Witam ta klasa: Kod: 113146 WKLEJTO.PL Darmowa wklejka, na zawsze!
Sypie mi takie logi:
L 01/05/2012 - 12:25:35: Start of error session.
L 01/05/2012 - 12:25:35: Info (map "de_dust2_long") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120105.log")
L 01/05/2012 - 12:25:35: Invalid event (name "InfoTel") (plugin "codclass_teleporter.amxx")
L 01/05/2012 - 12:25:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_teleporter.amxx")
L 01/05/2012 - 12:25:35: [AMXX] Run time error 10: native error (native "register_event")
L 01/05/2012 - 12:25:35: [AMXX] [0] codclass_teleporter.txt::plugin_init (line 23)
L 01/05/2012 - 12:27:54: Start of error session.
L 01/05/2012 - 12:27:54: Info (map "de_dust2_long") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120105.log")
L 01/05/2012 - 12:27:54: Invalid event (name "InfoTel") (plugin "codclass_teleporter.amxx")
L 01/05/2012 - 12:27:54: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_teleporter.amxx")
L 01/05/2012 - 12:27:54: [AMXX] Run time error 10: native error (native "register_event")
L 01/05/2012 - 12:27:54: [AMXX] [0] codclass_teleporter.txt::plugin_init (line 23)
L 01/05/2012 - 12:40:14: Start of error session.
L 01/05/2012 - 12:40:14: Info (map "de_dust2_long") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120105.log")
L 01/05/2012 - 12:40:14: Invalid event (name "InfoTel") (plugin "codclass_teleporter.amxx")
L 01/05/2012 - 12:40:14: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_teleporter.amxx")
L 01/05/2012 - 12:40:14: [AMXX] Run time error 10: native error (native "register_event")
L 01/05/2012 - 12:40:14: [AMXX] [0] codclass_teleporter.txt::plugin_init (line 23)
Zorientowalem sie ze chodzi o informacje na czacie, niestety nwm jak to naprawic pomoze mi ktos? dam +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 05.01.2012 14:24
Bląd po mojej stronie.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
new const nazwa[] = "Teleporter";
new const opis[] = "Posiada teleport (mozna uzyc co 30s) oraz wszystkie granaty";
new const bronie = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:uzyl[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
uzyl[id] = false;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!uzyl[id]==false)
{
client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 30s");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);
new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 3000.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);
new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);
if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 30.0, "ResetHUD", id )
set_task ( 30.0, "InfoTel", id )
}
public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}
public InfoTel(id)
{
client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji");
}
#4
Napisano 05.01.2012 14:54
Znalazłem w swoich dokumentach dwa kody .sma Klasy Teleporter dwie wersje o ile pamiętam to działają :
Załączone pliki
#5
Napisano 05.01.2012 15:02
Nie sypie bo sprawdzalem u siebie na serwie ;D Tez mialem te bledy ale ze mam serwer to testow i nikt nie gra na nim to nie zauwazylem
#6
Napisano 05.01.2012 17:21
No juz nie sypei chociaz przy kompilacji jakies 2 bledy wyskakuja
Leci+
I jesli mozesz zobacz tez tutaj: http://amxx.pl/topic...adanie-serwera/
ktos odpisal zeby wgrac latke tylko ze ja juz ja wgralem a blad dotyczy 1 linijki.
Leci+
I jesli mozesz zobacz tez tutaj: http://amxx.pl/topic...adanie-serwera/
ktos odpisal zeby wgrac latke tylko ze ja juz ja wgralem a blad dotyczy 1 linijki.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych