[ROZWIĄZANE] Edycja BF2 v1.5.5a
UberSkill
24.04.2012
Witam,
Poszukuje osoby ktora przerobilaby mi mod BF2 (obojetnie ktora wersja, choc mysle ze 24 odznaki v 1.5.5a bylaby najlepsza do tego).
Edycja obejmuje zmiane nazwy modu na "JarHead", Chce aby plugin posiadal ranking z bf2 (bez infomracji o ilosci odznak), komende /whostats (ma podliczac to samo co dotychczas) i /mestats (zamiast bf2stats), przyznawane medale, lidera we fragach.
Kwestie ew. wynagrodzenia mozemy sie dogadac choc kokosow nie obecuje (licze na dobrego samarytanina^^).
dzięki wielkie .
bf2 mod: http://amxx.pl/topic...nk-mod-pl-v110/
Poszukuje osoby ktora przerobilaby mi mod BF2 (obojetnie ktora wersja, choc mysle ze 24 odznaki v 1.5.5a bylaby najlepsza do tego).
Edycja obejmuje zmiane nazwy modu na "JarHead", Chce aby plugin posiadal ranking z bf2 (bez infomracji o ilosci odznak), komende /whostats (ma podliczac to samo co dotychczas) i /mestats (zamiast bf2stats), przyznawane medale, lidera we fragach.
Kwestie ew. wynagrodzenia mozemy sie dogadac choc kokosow nie obecuje (licze na dobrego samarytanina^^).
dzięki wielkie .
bf2 mod: http://amxx.pl/topic...nk-mod-pl-v110/
UberSkill
26.04.2012
Wiec probowalem sam troche zrobic ale jakos nie wychodzi mam errory do teog nei mam pojecia jak je rozwiazac ;/ zamieszaczam tutaj swoj remake. (*P.S. przy okazji mzoecie sprawdzic ktore moduly faktycznie sa wymagane)
JarHead.zip 264,57 KB
38 Ilość pobrań
Użytkownik UberSkill edytował ten post 26.04.2012 20:27
Użytkownik UberSkill edytował ten post 26.04.2012 20:27
Gość_21977_* 26.04.2012
new const gPluginName[] = "Battlefield 2: Rank Mod";
// zmien na
new const gPluginName[] = "JarHead";
//w
register_clcmd("say /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki");
register_clcmd("say_team /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki");
// zmien bf2stats na mestats
gPcvarBadgesActive (bf2_active) na 0
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
UberSkill
27.04.2012
Moglbys mi powiedziec w ktorym pliku i w ktorej linii ;x? bylbym wdzieczny. Btw komende bf2_active chce zaminic na jhd_active podobnie pcvarBF2Active na pcvarJHDActive, wszystkie pcvary od odznak usunac.
Gość_21977_* 27.04.2012
W pliku głównym, nie podałeś z jakiego korzystasz.
Wyślij mi całe SMA + INLs, to Ci wrzucę gotowca.
Jeśli nie, to podaj, z której wersji korzystasz.
Napisałeś o 1.5.5a, dałeś link do 1.1.0 i mniejszych, do tego colorchat, czy nie?
Założę, że chcesz tylko ranking, /whostats, /mestats, lidera we fragach.
Plik główny:
usuń (w linku 1.1.0 Colorchat: 166-185)
169-204: Usuń
171-172 Zamień bf2stats na mestats
172-182: Usuń
172-180: Możesz wywalić, ew. zmienić na jhd_version (bajer)
174: zmień na
W takim razie linijkę 50. zmień z
176:
cmds.inl: 181-226. Zamień
na
w HUD.inl:
możesz wszystko zakomentować (14 i 16)
Po 50. linijce w głównym pliku dodaj:
174. zamień
Tak mam HUD.inl:
cmds.inl: Wklejka: 4nfxz6yfcfc4
plik główny (sma): Wklejka: 49rmgg213a2o
Bez bawienia się, sprawdź, co i jak, później można się pobawić w optymalizację i usuwanie niepotrzebnych funkcji.
Pisane z paznokcia. U mnie się skompilowało. Napisz, jak (nie)działa, to się poprawi, a potem pousuwa niepotrzebne fragmenty.
Wyślij mi całe SMA + INLs, to Ci wrzucę gotowca.
Jeśli nie, to podaj, z której wersji korzystasz.
Napisałeś o 1.5.5a, dałeś link do 1.1.0 i mniejszych, do tego colorchat, czy nie?
Założę, że chcesz tylko ranking, /whostats, /mestats, lidera we fragach.
Plik główny:
//Public
register_clcmd("say /ranks","show_rankhelp",0, "Pokazuje Informacje o Ranku");
register_clcmd("say_team /ranks","show_rankhelp",0, "Pokazuje Informacje o Ranku");
register_clcmd("say /badges1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say_team /badges1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say /odznaki1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say_team /odznaki1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say /badges2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say_team /badges2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say /odznaki2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say_team /odznaki2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say /badges3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say_team /badges3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say /odznaki3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say_team /odznaki3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
usuń (w linku 1.1.0 Colorchat: 166-185)
register_clcmd("say /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say_team /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say_team /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod");
register_clcmd("say_team /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod");
register_clcmd("say /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy");
register_clcmd("say_team /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy");
register_clcmd("say /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk");
register_clcmd("say_team /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk");
register_clcmd("say /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina");
register_clcmd("say_team /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina");
169-204: Usuń
register_clcmd("say /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki");
register_clcmd("say_team /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki");
171-172 Zamień bf2stats na mestats
register_clcmd("say /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera");
register_clcmd("say_team /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera");
register_clcmd("say /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki");
register_clcmd("say_team /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki");
//Admin
register_clcmd("bf2_addbadge", "add_badge", ADMIN_LEVEL, "<player> <badge#> <level#>");
register_clcmd("bf2_addkills", "add_kills", ADMIN_LEVEL, "<player> <kills#>");
172-182: Usuń
//Cvars
//FCVAR_SERVER cvar for game monitor.
register_cvar("bf2_version", gPluginVersion, FCVAR_SERVER);
// Set cvar to update version in case new version loaded while server still running
set_cvar_string("bf2_version", gPluginVersion);
172-180: Możesz wywalić, ew. zmienić na jhd_version (bajer)
gPcvarBF2Active = register_cvar("bf2_active", "1");
174: zmień na
pcvarJHDActive = register_cvar("jhd_active", "1");
W takim razie linijkę 50. zmień z
new gPcvarBF2Active;na
new pcvarJHDActive;
174-181: możesz usunąć
gPcvarBadgesActive = register_cvar("bf2_badges", "1");
gPcvarFreeAwp = register_cvar("bf2_awp", "0");
gPcvarXpMultiplier = register_cvar("bf2_xpmultiplier", "0.1");
gPcvarXpMinPlayers = register_cvar("bf2_xpminplayers", "2");
gPcvarIconTime = register_cvar("bf2_icon_time", "1.5");
gPcvarHelpUrl = register_cvar("bf2_help_url", "http://misieq.sileman.net.pl/bf2webdocs");
gPcvarBadgePowers = register_cvar("bf2_badgepowers", "0");
176:
gPcvarStatusText = register_cvar("bf2_statustext", "1");też do usunięcia
cmds.inl: 181-226. Zamień
public cmd_say(id)
{
if (!get_pcvar_num(gPcvarBF2Active))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Arg1[31];
read_args(Arg1, charsmax(Arg1));
remove_quotes(Arg1);
if (!((equal(Arg1, "/whois",6)) || (equal(Arg1, "/whostats",6))))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (equal(Arg1, "/whostats",6))
{
new player = cmd_target(id, Arg1[10], 0);
if (!player)
{
#if defined KOLOROWY_SAY
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Przepraszamy, gracz^x04 %s^x03 nie moze zostac zlokalizowany!",Arg1[10]);
#else
client_print(id,print_chat, "[BF2] Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany", Arg1[10]);
#endif
return PLUGIN_CONTINUE;
}
display_stats(id,player);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new player = cmd_target(id, Arg1[7], 0);
if (!player)
{
#if defined KOLOROWY_SAY
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Przepraszamy, gracz^x04 %s^x03 nie moze zostac zlokalizowany!",Arg1[7]);
#else
client_print(id,print_chat, "[BF2] Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany", Arg1[7]);
#endif
return PLUGIN_CONTINUE;
}
display_badges(id,player);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
na
public cmd_say(id)
{
if (!get_pcvar_num(pcvarJHDActive))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Arg1[31];
read_args(Arg1, charsmax(Arg1));
remove_quotes(Arg1);
if (!((equal(Arg1, "/whostats",6))))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (equal(Arg1, "/whostats",6))
{
new player = cmd_target(id, Arg1[10], 0);
if (!player)
{
#if defined KOLOROWY_SAY
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[JHD]^x03 Przepraszamy, gracz^x04 %s^x03 nie moze zostac zlokalizowany!",Arg1[10]);
#else
client_print(id,print_chat, "[JHD] Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany", Arg1[10]);
#endif
return PLUGIN_CONTINUE;
}
display_stats(id,player);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
w HUD.inl:
public Announcement(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || is_user_bot(id) ) return;
#if defined KOLOROWY_SAY
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Ten serwer uzywa^x04 %s.^x03 Wpisz^x04 ^"/bf2menu^"^x03 aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName);
#else
client_print(id, print_chat, "[BF2] Ten serwer uzywa %s. Wpisz ^"/bf2menu^" aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName);
#endif
}
możesz wszystko zakomentować (14 i 16)
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Wczytuje Dane...");31: Zmień BF2 na JHD
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )50-57 Zmień na
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[JHD] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
Po 50. linijce w głównym pliku dodaj:
new gPcvarBF2Active=1;
174. zamień
gPcvarBF2Active = register_cvar("bf2_active", "1");na
pcvarJHDActive = register_cvar("bf2_active", "1");
Tak mam HUD.inl:
//Bf2 Rank Mod HUD File
//Contains all the HUD functions.
#if defined bf2_hud_included
#endinput
#endif
#define bf2_hud_included
//Show an announcement display
public Announcement(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || is_user_bot(id) ) return;
#if defined KOLOROWY_SAY
//ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Ten serwer uzywa^x04 %s.^x03 Wpisz^x04 ^"/bf2menu^"^x03 aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName);
#else
//client_print(id, print_chat, "[BF2] Ten serwer uzywa %s. Wpisz ^"/bf2menu^" aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName);
#endif
}
//Displays the HUD to the user
public DisplayHUD(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return;
static HUD[64];
if ( !gStatsLoaded[id] )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[JHD] Wczytuje Dane...");
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;
switch(rank)
{
case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}
++nextrank;
new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[JHD] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();
}
cmds.inl: Wklejka: 4nfxz6yfcfc4
plik główny (sma): Wklejka: 49rmgg213a2o
Bez bawienia się, sprawdź, co i jak, później można się pobawić w optymalizację i usuwanie niepotrzebnych funkcji.
Pisane z paznokcia. U mnie się skompilowało. Napisz, jak (nie)działa, to się poprawi, a potem pousuwa niepotrzebne fragmenty.
UberSkill
29.04.2012
konsola: (amx_plugins)
unknown unknown unknown jarhead.amxx error
cstrike.zip 729,16 KB 42 Ilość pobrań -
Taki ogolny efekt zpoprawkami ktore mialem naniesc tzn ktore mi doradziles, niestety plugin nie dziala;/.
JEstem zielony w te klocki bo robie to pierwszy raz. JAk bys Dal rade / chcial to bylbym wdzieczny za gotowca ;x
Plugin potrzbeuje z colorczatem, komendy /mestats (bf2stats) , /whostats , lidera we fragach, medale na koncu mapy no i oczywiscie status w dolnej czesci ekranu.
unknown unknown unknown jarhead.amxx error
cstrike.zip 729,16 KB 42 Ilość pobrań -
Taki ogolny efekt zpoprawkami ktore mialem naniesc tzn ktore mi doradziles, niestety plugin nie dziala;/.
JEstem zielony w te klocki bo robie to pierwszy raz. JAk bys Dal rade / chcial to bylbym wdzieczny za gotowca ;x
Plugin potrzbeuje z colorczatem, komendy /mestats (bf2stats) , /whostats , lidera we fragach, medale na koncu mapy no i oczywiscie status w dolnej czesci ekranu.
Gość_21977_* 29.04.2012
error, tzn. że się nie ładuje.
1.
Masz folder jhdrank? czy zostawiłeś stary bf2rank i dlatego nie może precachować muzyki i nie ładuje pluginu?
2. Pokaż error log w momencie podłączenia pluginu (najlepiej z konsoli roota)
3. Czy SQL / nvault dalej masz w postaci bf2, czy także zmieniłeś na JHD, bo pliki .inl masz z przedrostkiem BF2?
1.
new gSoundRank[] = "jhdrank/promotion.wav"; //Rank gained sound
new gSoundBadge[] = "jhdrank/award.wav"; //Badges earned sound
Masz folder jhdrank? czy zostawiłeś stary bf2rank i dlatego nie może precachować muzyki i nie ładuje pluginu?
2. Pokaż error log w momencie podłączenia pluginu (najlepiej z konsoli roota)
3. Czy SQL / nvault dalej masz w postaci bf2, czy także zmieniłeś na JHD, bo pliki .inl masz z przedrostkiem BF2?
UberSkill
29.04.2012
1. Poprawione
2.
L 04/29/2012 - 20:59:04: [AMXX] Run time error 10 (plugin "jarhead.amxx") (native "get_pcvar_num") - debug not enabled!
L 04/29/2012 - 20:59:04: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
3. sql nie uzywam (bynajmniej poki jest wszystko w fazie testow) nvault poprawione.
4.
JarHead Desert Ra 1.0 MisieQ jarhead.amxx running
Informacje na sayu oraz komendy dzialaja ale nie ma statusu tzn: Ilosc zabic / ranga (szeregowy etc) / ile do next ranku
Użytkownik UberSkill edytował ten post 29.04.2012 20:11
2.
L 04/29/2012 - 20:59:04: [AMXX] Run time error 10 (plugin "jarhead.amxx") (native "get_pcvar_num") - debug not enabled!
L 04/29/2012 - 20:59:04: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
3. sql nie uzywam (bynajmniej poki jest wszystko w fazie testow) nvault poprawione.
4.
JarHead Desert Ra 1.0 MisieQ jarhead.amxx running
Informacje na sayu oraz komendy dzialaja ale nie ma statusu tzn: Ilosc zabic / ranga (szeregowy etc) / ile do next ranku
Użytkownik UberSkill edytował ten post 29.04.2012 20:11
Gość_21977_* 29.04.2012
Czyli błąd niedziałania pluginu jednak nie moją winą.
Niestety, z HUD wina ewidentnie moja
Zaraz spojrzę w kod.
Niestety, z HUD wina ewidentnie moja
Zaraz spojrzę w kod.
UberSkill
29.04.2012
to ci zarzuce poprawiany (musialem zarzucic kilka poprawek wiecej ale to kwestia zmian z bf2 na jhd ale jednak )
cstrike.zip 728,99 KB 31 Ilość pobrań
cstrike.zip 728,99 KB 31 Ilość pobrań
Gość_21977_* 29.04.2012
Usunąłem Announcement (forwards.inl: 93, 94-97; hud.inl: 8-19)<br>
Usunąłem gPcvarStatusText (chyba sedno problemu, events:inl:
Usunąłem STEAM_ID pREDa i naszego Junior Admina (const.inl: 95-98)<br><br>
<span style="margin-left: 19px"> jarhead.sma 7,44 KB 33 Ilość pobrań (AMXX nie działa z powodu braku plików INC)</span><br>
<span style="margin-left: 19px"> forwards.inl 2,86 KB 42 Ilość pobrań</span>
<span style="margin-left: 19px"> hud.inl 1,09 KB 31 Ilość pobrań</span>
<span style="margin-left: 19px"> events.inl 4,14 KB 30 Ilość pobrań</span>
<span style="margin-left: 19px"> const.inl 4,43 KB 31 Ilość pobrań</span><br>
PS. Zmień linijkę
Usunąłem gPcvarStatusText (chyba sedno problemu, events:inl:
|| !get_pcvar_num(gPcvarStatusText)wycięte z linii 167.; hud.inl: to samo wycięte z linii 12.)<br>
Usunąłem STEAM_ID pREDa i naszego Junior Admina (const.inl: 95-98)<br><br>
<span style="margin-left: 19px"> jarhead.sma 7,44 KB 33 Ilość pobrań (AMXX nie działa z powodu braku plików INC)</span><br>
<span style="margin-left: 19px"> forwards.inl 2,86 KB 42 Ilość pobrań</span>
<span style="margin-left: 19px"> hud.inl 1,09 KB 31 Ilość pobrań</span>
<span style="margin-left: 19px"> events.inl 4,14 KB 30 Ilość pobrań</span>
<span style="margin-left: 19px"> const.inl 4,43 KB 31 Ilość pobrań</span><br>
PS. Zmień linijkę
jarhead.amxxna
jarhead.amxx debugw plugins.ini; będą lepsze logi (choć większe też obciążenie) dopóki nie będzie działało, jak należy.
UberSkill
29.04.2012
Konsola:
i amx_plugins
komendy:
/whostats nick - dziala
/mestats - dziala ale wlacza sie automatycznie bf2menu najlepiej zeby sie tego pozbyc
/serverstats - dziala
medale - dziala - sprawdzone
lider we fragach - tak samo jak wyzej sprawdze jutro
status - nadal nie dziala
nie podlicza rozbrojonych bomb w /mestats i /whostats
zauwazylem smieszny blad:O
Podczas gry nie zabiera dmg przeciwnikowi podczas walki na kosy oraz nie zawsze zabiera dmg po trafieniu (mimo nawet rozlanej krwi). Przypuszczam ze to zasluga gPcvarBadgesActivity i badgepowers.inl
Użytkownik UberSkill edytował ten post 29.04.2012 22:26
L 04/29/2012 - 22:28:09: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jarhead.amxx")
L 04/29/2012 - 22:28:09: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 04/29/2012 - 22:28:09: [AMXX] [0] badgepowers.inl::set_speed (line 11)
L 04/29/2012 - 22:28:09: Invalid CVAR pointer
i amx_plugins
JarHead Desert Ra 1.0 MaVericK jarhead.amxx debug
komendy:
/whostats nick - dziala
/mestats - dziala ale wlacza sie automatycznie bf2menu najlepiej zeby sie tego pozbyc
/serverstats - dziala
medale - dziala - sprawdzone
lider we fragach - tak samo jak wyzej sprawdze jutro
status - nadal nie dziala
nie podlicza rozbrojonych bomb w /mestats i /whostats
zauwazylem smieszny blad:O
Podczas gry nie zabiera dmg przeciwnikowi podczas walki na kosy oraz nie zawsze zabiera dmg po trafieniu (mimo nawet rozlanej krwi). Przypuszczam ze to zasluga gPcvarBadgesActivity i badgepowers.inl
Użytkownik UberSkill edytował ten post 29.04.2012 22:26
Gość_21977_* 29.04.2012
badgepowers jest całe do wywalenia, no cóż, trzeba więc zrobić to już teraz.
Do tego funkcja check i większość save.inl / sql.inl
Jutro rano zajmę się tym tak dokładnie, sam odpalę u siebie i dam Ci wersję w pełni działającą.
Do tego funkcja check i większość save.inl / sql.inl
Jutro rano zajmę się tym tak dokładnie, sam odpalę u siebie i dam Ci wersję w pełni działającą.
UberSkill
29.04.2012
badgepowers jest całe do wywalenia, no cóż, trzeba więc zrobić to już teraz.
Do tego funkcja check i większość save.inl / sql.inl
Jutro rano zajmę się tym tak dokładnie, sam odpalę u siebie i dam Ci wersję w pełni działającą.
