Elektryk:
20 hp
10 int
10 wyt
20 kon
M4, MP5, z MP5 1/8 zabicia, piorun dzięki któremu zadaje 80dmg (+int), wszystkie granaty
Niewidka
20 hp
0 int
0 wyt
300 kon
Dostaje tylko nóż, z którego ma 1/10 na zabicie, w ogóle go nie widac tylko cień jest pod nim
Zwiadowca
30 hp
20 int
0 wyt
10 kon
Dostaje scouta z którego ma 1/3 na zabicie five-seven z którego ma 1/3 na zabicie i ma wszystkie granaty
Kosa
10 hp
10 int
10 wyt
10 kon
Dostaje m4 galila uzi z każdej ma 1/8 na zabicie
Liniowiec
10 hp
10 int
10 wyt
10 kon
dostaje MP5 i tmp z tmp ma 1/6 na zabicie ma line
Każda klasa musi miec jeszcze defuser
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prośba o kilka klas (cod mod nowy)
Temat rozp.
Fifa12
, 25.03.2012 20:29
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.03.2012 20:29
#2
Napisano 25.03.2012 21:32
Kosa.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Kosa"; new const opis[] = "Dostaje m4 galila uzi z każdej ma 1/8 na zabicie"; new const bronie = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
#3
Napisano 25.03.2012 22:09
Prosiłbym raczej w codclass_nazwaklasy.amxx
#4
Napisano 25.03.2012 22:13
masz
Załączone pliki
#5
Napisano 26.03.2012 06:24
Działa czekam na reszte klas
#6
Napisano 26.03.2012 14:47
Niewidka 20 hp 0 int 0 wyt 300 kon Dostaje tylko nóż, z którego ma 1/10 na zabicie, w ogóle go nie widac tylko cień jest pod nim
KIedys zrobilem i wstawilem ale administracja usunela. Czyli powinna gdzies byc pod inną nazwą
#7
Napisano 27.03.2012 15:06
Niewidka :
Zwiadowca :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Niewidka";
new const opis[] = "Dostaje tylko nóż, z którego ma 1/10 na zabicie, w ogóle go nie widac tylko cień jest pod nim";
new const bronie = (1<<CSW_KNIFE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 300;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Zwiadowca :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "Dostaje scouta z którego ma 1/3 na zabicie five-seven z którego ma 1/3 na zabicie i ma wszystkie granaty";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Użytkownik EmO&Vesp3r edytował ten post 27.03.2012 15:11
#8
Napisano 27.03.2012 15:33
a elektryk tylko jednego pioruna?
elektryk
elektryk
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych