Proszę o kilka perków :)
VolT.
29.03.2012
Tak jak w temacie proszę o perki
Nazwa: Tajemnica Szpiega
Opis: 1/LW szans na odrodzenie się na respie wroga (perk ma tez posiadac przebranie wroga) (1/2 , 1/3 , 1/4)
Nazwa: Bezlik Ammo
Opis: Nieskonczona amunicja
Nazwa: Dezercja
Opis: Dostaje M4 i 10 wytrzymalosci
Nazwa: Prezent od (nazwe wtedy sam dopiszę )
Opis: Jestes niewidoczny, masz 10 hp, dostajesz AWP i 1/2 z niej (chcę aby było widać ten cień pod nogami)
Nazwa: Mistrz
Opis: Dostajesz +40 wytrzymalosci, inteligencji, kondycji i zdrowia
Nazwa: Tajemnica Mastera
Opis: Masz 10 hp i jestes niewidoczny (chcę aby było widać ten cień pod nogami)
Nazwa: Let's Go!
Opis: Dostajesz 150 kondycji
Nazwa: Strus pedziwiatr
Opis: Dostajesz 100 kondycji
Nazwa: Wyszkolenie Legiona
Opis: Jesteś bardzo wytrzymaly, +50 zdrowia i wytrzymalosci
Nazwa: Marzenie TT
Opis: Masz 1/20 szans na zabicie z AK47
Nazwa: Marzenie CT
Opis: Masz 1/20 szans na zabicie z M4
Nazwa: Zestaw ExClUsiVe
Opis: Dostajesz MP5 i AK47
Nazwa: Zestaw Zabójcy
Opis: Masz 1/2 szans na zabicie z noza (PPM), posiadasz takze ubranie wroga
Nazwa: MP5 Master
Opis: Dostajesz MP5 i dodatkowe 20 obrazen z niej
Nazwa: Mistrz Krowy
Opis: Dostajesz Krowe i 20 dodatkowych obrazen z niej
Nazwa: Deagle Master
Opis: Dostajesz Deagle i 30 dodatkowych obrazen z deagle
Nazwa: Jumping
Opis: Mozesz wykonac 5 skokow w powietrzu
Nazwa: Tajemnica Jumpina
Opis: Dostajesz M4, gdy kucniesz na nozu twoja widocznosc spada do 30
Nazwa: Rocket
Opis: Dostajesz 3 rakiety
Nazwa: Zawodowy Rusher
Opis: Masz 1/LW szans na zabicie z M3 (1/3 , 1/4 , 1/5)
Nazwa: Plonace naboje
Opis: Masz 1/LW szans, ze gdy trafisz przeciwnika to go podpalisz (1/4 , 1/5)
Nazwa: Tajemnica powstanca
Opis: Raz na runde masz 5 sec niesmiertelnosci
Nazwa: Terminator
Opis: Dostajesz AK47
Nazwa: Prawa reka rambo
Opis: 15(+int) dodatkowych obrazen
Nazwa: Mistrz scouta
Opis: Dostajesz scout i 1/LW z niego
Za pomoc dam +++. Z góry dziękuję
Edited by VolT., 29.03.2012 16:39.
Nazwa: Tajemnica Szpiega
Opis: 1/LW szans na odrodzenie się na respie wroga (perk ma tez posiadac przebranie wroga) (1/2 , 1/3 , 1/4)
Nazwa: Bezlik Ammo
Opis: Nieskonczona amunicja
Nazwa: Dezercja
Opis: Dostaje M4 i 10 wytrzymalosci
Nazwa: Prezent od (nazwe wtedy sam dopiszę )
Opis: Jestes niewidoczny, masz 10 hp, dostajesz AWP i 1/2 z niej (chcę aby było widać ten cień pod nogami)
Nazwa: Mistrz
Opis: Dostajesz +40 wytrzymalosci, inteligencji, kondycji i zdrowia
Nazwa: Tajemnica Mastera
Opis: Masz 10 hp i jestes niewidoczny (chcę aby było widać ten cień pod nogami)
Nazwa: Let's Go!
Opis: Dostajesz 150 kondycji
Nazwa: Strus pedziwiatr
Opis: Dostajesz 100 kondycji
Nazwa: Wyszkolenie Legiona
Opis: Jesteś bardzo wytrzymaly, +50 zdrowia i wytrzymalosci
Nazwa: Marzenie TT
Opis: Masz 1/20 szans na zabicie z AK47
Nazwa: Marzenie CT
Opis: Masz 1/20 szans na zabicie z M4
Nazwa: Zestaw ExClUsiVe
Opis: Dostajesz MP5 i AK47
Nazwa: Zestaw Zabójcy
Opis: Masz 1/2 szans na zabicie z noza (PPM), posiadasz takze ubranie wroga
Nazwa: MP5 Master
Opis: Dostajesz MP5 i dodatkowe 20 obrazen z niej
Nazwa: Mistrz Krowy
Opis: Dostajesz Krowe i 20 dodatkowych obrazen z niej
Nazwa: Deagle Master
Opis: Dostajesz Deagle i 30 dodatkowych obrazen z deagle
Nazwa: Jumping
Opis: Mozesz wykonac 5 skokow w powietrzu
Nazwa: Tajemnica Jumpina
Opis: Dostajesz M4, gdy kucniesz na nozu twoja widocznosc spada do 30
Nazwa: Rocket
Opis: Dostajesz 3 rakiety
Nazwa: Zawodowy Rusher
Opis: Masz 1/LW szans na zabicie z M3 (1/3 , 1/4 , 1/5)
Nazwa: Plonace naboje
Opis: Masz 1/LW szans, ze gdy trafisz przeciwnika to go podpalisz (1/4 , 1/5)
Nazwa: Tajemnica powstanca
Opis: Raz na runde masz 5 sec niesmiertelnosci
Nazwa: Terminator
Opis: Dostajesz AK47
Nazwa: Prawa reka rambo
Opis: 15(+int) dodatkowych obrazen
Nazwa: Mistrz scouta
Opis: Dostajesz scout i 1/LW z niego
Za pomoc dam +++. Z góry dziękuję
Edited by VolT., 29.03.2012 16:39.
TheRock
29.03.2012
Matko Boska ile perków chcesz łap
Potem zrobie reszte:)
Edited by TheRock, 29.03.2012 16:58.
Potem zrobie reszte:)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Mistrz";
new const perk_desc[] = "do kazdej statystyki + 40";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+40);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+40);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+40);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+40);
}
public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-40);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-40);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-40);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-40);
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Let Go";
new const perk_desc[] = "Chciales zaimponowac dziewczynie i jestes teraz szybszy";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+150);
}
public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-150);
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Strus pedziwiatr";
new const perk_desc[] = "Chciales zaimponowac dziewczynie i jestes teraz szybszy";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+100);
}
public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-100);
}
Edited by TheRock, 29.03.2012 16:58.
TheRock
29.03.2012
proszę wyszkolenie legiona
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Wytrzymalosc Legiona";
new const perk_desc[] = "+ 50 do zdrowia i wytrzymalosci";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+50);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+50);
}
public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-50);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-50);
}
TheRock
29.03.2012
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Zestaw ExClusiVa";
new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47 i Mp5 co runde";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
ma_perk[id] = false;
}
Edited by TheRock, 29.03.2012 17:54.
Play 4FuN
29.03.2012
w "public cod_perk_disabled(id)" zamiast "cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY); " powinno być "cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY); "
Edited by Play 4FuN, 29.03.2012 18:13.
Edited by Play 4FuN, 29.03.2012 18:13.
VolT.
29.03.2012
Odświeżam temat, mógłbym dostać resztę perków? Za pomoc będą +++
Edited by VolT., 29.03.2012 19:19.
Edited by VolT., 29.03.2012 19:19.
Engi
30.03.2012
MP5 Master
Mistrz Krowy
Deagle Master
Terminator
w załącznikach
Mistrz Krowy
Deagle Master
Terminator
w załącznikach
Attached Files
TheRock
30.03.2012
proszę Bezlik ammo
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Bezlik ammo";
new const opis[] = "Natychmiastowe przeladowanie";
new bool:ma_perk[33];
new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
return FMRES_IGNORED;
new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);
if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)
return FMRES_IGNORED;
if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)
{
cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));
new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]
set_user_clip(id, new_ammo);
}
return FMRES_IGNORED;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}