Super:) jestem dozgonnie wdzieczny. P.S. Medale dzialaja gdy jest min. 4 graczy. Btw Jezeli sie da to chcialbym zachowac komendy admina add_kills i resetserverstats (cos wten desen). Ogolnie zapis na sql mozna usunac mi jest to zbedne.
Gość_21977_* 30.04.2012
Na chwilę obecną mam wersję działającą bez błędów w konsoli ani w logach (przynajmniej u mnie), jednak mam pytanie odnośnie pewnych szczegółów jednak, zanim podam Ci ostateczną wersję: mianowicie odnośnie rang oraz dodawania zabójstw.
Dodawanie zabójstw, z tego, co pamiętam, nie działało poprzez menu (zawsze dodawało 0 fragów), jedynie poprzez komendę. Trzeba to poprawić i pytanie, czy dodać do menu jakieś wybrane wartości, wybrane wartości + podaj własną, czy tylko podaj własną?
No i odnośnie rang: niektóre wymagają iluś tam odznak: rozumiem, że te wymogi tylko usunąć, tak?
BTW. Załączam wersję teraźniejszą, ale zanim dokończę, to musiałem zadać to pytanie. Czekam na odpowiedź i wyślę wtedy wersję ostateczną, chyba, że jeszcze się pojawią jakieś wątpliwości, ale mam nadzieję, że nie
Odnośnie medali - daje, zapisuje, wczytuje do/z nvaulta: zgodnie z życzeniem. Całkowicie wywaliłem 3/4 kodu odpowiedzialne za odznaki. Zabicia z określonych broni liczy.
Wyrzuciłem odbługę flagModu i parę innych bajerów. Zmian nie będę wypunktowywał, bo przycisk suwaka by implodował
scripting.zip 17,79 KB 25 Ilość pobrań
PS.
jhd_min odpowiada za to minimum osób na serwerze, żeby były m.in. medale, jhd_active na 0 wyłącza plugin, jhd_hud_options jak w bf2, jhd_ffa daje fragi za "TK", jhd_wymus wymusza pokazywanie tego statusu (ranga + ilość zabić) na dole, zamiast na środku (na celowniku), jak w bf2.
Dodawanie zabójstw, z tego, co pamiętam, nie działało poprzez menu (zawsze dodawało 0 fragów), jedynie poprzez komendę. Trzeba to poprawić i pytanie, czy dodać do menu jakieś wybrane wartości, wybrane wartości + podaj własną, czy tylko podaj własną?
No i odnośnie rang: niektóre wymagają iluś tam odznak: rozumiem, że te wymogi tylko usunąć, tak?
BTW. Załączam wersję teraźniejszą, ale zanim dokończę, to musiałem zadać to pytanie. Czekam na odpowiedź i wyślę wtedy wersję ostateczną, chyba, że jeszcze się pojawią jakieś wątpliwości, ale mam nadzieję, że nie
Odnośnie medali - daje, zapisuje, wczytuje do/z nvaulta: zgodnie z życzeniem. Całkowicie wywaliłem 3/4 kodu odpowiedzialne za odznaki. Zabicia z określonych broni liczy.
Wyrzuciłem odbługę flagModu i parę innych bajerów. Zmian nie będę wypunktowywał, bo przycisk suwaka by implodował
scripting.zip 17,79 KB 25 Ilość pobrań
PS.
gPcvarJHDActive = register_cvar("jhd_active", "1");
gPcvarHudOptions = register_cvar("jhd_hud_options", "abcde");
gPcvarFFA = register_cvar("jhd_ffa", "0");
gPcvarXpMinPlayers = register_cvar("jhd_min", "2");
gPcvarWymus = register_cvar("jhd_wymus", "0");
jhd_min odpowiada za to minimum osób na serwerze, żeby były m.in. medale, jhd_active na 0 wyłącza plugin, jhd_hud_options jak w bf2, jhd_ffa daje fragi za "TK", jhd_wymus wymusza pokazywanie tego statusu (ranga + ilość zabić) na dole, zamiast na środku (na celowniku), jak w bf2.
UberSkill
30.04.2012
Brak mi slow jestes normalnie Boski chyba sobie postawie oltarzyk z Twoim zdjeciem <joke> hehe.
Na temat: Coz mozna dodac z tym add_frags do menu, mysle ze np: 1. 10 , 2. 100 , 3.1000 i 4.wlasna ilosc
Odnosnie wymogow do specjalnych rang mozna by wykorzystac medale o ile sie da oczywiscie jezeli jest to zbyt skomplikowane to juz kij z tym same fragi .
Na temat: Coz mozna dodac z tym add_frags do menu, mysle ze np: 1. 10 , 2. 100 , 3.1000 i 4.wlasna ilosc
Odnosnie wymogow do specjalnych rang mozna by wykorzystac medale o ile sie da oczywiscie jezeli jest to zbyt skomplikowane to juz kij z tym same fragi .
Gość_21977_* 30.04.2012
No dobrze, to zastanów się, napisz, to się zrobi. Nie ma większego problemu z tym.
W międzyczasie zajmę się komendą add_frags. Później połączę.
W międzyczasie zajmę się komendą add_frags. Później połączę.
UberSkill
30.04.2012
no wiec :
1. Nie dziala awansowanie rangi (po wbiciu 15/15 - do 18/15 sprawdzalem) utrzymuje sie ranga szeregowy bez awansu.
2. Jezeli sie da (z tego co dobrze zrozumielame w ver. bf2 1.1.0 by misieq) status zeby byl z kolor czatem (zalezny od teamu ct - niebieski , tt - czerwony)- to tylko upiekszanie jak znajdziesz chwile.
3. Cholera nie moge znalezc jakie byly rangi specjalne (wymagania, etc). Strzele w ciemno jezeli jest ich 4 to:
x zabic(oryginalnie) zamiast wym. odznak powiedzmy 4 zlote medale -> x zabic + 40 zlotych medali -> x zabic+60 zlotych medali x-> x zabic +100zlotych medali
1. Nie dziala awansowanie rangi (po wbiciu 15/15 - do 18/15 sprawdzalem) utrzymuje sie ranga szeregowy bez awansu.
2. Jezeli sie da (z tego co dobrze zrozumielame w ver. bf2 1.1.0 by misieq) status zeby byl z kolor czatem (zalezny od teamu ct - niebieski , tt - czerwony)- to tylko upiekszanie jak znajdziesz chwile.
3. Cholera nie moge znalezc jakie byly rangi specjalne (wymagania, etc). Strzele w ciemno jezeli jest ich 4 to:
x zabic(oryginalnie) zamiast wym. odznak powiedzmy 4 zlote medale -> x zabic + 40 zlotych medali -> x zabic+60 zlotych medali x-> x zabic +100zlotych medali
Gość_21977_* 30.04.2012
Ad. 1. Jak już pisałem, rangi są do dokończenia właśnie z powodu, który podałem 2 posty temu.
Ad. 2. Jak najbardziej będzie ColorChat.
Ad. 3. Postaram się szybko zrobić.
Tak więc jak tylko znajdę chwilkę (wstępnie jutro przed południem), to dokończę, bo już naprawdę niewiele zostało
PS. Ze zmianą wymogów na poszczególne kategorie nie będzie trudno.
Ad. 2. Jak najbardziej będzie ColorChat.
Ad. 3. Postaram się szybko zrobić.
Tak więc jak tylko znajdę chwilkę (wstępnie jutro przed południem), to dokończę, bo już naprawdę niewiele zostało
PS. Ze zmianą wymogów na poszczególne kategorie nie będzie trudno.
UberSkill
30.04.2012
Cudnie. JAk da rade to zeby w statusie pokazywalo ile ma sie zlotych/srebrnych /brazowych medali. I w zasadzie wszystko mysle ze juz zadne zmiany nie beda potrzebne ew. poprawki czego co nie dziala. (info o medalach bedzie przydatne ze zwgledow wlasnie na rangi specjalne). W takim razie będę jutro oczekiwal z neicierpliwoscia. dzięki za posiwecanie mi czasu.