Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Proszę o kilka perków :)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#21 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 03.04.2012 18:11

Sprawdz
jeśli chcesz zmienić ilość skoków w powietrzu to tu się to robi

skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Jumping";
new const opis[] = "Mozesz wykonac 5 skokow w powietrzu";

new skoki[33];

new ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(nazwa, opis);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;

return FMRES_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1

#22 VolT.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:103
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 04.04.2012 06:46

Odświeżam. Proszę o resztę perków :lol:
  • +
  • -
  • 0

#23 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 04.04.2012 15:46

Napisz jakich perków brakuje
  • +
  • -
  • 0

#24 TomekLex

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 04.04.2012 19:00

mi też nie :(
  • +
  • -
  • 0

#25 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 05.04.2012 08:11

A co nie chodzi? Naprawie to. Ilość skoków czy co?

Mam tu dla ciebie parę perków

PS: Sprawdź je robiłem je w pośpiechu.

Załączone pliki



#26 VolT.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:103
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 05.04.2012 09:51

Dzięki zaraz sprawdze
  • +
  • -
  • 0

#27 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 05.04.2012 09:52

Może zaraz zrobię resztę. Jak będę mieć chwilę




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych