Proszę o poprawienie kodu jeżeli to możliwe, chciałbym dodać że gdy włączyłem pokazywanie napisu 'Headshot' w pluginie bullet_damage również mi to nie działało, choć wszystkie wymagane moduły są odblokowane.
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #pragma semicolon 1 #define VERSION "1.0.0" #define get_user_last_hitgroup(%1) (get_pdata_int(%1, m_LastHitGroup, 5)) new const m_LastHitGroup = 75; new const g_szSound[] = "misc/5gheadshot.wav"; public plugin_precache() precache_sound(g_szSound); public plugin_init() { register_plugin("Headshot Sound", VERSION, "Drekes"); RegisterHam(Ham_Killed, "player", "FwdPlayerKilledPost", 1); } public FwdPlayerKilledPost(iVictim, iInflictor, iKiller, Float: flDamage, iDmgBits) { if(iKiller && iVictim != iKiller && get_user_last_hitgroup(iVictim) == HIT_HEAD) { client_cmd(iVictim, "spk ^"%s^"", g_szSound); client_cmd(iKiller, "spk ^"%s^"", g_szSound); set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.61, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1); show_hudmessage(iVictim, "HEADSHOT!"); set_hudmessage(000, 255, 000, -1.0, 0.61, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1); show_hudmessage(iKiller, "HEADSHOT!"); } }
Z góry dzięki za pomoc.