Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 15.04.2012 16:07
Chciałbym dodać do itemu "Morfina" opcję żeby była 1/1 . Oczywiście te 1/2 , 1/3 itd mają zostać żeby nikt nie żył wiecznie
Jak to zrobić?
Pozdrawiam.
#2
Napisano 15.04.2012 16:40
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NumerMorfiny && random_num(1,tamiles) == 1) set_task(0.3,"Wskrzes",id+ZADANIE_WSKRZES)
Dodaj w tym ifie
ifrormacjie_przedmiotu_gracza[id][0] ==NUMErNowegoItemui bd 1/1 w tym itemie.
#3
Napisano 15.04.2012 16:46
I jeszcze żeby nie robić nowego tematu jak zrobić item dodający prędkość? ;/
#4
Napisano 15.04.2012 18:01
#5
Napisano 15.04.2012 18:14
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NumerMorfiny && random_num(1,1) == 1)
?
#6
Napisano 15.04.2012 18:21
a mam jeszcze dwa pytanka bo nie chcę robić nowego tematu
Mam item w którym chciałbym zrobić że jak się posiada ten item do automatycznie jest 1hp
I jak się dodaję speed do itemku ?
#7
Napisano 15.04.2012 18:30
co do 2 to w perku ustaw np
szybkosc_gracza[id] += 0.4;
#8
Napisano 15.04.2012 18:50
Poza stworzeniem itemku dodaniem jego opisu i tego ifa
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 38)
{
szybkosc_gracza[id] += 3.5;
To coś jeszcze trzeba zrobić ? bo zauważyłem że przedmioty które zmniejszają lub dodają szybkość nie działają ....
#9
Napisano 15.04.2012 18:55
zrób coś na podstawie tego
if(klasa_gracza[id] == KLASA && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
szybkosc_gracza[id] *= 1.5;
}
else
{
szybkosc_gracza[id] = szybkosc_gracza1[id];
}
#10
Napisano 15.04.2012 19:04
Tam gdzie piszę KLASA mam wpisać KLASĘ ? jeżeli tak to to nie będzie w itemku tylko klasie
#11
Napisano 15.04.2012 19:44
Prawidłowo powinno To wyglądać tak.
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);co do speeda. w odrodzenie(id) znajdź
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
usuń to i zmień na to.
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NumerItemu) { szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*(szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+0.45)+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3); //0.45 tyle ile powinnien //dodatkowego speeda dostac } else { szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3); }
#12
Napisano 15.04.2012 20:14
0x. czy Przez chwile się zastanowiłeś co napisałeś? Jak można zrobić Randoma z 1 Cyfry?!
Niestety nie.
#13
Napisano 15.04.2012 21:08
To jakbym teraz chciał zrobić nowy item dodający lub odejmujący speed to też tak muszę robić?
Mam jeszcze ostatnie pytanko. Zrobiłem item który daje niewidzialność i na start 1 HP lecz tego 1 HP nie umiem zrobić
Robię takie coś:
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 37)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
set_user_health(id, 1);
Niestety ta komenda nie działa: set_user_health(id, 1); lub coś trzeba jeszcze gdzieś dopisać...
#14
Napisano 15.04.2012 21:14
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
set_user_health(id, 1);
}
A żeby dodać szybkość to
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
szybkosc_gracza[id] += 0.4;
}
A żeby odjąć to
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}
w 0.4 taka szybkosc jaka chcesz.
Użytkownik Maniek974 edytował ten post 15.04.2012 21:14
#15
Napisano 16.04.2012 05:52
#16
Napisano 16.04.2012 07:14
w Codzie jest z automatu fun. Co do ustawiania HP i niewidzialności. Wklej to
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) { set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5); set_user_health(id, 1); }
Przed Return PLUGIN_CONTINUE w Odrodzenie(id)
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam , 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
|
|||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam , 10.06.2019 cod stary |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk , 26.02.2019 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk , 20.10.2018 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel , 21.11.2017 cod stary |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych