Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

CoD Nowy

Perk, dający widzenie niewidzialnych

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.12.2011 13:54

Potrzebuje perku który dawał by moc widzenia niewidzialnych graczy

Nazwa Perku: Gogle Termowizyjne
Opis: Widzisz niewidzialnych

i to by było chyba już wszystko

i jeszcze chciałem zapytać jak zrobić, aby szansa na drop perku z zabicia gracza wynosił 1/2, 1/4 itp szansy?

Użytkownik Sangre edytował ten post 30.12.2011 13:55


#2 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 30.12.2011 14:01

znajdź
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);

zamień na
if(!perk_gracza[attacker] && random_num(1,2) == 2)
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);


a co do niewidzialnych to wykorzystaj do tego perk EagleEye.
  • +
  • -
  • 0

#3 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 30.12.2011 14:03

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>new const perk_name[] = "Gogle Termwizyjne";
new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych";
y
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(!ma_perk[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}


#4 Gość_Sangre_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.12.2011 14:35

znajdź

if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);

zamień na
if(!perk_gracza[attacker] && random_num(1,2) == 2)
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);


a co do niewidzialnych to wykorzystaj do tego perk EagleEye.




ok mam to z perkiem ale teraz przy kompilacji
wyskakuje mi problem z linijką
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
mam ją skaować czy coś?

a ten fragment wygląda u mnie tak
if(!perk_gracza[attacker] && random_num(1,2) == 2)
    UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
    doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;


#5 Puni07

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 22.01.2013 12:46

może ktoś podać kod na tego perka który to daje ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 22.01.2013 17:42

Czytaj kod Jeansy.
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>new const perk_name[] = "Gogle Termwizyjne";
new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych";
y
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
                register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

                cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
                register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}public cod_perk_enabled(id)
{
                ma_perk[id] = true;
                return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
                ma_perk[id] = false;
           public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
                if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
                                return;

                if(!ma_perk[host])
                                return;

                set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

Użytkownik Vasto_Lorde edytował ten post 22.01.2013 17:43

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych