Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] 1/2 na natychmiastowe zabicie ? ? ?

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pytajek

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:6
  • GG:
  • Lokalizacja:Lodzkie
Offline

Napisano 04.02.2012 09:54

Witam, robie klasy na swojego CoD MoD za pomocą generatora klas i tam jest opcja
Szanse na natychmiastowe zabicie 1/x z wybranej broni, i tu stawia mi się pytanie jak wygrać która broń będzie dawała to 1\x na natychmiastowe zadanie.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "Dostaje AWP i deagle";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]}[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]}[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]}[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#2c1f1f"][size=3]return HAM_HANDLED;
}

Tutaj jest klasa snajper jak wybrać z której broni będzie miał 1\2 natychmiastowe zabicie. Proszę o wszystkie choćby pomocne informacje.
  • +
  • -
  • 0

#2 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 05.02.2012 00:55

tutaj masz linka, jakbyś chciał się sam nauczyć:
http://amxx.pl/topic...wiejszy-sposob/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>

new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]

new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "dostaje AWP i deagle.";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public cod_class_enabled(id)
{
oneonone[id][CSW_AWP] = 2 //tutaj masz 1/2 na natychmiastowe zabicie z AWP
oneonone[id][CSW_DEAGLE] = 4 //tutaj masz 1/4 na natychmiastowe zabicie z DEAGLE
ma_klase[id] = 1;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_AWP] = 0
oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}



trochę niewyraźny kod podałeś, dlatego zrobiłem od nowa.
Liczę na to, że pomogłem.
Oczywiście możesz ww sposób zastosować do innych rzeczy ^ ^
  • +
  • -
  • 0

#3 Pytajek

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:6
  • GG:
  • Lokalizacja:Lodzkie
Offline

Napisano 07.02.2012 08:50

Wielkie dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 07.02.2012 23:00

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych