Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] [L4D2] Witch Self Ignition Fix (Version 1.0, 2012 Feb 19)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 19.02.2012 23:08

When a witch is ignited, she changes targets to whoever lit her on fire.

If a non-player lit herself on fire (for instance, the witch claws open a gas can), she would lose her target and wander around until she died.

On 2012 Feb 17, Valve released an update for L4D2. Now the witch will continue to chase her target if she claws open a gas can.

This plugin restores the previous behavior. Thanks to panxiaohai for Evil Witch which gave me the idea for how to fix this.

There are two versions; the first version does not require SDKHooks but it's less efficient. The second version, _sdkh, uses SDKHooks so download the smx, but it's much more efficient than the first version. Please download only one.

CVARS:

sm_witchfirefix_enable - Enables the plugin (default 1)
sm_witchfirefix_debug - Enables debugging output (default 0)

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (l4d2_witch_fire_fix.sp - 5.3 KB) Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (l4d2_witch_fire_fix_sdkh.sp - 4.5 KB) Dołączona grafika l4d2_witch_fire_fix_sdkh.smx (4.7 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych