Mysle ze przydadza sie one wielu uzytkownikom a takze nie beda juz az tak spamowac w dziale "Prosba o klase/perk"
Na poczatek moze przedstawie opis klas. Nie dawalem w opisie statystyk (ile hp, kondycji itd) ani jakie posiada bronie bo za dlugie by to wszystko bylo
Dla zielonych powiem jedynie ze tam gdzie macie:
new const zdrowie = 40;oznacza ze dana klasa ma 140 hp. Czyli standardowe hp(100) + to co wpiszecie w miejscu 40 podanym przeze mnie.
No a jesli chodzi o bronie to wystarczy dodawac w taki sposob jak np. tu:
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_AWP);
Spis broni: http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
Kazda bron oddzielamy znakiem |
Na poczatek opis klas zwylych:
nazwa "Chuligan"; opis "Ma 1/10 szans na wyrzucenie broni wrogowi"; Nazwa "Crash" Opis "Posiada rakiete i slabiej go widac na nozu." nazwa "Pancernik" opis "Posiada 3 rakiety i 1/4 z HE" nazwa "Snajper"; opis "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; nazwa "Szalony Lekarz"; opis "Posiada 3 apteczki i moze wskrzeszac umarlych."; nazwa "Taktyk Wojenny"; opis "Posiada ciche kroki."; nazwa "Talib"; opis "Posiada 1/6 z deagla i podwojny skok"; nazwa "Zwinny Zolnierz"; opis "Posiada mniejsza grawitacje, podwojny skok w powietrzu i slabiej go widac";
A tu opis klas premium (flaga t):
nazwa "Admiral"; opis "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo"; nazwa "Amadeusz"; opis "Posiada dodatkowe 15(+int) dmg z M5"; nazwa "Bruce Lee"; opis "Dostaje full magazynek za fraga"; nazwa "Doswiadczony Saper"; opis "1/1 z AWP, slabsza widocznosc na nozu i 2 rakiety"; nazwa "Zjawa"; opis "Posiada 3 wybuchajace duchy i slabiej go widac"; nazwa "Egzekutor"; opis "Posiada dodatkowe 10 dmg(+int) z M4"; nazwa "Elektryk"; opis "Ma 2 blyskawice i 1/4 wyrzucenie broni przeciwnikowi"; nazwa "General"; opis "Wybucha po smierci zadajac 40(+intelgencja) obrazen"; nazwa "Inzynier"; opis "Posiada dzialko straznicze"; nazwa "Kapitan"; opis "Posiada 1/2 z HE i 1/1 z AWP"; nazwa "Kozak"; opis "Posiada 1/2 z HE, +15dmg z m4(+int) i dostaje pelny magazynek za fraga"; nazwa "Kucacz"; opis "Jest kompletnie nie widzialny podczas kucania z nozem"; nazwa "Lzejszy Kapitan"; opis "Posiada 1/2 z HE i 1/1 z scouta"; nazwa "Mega Rambo"; opis "Posiada 1/1 z HE, 1/3 z scouta i dostaje pelny magazynek za fraga"; nazwa "Ninja"; opis "Posiada 1/1 z kosy (PPM), mniejsza grawitacje i jest slabo widoczny"; nazwa "Nozownik"; opis "Jest bardzo szybki i ma 1/1 z kosy (PPM)"; //dodatkowo nowy model noza nazwa "Phantom"; opis "Posiada dodatkowe 10 dmg(+int) z AK47"; nazwa "Rambo"; opis "Dostaje +15 hp oraz pełen magazynek za zabójstwo"; nazwa "Szpieg"; opis "Posiada podwojny skok w powietrzu, 2 miny i ubranie wroga"; nazwa "Punisher"; opis "Odporna na miny, rakietki, dynamity oraz posiada 1/x z HE"; nazwa "Umarlak"; opis "1/2 na ponowne odrodzenie"; nazwa "Samobojca"; opis "Po nacisnieciu E wybucha, obarzenia zaleza od ilosci HP i int"; nazwa "Robal"; opis "Posiada brak rozrzutu w broniach"; nazwa "Zajac"; opis "Posiada Auto BH i jest slabo widoczny";
Aby poprawnie dzialala klasa "Szalony Lekarz" nalezy pobrac plik wskrzeszanie(podany w zalaczniku) i wrzucic go do plugin.ini
proszę nie pisac w tym temacie z prosbami o przerobienie danej klasy, od tego jest odpowiedni dzial na forum.
Gdyby cos nie dzialalo w klasach proszę zglosic to tutaj.
Klasy w zalaczniku.