Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin robiący różne rzeczy w danej rundzie i inne pytanie.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 groundbrkr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:118
  • Lokalizacja:Puławy.
Offline

Napisano 14.01.2012 20:52

Siemka ^^

Mam takie pytanie.

Jak zrobić aby plugin liczył rundy od początku i powiedzmy w 4. rundzie zrobił rundę "massacre" która polega na tym że każdy gracz ma 500 HP oraz krowę?
potem w 8. inne ciekawe rzeczy ^^

Proszę pomoc :P
  • +
  • -
  • 0

#2 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.01.2012 22:23

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new a_runda;


public plugin_init()
{
register_plugin("Rundy", "1", "Autor")

register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public NewRound()
{
a_runda++
}

public Poczatek_Rundy()
{
if(a_runda == 4){
//kod co ma się robić w 4 rundzie
}
if(a_runda == 8){
//kod co ma się robić w 4 rundzie
}
}


ja to bym coś w tym stylu zrobił, ale nie jestem pewien czy zadziała.
Pewnie jakiś błąd zrobiłem czy coś.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#3 groundbrkr

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:118
  • Lokalizacja:Puławy.
Offline

Napisano 15.01.2012 07:54

Wow dzięki wielkie ^^
Już myślałem że nkt nie zrobi... ale mam prośbę!

Jestem bardzo słaby w kodowaniu i czy mógłbyś mi zrobić 3 dni?

Massacre Day: Krowa, 500HP <---- w HUD wyświetla się napis "MASSACRE DAY!!!!"

1 HP Day: Każdy ma 1 HP i lata ze scoutem!

Knife Day - wiadomo :) Noże, normalne HP.

nie, kurde, nie sprawdziłem czy działa i nie wiem jak to sprawdzić mógłyś zrobić żeby w pierwszej rundzie wyświetlało pierwsza runda!! wtedy się przekonamy czy działa ^^
  • +
  • -
  • 0

#4 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.01.2012 11:00

działa na bimbalion procent xD



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>



new var;

public plugin_init()
{
register_plugin("Rundy", "1.01", "Nakupenda.")

register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}

public NewRound()
{
var++
}

public Poczatek_Rundy()
{
if(var == 1 || var == 4 || var == 8 || var == 12)
{
event()
}
}

public event()
{
new iPlayers[32], iNum, iTemp;
get_players( iPlayers, iNum );

for( new id = 0; id < iNum; id++ )
{

iTemp = iPlayers[id];

if(is_user_connected(iTemp) && is_user_alive(iTemp))
{

set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0)

strip_user_weapons( iTemp );
switch(var)
{
case 1:
{
show_hudmessage(iTemp, "Witaj!")
}
case 4:
{
give_item( iTemp, "weapon_M249" );
fm_set_user_health(iTemp, 500)

show_hudmessage(iTemp, "MASSACRE DAY!!!");
}
case 8:
{
give_item(iTemp, "weapon_scout");
fm_set_user_health(iTemp, 1);

show_hudmessage(iTemp, "Masz 1HP i Scouta!")
}
case 12:
{
give_item( iTemp, "weapon_knife" );

show_hudmessage(iTemp, "Masz tylko noz!")
}
}
}
}
}



troszke nad tym siedziałem, więc jak coś niejasne to pytaj :*

Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 15.01.2012 11:14

  • +
  • -
  • 1

#5 groundbrkr

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:118
  • Lokalizacja:Puławy.
Offline

Napisano 17.01.2012 14:12

Super @UP

Jasnee wszystko :) Tylko mam pytanie czy da się tutaj pozmieniać np. że dostaje się dodatkowy exp za zabójstwo? (cod Mod)
  • +
  • -
  • 0

#6 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.01.2012 14:38

wystarczy zamiast osobnego pluginu wrzucic fragmenty tego kodu w cod'a ;)

ale ja nie obcowalem nigdy z codem wiec z tym już Ci nie pomoge :/
  • +
  • -
  • 0

#7 groundbrkr

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:118
  • Lokalizacja:Puławy.
Offline

Napisano 18.01.2012 16:18

okiii dzięki sam pogłówkuję :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych