←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

od czego jest"kRenderFxNone, 0, 0, 0...

  • +
  • -
SAL - zdjęcie SAL 17.03.2012

otoz gdy dajemy niewidzialnosc dla klasy dopisujemy w sma to:
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha,10);

a za co odpowiedzialne sa
kRenderFxNone, 0, 0, 0
???
co by sie satalo gdybym zrobil tak
set_rendering(id,kRenderFxNone, 1, 1, 1, kRenderTransAlpha,10);


nagrodze +
Odpowiedz

  • +
  • -
FORMOZA - zdjęcie FORMOZA 17.03.2012

Ten: kRenderFxNone jest od typu renderingu ;) A te 0,0,0 lub 1,1,1 to jest od koloru rbg = r = 255, g = 255, b = 255 ;)

Ps, Z tego co pamietam to nie wyslietli ci 1,1,1 poniewaz zaczyna sie od 15,15,15
Użytkownik Pas edytował ten post 17.03.2012 19:14
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 17.03.2012

http://www.amxmodx.o...ering&go=search

kRenderFxNone jak sama nazwa wskazuje to różne efekty
3 pozostałe parametry to kolory w r,g,b
Odpowiedz