od czego jest"kRenderFxNone, 0, 0, 0...
SAL
17.03.2012
otoz gdy dajemy niewidzialnosc dla klasy dopisujemy w sma to:
a za co odpowiedzialne sa
co by sie satalo gdybym zrobil tak
nagrodze +
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha,10);
a za co odpowiedzialne sa
kRenderFxNone, 0, 0, 0???
co by sie satalo gdybym zrobil tak
set_rendering(id,kRenderFxNone, 1, 1, 1, kRenderTransAlpha,10);
nagrodze +
FORMOZA
17.03.2012
Ten: kRenderFxNone jest od typu renderingu A te 0,0,0 lub 1,1,1 to jest od koloru rbg = r = 255, g = 255, b = 255
Ps, Z tego co pamietam to nie wyslietli ci 1,1,1 poniewaz zaczyna sie od 15,15,15
Edited by Pas, 17.03.2012 19:14.
Ps, Z tego co pamietam to nie wyslietli ci 1,1,1 poniewaz zaczyna sie od 15,15,15
Edited by Pas, 17.03.2012 19:14.
DarkGL
17.03.2012
http://www.amxmodx.o...ering&go=search
kRenderFxNone jak sama nazwa wskazuje to różne efekty
3 pozostałe parametry to kolory w r,g,b
kRenderFxNone jak sama nazwa wskazuje to różne efekty
3 pozostałe parametry to kolory w r,g,b