Dodawanie klasie mocy.
Pietras11
29.04.2012
Jest ich pełno na forum wystarczy poszukać w http://amxx.pl/forum...i-oraz-pluginy/
Damian3k
29.04.2012
Przejrzałem wszystkie i nie mogę znaleźć żadnego dobrze napisanego poradnika
Dizip 29.04.2012
Na górze dodaj zmianna
w select_class_menu(id, key) gdzieś na początku dodaj
a teraz po prostu przy jakiejś klasie dodajesz
o i to koniec dodawania zmiennej. teraz musisz nadać jej jakąs wartośc a tego Ci ie zrobie bo "moc" to szerokie pojecie.
Jak juz znadziesz w swojej główce znaczenie słowa moc to robisz
Dziękuje to wszystko
new twoj_moc[33] =1
w select_class_menu(id, key) gdzieś na początku dodaj
twoj_moc[id] =0/// to po to aby sie wylaczala przy zmianie klasy
a teraz po prostu przy jakiejś klasie dodajesz
twoj_moc[id] =1
o i to koniec dodawania zmiennej. teraz musisz nadać jej jakąs wartośc a tego Ci ie zrobie bo "moc" to szerokie pojecie.
Jak juz znadziesz w swojej główce znaczenie słowa moc to robisz
if(twoja_moc[id] ==1){
tutaj kod na twoją moc
}
Dziękuje to wszystko
Pietras11
30.04.2012
To chyba okulista Ci się przyda.Jest każdy poradnik do każdej mocy.Przejrzałem wszystkie i nie mogę znaleźć żadnego dobrze napisanego poradnika
Koniarek 30.04.2012
To chyba okulista Ci się przyda.Jest każdy poradnik do każdej mocy.
Tylko że ty mu dałeś link do działu CoDMoD
FORMOZA
30.04.2012
Np:
moc_paladyna() dodajesz do RoundStart()
public moc_paladyna(){
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((player_class[id] == PALADYN) && (is_user_connected(id))){
player_b_mine[id] = 3;
}
}
}
moc_paladyna() dodajesz do RoundStart()
Pietras11
30.04.2012
Ja pier.... sory rzadko kto piszę o diabloTo chyba okulista Ci się przyda.Jest każdy poradnik do każdej mocy.
Tylko że ty mu dałeś link do działu CoDMoD
TheRock
30.04.2012
haha Pietras to mnie rozbawiłeś
Przecież to dział Diablo własnie tobie by się przydał okulista
Masz Np :
Znajdź
dodaj pod
znajdź funkcję
następnie znajdź w niej
dodaj pod
jeśli chcesz aby obrażenia te malały stopniowo w kolejnych rundach zamiast tego wyżej, dodaj
znajdź
dodaj pod
znajdź
dodaj pod
To wszystko.
Dodanie itemu - moc na nożu
Znajdź
zamień na
Jeśli chcesz, aby losowanie było ograniczone na rundę zrób tak:
Znajdź
dodaj pod
znajdź
następnie znajdź
dodaj pod
i teraz moc dodaj tak
Przecież to dział Diablo własnie tobie by się przydał okulista
Masz Np :
Znajdź
new player_dmg[33]
dodaj pod
new plus_obrazenia[33] // dodaje obrazenia
znajdź funkcję
public RoundStart()
następnie znajdź w niej
for (new i=0; i < 33; i++) {
dodaj pod
plus_obrazenia[i] = 0
jeśli chcesz aby obrażenia te malały stopniowo w kolejnych rundach zamiast tego wyżej, dodaj
if(plus_obrazenia[i] > 19)
plus_obrazenia[i] = 15
else if(plus_obrazenia[i] > 14)
plus_obrazenia[i] = 10
else if(plus_obrazenia[i] > 9)
plus_obrazenia[i] = 5
else
plus_obrazenia[i] = 0
znajdź
if(player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id) > player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
if(random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
dodaj pod
if(plus_obrazenia[attacker_id] > 0 && get_user_health(id) > plus_obrazenia[attacker_id])
{
change_health(id,-plus_obrazenia[attacker_id],attacker_id,"")
if(random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
znajdź
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+25.0)
}
dodaj pod
case Twoja_Klasa: // u mnie jest to klasa np: Izual:"
{
plus_obrazenia[id] += 5 // lub też jeśli chcesz, aby wartość ta była losowa, zamiast "5" daj "random_num(1,5)"
if(plus_obrazenia[id] > 25) {
plus_obrazenia[id] = 25 // wartości "25" możesz zamienić na inną liczbę, jest to po prostu ograniczenie ile można mieć max dodatkowcyh obrażeń
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc dodatkowych obrazen to %i", plus_obrazenia[id])
}
else show_hudmessage(id, "+%i dodatkowych obrazen", plus_obrazenia[id])
}
To wszystko.
Dodanie itemu - moc na nożu
Znajdź
case Twoja_Klasa:
{
// Moc
}
zamień na
case Twoja_Klasa:
{
if(player_item_id[id] != 0)
show_hudmessage(id, "Posiadasz juz item")
else
award_item(id, 0)
}
Jeśli chcesz, aby losowanie było ograniczone na rundę zrób tak:
Znajdź
new invisible_cast[33]
dodaj pod
new losowe_itemy[33]
znajdź
public RoundStart()
następnie znajdź
for(new i=0; i<33; i++) {
dodaj pod
losowe_itemy[i] = 0
i teraz moc dodaj tak
case Twoja_Klasa:
{
if(player_item_id[id] != 0)
show_hudmessage(id, "Posiadasz juz item")
else {
losowe_itemy[id]++
if(losowe_itemy[id] > 3) {
losowe_itemy[id] = 3
show_hudmessage(id, "Maksymalna ilosc losowych itemow to %i", losowe_itemy[id])
}
else
award_item(id, 0)
}
}
Użytkownik TheRock edytował ten post 30.04.2012 20:43