[ROZWIĄZANE] 1/2 na natychmiastowe zabici...
Pytajek
04.02.2012
Witam, robie klasy na swojego CoD MoD za pomocą generatora klas i tam jest opcja
Szanse na natychmiastowe zabicie 1/x z wybranej broni, i tu stawia mi się pytanie jak wygrać która broń będzie dawała to 1\x na natychmiastowe zadanie.
Tutaj jest klasa snajper jak wybrać z której broni będzie miał 1\2 natychmiastowe zabicie. Proszę o wszystkie choćby pomocne informacje.
Szanse na natychmiastowe zabicie 1/x z wybranej broni, i tu stawia mi się pytanie jak wygrać która broń będzie dawała to 1\x na natychmiastowe zadanie.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "Dostaje AWP i deagle";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]}[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]}[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]}[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]return HAM_HANDLED;
}
Tutaj jest klasa snajper jak wybrać z której broni będzie miał 1\2 natychmiastowe zabicie. Proszę o wszystkie choćby pomocne informacje.
Artemis
05.02.2012
tutaj masz linka, jakbyś chciał się sam nauczyć:
http://amxx.pl/topic...wiejszy-sposob/
trochę niewyraźny kod podałeś, dlatego zrobiłem od nowa.
Liczę na to, że pomogłem.
Oczywiście możesz ww sposób zastosować do innych rzeczy ^ ^
http://amxx.pl/topic...wiejszy-sposob/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "dostaje AWP i deagle.";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
oneonone[id][CSW_AWP] = 2 //tutaj masz 1/2 na natychmiastowe zabicie z AWP
oneonone[id][CSW_DEAGLE] = 4 //tutaj masz 1/4 na natychmiastowe zabicie z DEAGLE
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_AWP] = 0
oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
trochę niewyraźny kod podałeś, dlatego zrobiłem od nowa.
Liczę na to, że pomogłem.
Oczywiście możesz ww sposób zastosować do innych rzeczy ^ ^
Ojciec Dyrektor
07.02.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL