeś link do działu CoDMoD :mur: :lol:

Ja pier.... sory rzadko kto piszę o diablo :P
Quote

  • +
  • -
TheRock's Photo TheRock 30.04.2012

haha Pietras to mnie rozbawiłeś xD
Przecież to dział Diablo własnie tobie by się przydał okulista
Masz Np :
Znajdź

new player_dmg[33]


dodaj pod

new plus_obrazenia[33] // dodaje obrazenia


znajdź funkcję

public RoundStart()


następnie znajdź w niej
for (new i=0; i < 33; i++) {


dodaj pod

plus_obrazenia[i] = 0


jeśli chcesz aby obrażenia te malały stopniowo w kolejnych rundach zamiast tego wyżej, dodaj
if(plus_obrazenia[i] > 19)
plus_obrazenia[i] = 15
else if(plus_obrazenia[i] > 14)
plus_obrazenia[i] = 10
else if(plus_obrazenia[i] > 9)
plus_obrazenia[i] = 5
else
plus_obrazenia[i] = 0


znajdź
if(player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id) > player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if(random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}


dodaj pod

if(plus_obrazenia[attacker_id] > 0 && get_user_health(id) > plus_obrazenia[attacker_id])
{
change_health(id,-plus_obrazenia[attacker_id],attacker_id,"")

if(random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}


znajdź
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+25.0)
}


dodaj pod

case Twoja_Klasa: // u mnie jest to klasa np: Izual:"
{
plus_obrazenia[id] += 5 // lub też jeśli chcesz, aby wartość ta była losowa, zamiast "5" daj "random_num(1,5)"
if(plus_obrazenia[id] > 25) {
plus_obrazenia[id] = 25 // wartości "25" możesz zamienić na inną liczbę, jest to po prostu ograniczenie ile można mieć max dodatkowcyh obrażeń
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc dodatkowych obrazen to %i", plus_obrazenia[id])
}
else show_hudmessage(id, "+%i dodatkowych obrazen", plus_obrazenia[id])
}

To wszystko.

Dodanie itemu - moc na nożu
Znajdź
case Twoja_Klasa:
{
// Moc
}


zamień na
case Twoja_Klasa:
{
if(player_item_id[id] != 0)
show_hudmessage(id, "Posiadasz juz item")
else
award_item(id, 0)
}



Jeśli chcesz, aby losowanie było ograniczone na rundę zrób tak:
Znajdź
new invisible_cast[33]


dodaj pod

new losowe_itemy[33]


znajdź

public RoundStart()


następnie znajdź

for(new i=0; i<33; i++) {


dodaj pod

losowe_itemy[i] = 0


i teraz moc dodaj tak

case Twoja_Klasa:
{
if(player_item_id[id] != 0)
show_hudmessage(id, "Posiadasz juz item")
else {
losowe_itemy[id]++
if(losowe_itemy[id] > 3) {
losowe_itemy[id] = 3
show_hudmessage(id, "Maksymalna ilosc losowych itemow to %i", losowe_itemy[id])
}
else
award_item(id, 0)
}
}

sebul (01.05.2012 01:06):
A nie łatwiej było dodać link do poradnika na forum? :o

Edited by TheRock, 30.04.2012 20:43.
Quote