Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Nie ma informacji kto kogo zabił[w consoli jak i w prawym górnym rogu ekranu ;0]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 26.01.2012 15:41

~ Witam.
Jestem w faze pisania moda i po pewnym czasie zwrócił mi jeden z testerów moda uwagę, ze nie widać kto kogo zabił. Sprawdziłem to w praktyce i faktycznie.. ani nie widać w prawym górnym rogu, ani w konsoli nie ma tekstu typu :

nick killed nick2 with m4a1

Nie wiem czy to coś wspólnego, ale mam wywołany event z DeathMSg w modzie i są tam pewne funckji, jak dowanie wartości do zmiennej za killa/hs'a itd.. Jednakże nie wiem w czym tkwi problem. Może ma ktoś pomysł, lub taki problem miał i wie jak go rozwiązać ?

Jak już tu ktoś w ogólę luknie to zapraszam też do : http://amxx.pl/topic...kcji-na-odrzut/

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#2 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.01.2012 16:54

wystarczy że wyciągniesz odpowiedni kod z tego i włala :)

public UTIL_Kill(attacker,id,weapon[])
{
if( is_user_alive(id)){
if(get_user_team(attacker)!=get_user_team(id))
set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) +1);

if(get_user_team(attacker)==get_user_team(id))
set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) -1);

if (cs_get_user_money(attacker) + 150 <= 16000)
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker)+150)
else
cs_set_user_money(attacker,16000)

cs_set_user_deaths(id, cs_get_user_deaths(id)+1)
user_kill(id,1)

if(is_user_connected(attacker) && attacker!=id)
{
award_kill(attacker,id)
if(is_user_alive(attacker)) award_item(attacker,0)
}

message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string(weapon)
message_end()

message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(attacker)
write_short(get_user_frags(attacker))
write_short(get_user_deaths(attacker))
write_short(0)
write_short(get_user_team(attacker))
message_end()

message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(id)
write_short(get_user_frags(id))
write_short(get_user_deaths(id))
write_short(0)
write_short(get_user_team(id))
message_end()

new kname[32], vname[32], kauthid[32], vauthid[32], kteam[10], vteam[10];

get_user_name(attacker, kname, 31);
get_user_team(attacker, kteam, 9);
get_user_authid(attacker, kauthid, 31);

get_user_name(id, vname, 31);
get_user_team(id, vteam, 9);
get_user_authid(id, vauthid, 31);

log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"%s^"",
kname, get_user_userid(attacker), kauthid, kteam,
vname, get_user_userid(id), vauthid, vteam, weapon);
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 26.01.2012 20:56

Może podpowiesz co wyciągnąć i gdzie wkleić ? ;> Bo samą funkcję mam już w modzie od jakiegoś czasu.

Może zadziała, wywołanie

show_deadmessage(kill,dead,hs,weaponname)


w public DeathMsg(id) pod

if (is_user_connected(kill) && is_user_connected(dead) && get_user_team(kill) != get_user_team(dead)) { 


gdzie public do tej funkcji jest taki :

public show_deadmessage(killer_id,victim_id,headshot,weaponname[])
{
if (!(killer_id==victim_id && !headshot && equal(weaponname,"world")))
{
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(killer_id)
write_byte(victim_id)
write_byte(headshot)
write_string(weaponname)
message_end()
}
}


Wyciągnąłem to z db'moda. Ale i tak + Nakupenda. za chęć pomocy, lub nawet samą pomoc ;)

Użytkownik ogieR- edytował ten post 26.01.2012 21:02

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#4 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.01.2012 21:40

łap najlepiej to :)

http://amxx.pl/topic...a-pomoca-amxxa/
  • +
  • -
  • 0

#5 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.01.2012 00:09

Może gdzieś dałeś PLUGIN_HANDLED i po prostu dead message nie ma bo jest blokowane?

Użytkownik funfel edytował ten post 29.01.2012 00:09

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#6 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 29.01.2012 20:22

Można zamknąć, Nakupenda. naprowadził mnie w jego peirwszej wypowiedzi, a to co edytowałem w moim jest wystarczająco i działa. Tak więc sprawa wyjaśniona, plusik do Nakupenda. już dawno poszedł
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#7 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 30.01.2012 17:32

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych