Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Nie ma informacji kto kogo zabił[w consoli jak i w prawym górnym rogu ekranu ;0]
#1
Napisano 26.01.2012 15:41
Jestem w faze pisania moda i po pewnym czasie zwrócił mi jeden z testerów moda uwagę, ze nie widać kto kogo zabił. Sprawdziłem to w praktyce i faktycznie.. ani nie widać w prawym górnym rogu, ani w konsoli nie ma tekstu typu :
nick killed nick2 with m4a1
Nie wiem czy to coś wspólnego, ale mam wywołany event z DeathMSg w modzie i są tam pewne funckji, jak dowanie wartości do zmiennej za killa/hs'a itd.. Jednakże nie wiem w czym tkwi problem. Może ma ktoś pomysł, lub taki problem miał i wie jak go rozwiązać ?
Jak już tu ktoś w ogólę luknie to zapraszam też do : http://amxx.pl/topic...kcji-na-odrzut/
Pozdrawiam
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#2
Napisano 26.01.2012 16:54
public UTIL_Kill(attacker,id,weapon[])
{
if( is_user_alive(id)){
if(get_user_team(attacker)!=get_user_team(id))
set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) +1);
if(get_user_team(attacker)==get_user_team(id))
set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) -1);
if (cs_get_user_money(attacker) + 150 <= 16000)
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker)+150)
else
cs_set_user_money(attacker,16000)
cs_set_user_deaths(id, cs_get_user_deaths(id)+1)
user_kill(id,1)
if(is_user_connected(attacker) && attacker!=id)
{
award_kill(attacker,id)
if(is_user_alive(attacker)) award_item(attacker,0)
}
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string(weapon)
message_end()
message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(attacker)
write_short(get_user_frags(attacker))
write_short(get_user_deaths(attacker))
write_short(0)
write_short(get_user_team(attacker))
message_end()
message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(id)
write_short(get_user_frags(id))
write_short(get_user_deaths(id))
write_short(0)
write_short(get_user_team(id))
message_end()
new kname[32], vname[32], kauthid[32], vauthid[32], kteam[10], vteam[10];
get_user_name(attacker, kname, 31);
get_user_team(attacker, kteam, 9);
get_user_authid(attacker, kauthid, 31);
get_user_name(id, vname, 31);
get_user_team(id, vteam, 9);
get_user_authid(id, vauthid, 31);
log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"%s^"",
kname, get_user_userid(attacker), kauthid, kteam,
vname, get_user_userid(id), vauthid, vteam, weapon);
}
}
#3
Napisano 26.01.2012 20:56
Może zadziała, wywołanie
show_deadmessage(kill,dead,hs,weaponname)
w public DeathMsg(id) pod
if (is_user_connected(kill) && is_user_connected(dead) && get_user_team(kill) != get_user_team(dead)) {
gdzie public do tej funkcji jest taki :
public show_deadmessage(killer_id,victim_id,headshot,weaponname[])
{
if (!(killer_id==victim_id && !headshot && equal(weaponname,"world")))
{
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(killer_id)
write_byte(victim_id)
write_byte(headshot)
write_string(weaponname)
message_end()
}
}
Wyciągnąłem to z db'moda. Ale i tak + Nakupenda. za chęć pomocy, lub nawet samą pomoc
Użytkownik ogieR- edytował ten post 26.01.2012 21:02
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#5
Napisano 29.01.2012 00:09
Użytkownik funfel edytował ten post 29.01.2012 00:09
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#6
Napisano 29.01.2012 20:22
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#7
Napisano 30.01.2012 17:32
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych