Szanse na natychmiastowe zabicie 1/x z wybranej broni, i tu stawia mi się pytanie jak wygrać która broń będzie dawała to 1\x na natychmiastowe zadanie.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "Dostaje AWP i deagle";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]}[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]}[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]}[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]return HAM_HANDLED;
}
Tutaj jest klasa snajper jak wybrać z której broni będzie miał 1\2 natychmiastowe zabicie. Proszę o wszystkie choćby pomocne informacje.