Nazwa Perku: Gogle Termowizyjne
Opis: Widzisz niewidzialnych
i to by było chyba już wszystko
i jeszcze chciałem zapytać jak zrobić, aby szansa na drop perku z zabicia gracza wynosił 1/2, 1/4 itp szansy?
Edited by Sangre, 30.12.2011 13:55.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Posted 30.12.2011 13:54
Edited by Sangre, 30.12.2011 13:55.
Posted 30.12.2011 14:01
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
if(!perk_gracza[attacker] && random_num(1,2) == 2)
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
Posted 30.12.2011 14:03
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>new const perk_name[] = "Gogle Termwizyjne";
new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych";
y
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(!ma_perk[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
Posted 30.12.2011 14:35
znajdź
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
zamień naif(!perk_gracza[attacker] && random_num(1,2) == 2)
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
a co do niewidzialnych to wykorzystaj do tego perk EagleEye.
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;mam ją skaować czy coś?
if(!perk_gracza[attacker] && random_num(1,2) == 2) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1); doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
Posted 22.01.2013 12:46
Posted 22.01.2013 17:42
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod>new const perk_name[] = "Gogle Termwizyjne"; new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych"; y new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) }public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_perk[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); }
Edited by Vasto_Lorde, 22.01.2013 17:43.
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąStarted by wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuStarted by Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyStarted by Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąStarted by Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Started by Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
0 members, 2 guests, 0 anonymous users