Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 22.02.2009 14:24
nap co 10 s bedzie napis ze gracz ma zly interp ?
będę bardzo wdzieczny
#2
Napisano 22.02.2009 16:04
#3
Napisano 22.02.2009 16:13
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Pokaz interp","1.0","grankee") register_cvar("amx_goodinterp","0.01") pokaz() } public pokaz() { new players[32],count get_players(players,count) for(new i=0;i<count;i++) { query_client_cvar(players[i],"ex_interp","interp") } set_task(10.0, "pokaz") } public interp(id,const cvar[],const value[]) { new Float:val=str_to_float(value) if(val!=get_cvar_float("amx_goodinterp")) { new name[32] get_user_name(id,name,31) client_print(0,print_chat,"Gracz ^"%s^" ma zły interp (%s)",name,value) } }
#4
Napisano 22.02.2009 16:31
edit: w sumie to bez różnicy, wizu nie chodziło mi o nazwe zmiennej przy odnosniku %s tylko o uzycie %f jako odnosnika do val
#5
Napisano 22.02.2009 16:56
new Float:val=str_to_float(value)
On printuje stringa, nie floata.client_print(0,print_chat,"Gracz ^"%s^" ma zły interp (%s)",name,value)
#6
Napisano 22.02.2009 16:59
a co z tym zrobic ?;D moze ktos dac mi jak w zalaczniku ?
#7
Napisano 22.02.2009 17:00
#8
Napisano 22.02.2009 17:01
new Float:val=str_to_float(value)
On printuje stringa, nie floata.client_print(0,print_chat,"Gracz ^"%s^" ma zły interp (%s)",name,value)
no a o czym ja mówie?
kasza wklej kod tutaj http://amxx.pl/Kompilator.php i zainstaluj jak każdy inny plugin
łaa wyprzedził...
btw. to ja źle sformułowałem wypowiedź, więc sorry
#9
Napisano 22.02.2009 17:01
#10
Napisano 22.02.2009 17:03
#11
Napisano 22.02.2009 17:06
[ Dodano: 22-02-2009, 17:22 ]
plugin dziala
a dalo by zrboic taki komunikat ?
[INTERP](na zielono) Gracz Nick(na zielono) ma zly interp !
??
dzięki z gory ;]
#12
Napisano 23.02.2009 16:22
Racja żle mi kolega napisał ;>
#13
Napisano 23.02.2009 16:59
zmien:
client_print(0,print_chat,"Gracz ^"%s^" ma zły interp (%s)",name,value)
na:client_print(0,print_chat,"!g [INTERP] !n Gracz !g ^"%s^" !n ma zły interp (%s)",name,value)
To tak nie działa WHineye Trzeba do kodu coś dodać sry ale czasu nie mam na przerabiannie
#14
Napisano 23.02.2009 19:31
zrobi mi ktos ? pliss
#15
Napisano 23.02.2009 21:04
Załączone pliki
-
interp.amxx 4,28 KB
365 Ilość pobrań
-
interp.rar 1,37 KB
459 Ilość pobrań
#16
Napisano 23.02.2009 21:10
[ Dodano: 23-02-2009, 23:36 ]
gzie doadc colorChat.inl?
#17
Napisano 24.02.2009 07:13
#18
Napisano 24.02.2009 09:42
czy daloby sie aby 'amx_goodinterp' mial przedzial od 0.01 do 0.05..?
i chce sie jeszcze upewnic czy
client_print(0,print_chat,"!g [INTERP] !n Gracz !g ^"%s^" !n ma zły interp (%s)",name,value)bedzie wyswietlalo wszystkim w say'u..?
...
#19
Napisano 24.02.2009 10:15
a ja mam jeszcze prosbe/pytanie:
czy daloby sie aby 'amx_goodinterp' mial przedzial od 0.01 do 0.05..?
i chce sie jeszcze upewnic czyclient_print(0,print_chat,"!g [INTERP] !n Gracz !g ^"%s^" !n ma zły interp (%s)",name,value)bedzie wyswietlalo wszystkim w say'u..?
jak jest 0 przed print_chat to wyświetla wszystkim, ale to jest zle, bo kolega mi żle napisał, weż to co dał R3X w załączniku na dole poprzedeniej strony.
#20
Napisano 26.02.2009 04:34
...a ja mam jeszcze prosbe/pytanie:
czy daloby sie aby 'amx_goodinterp' mial przedzial od 0.01 do 0.05..?