Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o kilka klas (cod mod nowy)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fifa12

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:dolnośląskie
Offline

Napisano 25.03.2012 20:29

Elektryk:
20 hp
10 int
10 wyt
20 kon
M4, MP5, z MP5 1/8 zabicia, piorun dzięki któremu zadaje 80dmg (+int), wszystkie granaty




Niewidka
20 hp
0 int
0 wyt
300 kon
Dostaje tylko nóż, z którego ma 1/10 na zabicie, w ogóle go nie widac tylko cień jest pod nim




Zwiadowca
30 hp
20 int
0 wyt
10 kon
Dostaje scouta z którego ma 1/3 na zabicie five-seven z którego ma 1/3 na zabicie i ma wszystkie granaty



Kosa
10 hp
10 int
10 wyt
10 kon
Dostaje m4 galila uzi z każdej ma 1/8 na zabicie





Liniowiec
10 hp
10 int
10 wyt
10 kon
dostaje MP5 i tmp z tmp ma 1/6 na zabicie ma line




Każda klasa musi miec jeszcze defuser

#2 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 25.03.2012 21:32

Kosa.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	   
new const nazwa[]   = "Kosa";
new const opis[]    = "Dostaje m4 galila uzi z każdej ma 1/8 na zabicie";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Fifa12

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:dolnośląskie
Offline

Napisano 25.03.2012 22:09

Prosiłbym raczej w codclass_nazwaklasy.amxx

#4 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 25.03.2012 22:13

masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 Fifa12

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:dolnośląskie
Offline

Napisano 26.03.2012 06:24

Działa czekam na reszte klas

#6 matys307

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:gsdsdgd
  • Lokalizacja:gtsdsdg
Offline

Napisano 26.03.2012 14:47

Niewidka
20 hp
0 int
0 wyt
300 kon
Dostaje tylko nóż, z którego ma 1/10 na zabicie, w ogóle go nie widac tylko cień jest pod nim

KIedys zrobilem i wstawilem ale administracja usunela. Czyli powinna gdzies byc pod inną nazwą
  • +
  • -
  • 0

#7 EmO&Vesp3r

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Golina
Offline

Napisano 27.03.2012 15:06

Niewidka :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Niewidka";
new const opis[] = "Dostaje tylko nóż, z którego ma 1/10 na zabicie, w ogóle go nie widac tylko cień jest pod nim";
new const bronie = (1<<CSW_KNIFE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 300;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}



Zwiadowca :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "Dostaje scouta z którego ma 1/3 na zabicie five-seven z którego ma 1/3 na zabicie i ma wszystkie granaty";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

Użytkownik EmO&Vesp3r edytował ten post 27.03.2012 15:11

  • +
  • -
  • 0

#8 Rampage21

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:53
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Łętowe
Offline

Napisano 27.03.2012 15:33

a elektryk tylko jednego pioruna?

elektryk

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych