Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 replies to this topic
#1
Posted 24.04.2012 15:07
.... nie dziala mi Freezitime w przerobionym codzie starym ,,, co trzeba zrobic aby za dzialalo
#2
Posted 25.04.2012 21:58
// odswiezam
#3
Posted 16.05.2012 11:42
odswiezam
#4
Posted 16.05.2012 12:13
Odświeżaniem na pewno tego nie załatasz, daj chociażby kod z nowej rundy i jeśli masz jakieś zmienne z 'freezetime' (tak jak w Diablo to jest, nie wiem jak jest w COD'zie) to daj publici, gdzie są.
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#5
Posted 16.05.2012 12:17
tak jak w zwyklem cod modzie (starym)
dodalem to i nic
new bool:freezetime = true;
public PoczatekRundy() { freezetime = false; for(new id=0;id<=32;id++) { if(!is_user_alive(id)) continue; set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC); switch(get_user_team(id)) { case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start"); case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2"); } } } public NowaRunda() { freezetime = true; new iEnt = find_ent_by_class(-1, "Mine"); while(iEnt > 0) { remove_entity(iEnt); iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "Mine"); } }
dodalem to i nic
#6
Posted 16.05.2012 12:45
Pokaż jak zarejestrowałeś publici z rund, sama nazwa mi za dużo nie mówi.
@@EDIT: Inaczej.. dajw public client_PreThink(id) takie coś :
To powinno blokować poruszanie się i klikanie na klawiaturze do momentu, aż będzie 'PoczatekRundy' - czyli wtedy kiedy powinien być standardowo freezetime, raczej. Na ile masz freezetime ustawionego ? Jak nie zadziala to zrob tak, do 'NowaRunda' dodaj:
A potem gdzieś na dole dodaj :
A oczywiście freezetime=true ma być w nowych rundach.
@@EDIT: Inaczej.. dajw public client_PreThink(id) takie coś :
if (freezetime)
return PLUGIN_CONTINUE
To powinno blokować poruszanie się i klikanie na klawiaturze do momentu, aż będzie 'PoczatekRundy' - czyli wtedy kiedy powinien być standardowo freezetime, raczej. Na ile masz freezetime ustawionego ? Jak nie zadziala to zrob tak, do 'NowaRunda' dodaj:
set_task(CZAS_FREEZETIME_W_FLOACIE, "koniec_freeza")
A potem gdzieś na dole dodaj :
public koniec_freeza() freezetime=false
A oczywiście freezetime=true ma być w nowych rundach.
Edited by ogieR-, 16.05.2012 12:53.
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#7
Posted 16.05.2012 12:56
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
#8
Posted 16.05.2012 13:02
Sprawdź to co dodałem w edycji poprzedniej wypowiedzi, powinno załatwić sprawę.
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#9
Posted 16.05.2012 13:06
aha spoko.. wieczorem to sprawdze.. chwilowo nie mam czasu
Also tagged with one or more of these keywords: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Started by Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secStarted by Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuStarted by WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Started by WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryStarted by Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users