Siemka
Mam takie pytanie.
Jak zrobić aby plugin liczył rundy od początku i powiedzmy w 4. rundzie zrobił rundę "massacre" która polega na tym że każdy gracz ma 500 HP oraz krowę?
potem w 8. inne ciekawe rzeczy
Proszę pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Plugin robiący różne rzeczy w danej rundzie i inne pytanie.
Temat rozp. groundbrkr, 14.01.2012 20:52
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.01.2012 20:52
#2
Napisano 14.01.2012 22:23
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new a_runda;
public plugin_init()
{
register_plugin("Rundy", "1", "Autor")
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public NewRound()
{
a_runda++
}
public Poczatek_Rundy()
{
if(a_runda == 4){
//kod co ma się robić w 4 rundzie
}
if(a_runda == 8){
//kod co ma się robić w 4 rundzie
}
}
ja to bym coś w tym stylu zrobił, ale nie jestem pewien czy zadziała.
Pewnie jakiś błąd zrobiłem czy coś.
#3
Napisano 15.01.2012 07:54
Wow dzięki wielkie
Już myślałem że nkt nie zrobi... ale mam prośbę!
Jestem bardzo słaby w kodowaniu i czy mógłbyś mi zrobić 3 dni?
Massacre Day: Krowa, 500HP <---- w HUD wyświetla się napis "MASSACRE DAY!!!!"
1 HP Day: Każdy ma 1 HP i lata ze scoutem!
Knife Day - wiadomo Noże, normalne HP.
nie, kurde, nie sprawdziłem czy działa i nie wiem jak to sprawdzić mógłyś zrobić żeby w pierwszej rundzie wyświetlało pierwsza runda!! wtedy się przekonamy czy działa
Już myślałem że nkt nie zrobi... ale mam prośbę!
Jestem bardzo słaby w kodowaniu i czy mógłbyś mi zrobić 3 dni?
Massacre Day: Krowa, 500HP <---- w HUD wyświetla się napis "MASSACRE DAY!!!!"
1 HP Day: Każdy ma 1 HP i lata ze scoutem!
Knife Day - wiadomo Noże, normalne HP.
nie, kurde, nie sprawdziłem czy działa i nie wiem jak to sprawdzić mógłyś zrobić żeby w pierwszej rundzie wyświetlało pierwsza runda!! wtedy się przekonamy czy działa
#4
Napisano 15.01.2012 11:00
działa na bimbalion procent
troszke nad tym siedziałem, więc jak coś niejasne to pytaj
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
new var;
public plugin_init()
{
register_plugin("Rundy", "1.01", "Nakupenda.")
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public NewRound()
{
var++
}
public Poczatek_Rundy()
{
if(var == 1 || var == 4 || var == 8 || var == 12)
{
event()
}
}
public event()
{
new iPlayers[32], iNum, iTemp;
get_players( iPlayers, iNum );
for( new id = 0; id < iNum; id++ )
{
iTemp = iPlayers[id];
if(is_user_connected(iTemp) && is_user_alive(iTemp))
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0)
strip_user_weapons( iTemp );
switch(var)
{
case 1:
{
show_hudmessage(iTemp, "Witaj!")
}
case 4:
{
give_item( iTemp, "weapon_M249" );
fm_set_user_health(iTemp, 500)
show_hudmessage(iTemp, "MASSACRE DAY!!!");
}
case 8:
{
give_item(iTemp, "weapon_scout");
fm_set_user_health(iTemp, 1);
show_hudmessage(iTemp, "Masz 1HP i Scouta!")
}
case 12:
{
give_item( iTemp, "weapon_knife" );
show_hudmessage(iTemp, "Masz tylko noz!")
}
}
}
}
}
troszke nad tym siedziałem, więc jak coś niejasne to pytaj
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 15.01.2012 11:14
#5
Napisano 17.01.2012 14:12
Super @UP
Jasnee wszystko Tylko mam pytanie czy da się tutaj pozmieniać np. że dostaje się dodatkowy exp za zabójstwo? (cod Mod)
Jasnee wszystko Tylko mam pytanie czy da się tutaj pozmieniać np. że dostaje się dodatkowy exp za zabójstwo? (cod Mod)
#6
Napisano 17.01.2012 14:38
wystarczy zamiast osobnego pluginu wrzucic fragmenty tego kodu w cod'a
ale ja nie obcowalem nigdy z codem wiec z tym już Ci nie pomoge
ale ja nie obcowalem nigdy z codem wiec z tym już Ci nie pomoge
#7
Napisano 18.01.2012 16:18
okiii dzięki sam pogłówkuję
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych