When a witch is ignited, she changes targets to whoever lit her on fire.
If a non-player lit herself on fire (for instance, the witch claws open a gas can), she would lose her target and wander around until she died.
On 2012 Feb 17, Valve released an update for L4D2. Now the witch will continue to chase her target if she claws open a gas can.
This plugin restores the previous behavior. Thanks to panxiaohai for Evil Witch which gave me the idea for how to fix this.
There are two versions; the first version does not require SDKHooks but it's less efficient. The second version, _sdkh, uses SDKHooks so download the smx, but it's much more efficient than the first version. Please download only one.
CVARS:
sm_witchfirefix_enable - Enables the plugin (default 1)
sm_witchfirefix_debug - Enables debugging output (default 0)
Attached Files Get Plugin or Get Source (l4d2_witch_fire_fix.sp - 5.3 KB) Get Plugin or Get Source (l4d2_witch_fire_fix_sdkh.sp - 4.5 KB) l4d2_witch_fire_fix_sdkh.smx (4.7 KB)
Wyświetl pełny artykuł
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[forums.alliedmods.net] [L4D2] Witch Self Ignition Fix (Version 1.0, 2012 Feb 19)
Temat rozp. Adminek AMXX.PL, 19.02.2012 23:08
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych