[ROZWIĄZANE] Headshot Sound + Hud
psilocybe
17.02.2012
Witam, mam mały problem z pluginem, otóż przerobiłem plugin headshot sound który znalazłem gdzieś na Allied i dodałem napisy Hud do niego, tak aby ofiara miała czerwony napis a opraca zielony napis Headshot. Plugin skompilował się poprawnie lecz w grze pokazuję napis tylko dla ofiary, również dźwięk słyszy tylko ofiara, oprawca nie słyszy ani dźwięku ani napisu headshot.
Proszę o poprawienie kodu jeżeli to możliwe, chciałbym dodać że gdy włączyłem pokazywanie napisu 'Headshot' w pluginie bullet_damage również mi to nie działało, choć wszystkie wymagane moduły są odblokowane.
Z góry dzięki za pomoc.
Proszę o poprawienie kodu jeżeli to możliwe, chciałbym dodać że gdy włączyłem pokazywanie napisu 'Headshot' w pluginie bullet_damage również mi to nie działało, choć wszystkie wymagane moduły są odblokowane.
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #pragma semicolon 1 #define VERSION "1.0.0" #define get_user_last_hitgroup(%1) (get_pdata_int(%1, m_LastHitGroup, 5)) new const m_LastHitGroup = 75; new const g_szSound[] = "misc/5gheadshot.wav"; public plugin_precache() precache_sound(g_szSound); public plugin_init() { register_plugin("Headshot Sound", VERSION, "Drekes"); RegisterHam(Ham_Killed, "player", "FwdPlayerKilledPost", 1); } public FwdPlayerKilledPost(iVictim, iInflictor, iKiller, Float: flDamage, iDmgBits) { if(iKiller && iVictim != iKiller && get_user_last_hitgroup(iVictim) == HIT_HEAD) { client_cmd(iVictim, "spk ^"%s^"", g_szSound); client_cmd(iKiller, "spk ^"%s^"", g_szSound); set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.61, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1); show_hudmessage(iVictim, "HEADSHOT!"); set_hudmessage(000, 255, 000, -1.0, 0.61, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1); show_hudmessage(iKiller, "HEADSHOT!"); } }
Z góry dzięki za pomoc.
speedkill
17.02.2012
Znajdź
, jak nie będzie działać to napisze Ci własny z użyciem Deathmsg.
if(iKiller && iVictim != iKiller && get_user_last_hitgroup(iVictim) == HIT_HEAD)zamień na :
if(iKiller != iVictim && get_user_last_hitgroup(iVictim) == HIT_HEAD)Sprawdź

psilocybe
17.02.2012
Niestety nadal dźwięk i hud działa tylko dla ofiary. Plugin niby działa poprawnie, zawsze gdy dodaje coś nowego daje debug a nie ma logów z błędami więc nie wiem co jest nie tak. Będę wdzięczny za udostępnienie działającego pluginu

speedkill
17.02.2012
Testuj 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" new const muza[] = "misc/5gheadshot.wav" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "death", "a", "1>0") } public plugin_precache() { precache_sound(muza) } public death() { new Killer = read_data(1) new Victim = read_data(2) new Hs = read_data(3) set_hudmessage(85, 170, 255, 0.3, 0.1, 0, 6.0, 4.0) if(Killer != Victim && get_user_team(Killer) != get_user_team(Victim) && Hs) { client_cmd(Victim, "spk %s",muza) client_cmd(Killer, "spk %s",muza) show_hudmessage(Killer, "HEADSHOT!") show_hudmessage(Victim, "HEADSHOT!") } }
psilocybe
18.02.2012
Siema, przepraszam za tak opóźnioną odpowiedź, plugin działa bez problemów, pokazuje HUD i odgrywa dźwięk prawidłowo dla ofiary i oprawcy. Bardzo dziękuję za pomoc Panie speedkill 
Pozwoliłem sobie jednak dodać czerwoną i zieloną wiadomość hud oraz wyśrodkować napis Headshot. Jeszcze raz wielkie dzięki, zamieszczam kod w załączniku gdyby ktoś potrzebował.

Pozwoliłem sobie jednak dodać czerwoną i zieloną wiadomość hud oraz wyśrodkować napis Headshot. Jeszcze raz wielkie dzięki, zamieszczam kod w załączniku gdyby ktoś potrzebował.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Headshot Sound Hud" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" new const muza[] = "misc/5gheadshot.wav" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "death", "a", "1>0") } public plugin_precache() { precache_sound(muza) } public death() { new Killer = read_data(1) new Victim = read_data(2) new Hs = read_data(3) if(Killer != Victim && get_user_team(Killer) != get_user_team(Victim) && Hs) { client_cmd(Victim, "spk %s",muza); client_cmd(Killer, "spk %s",muza); set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1); show_hudmessage(Killer, "HEADSHOT!"); set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1); show_hudmessage(Victim, "HEADSHOT!"); } }
MarWit
18.02.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL