←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

PokeMod
[ROZWIĄZANE] Opis cvarów

Zablokowany

  • +
  • -
Engi - zdjęcie Engi 29.12.2011

Witam, mam pytanie czy ktoś może posiada spis wszystkich cvarów i ich spolszczenia z tego tematu? http://amxx.pl/topic...est-for-public/
Przydały by się bardzo bo ludzie dostają 1 expa za zabicie i chciałbym to zmienić :)
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 31.12.2011

W pokemodzie jest tak zrobione, że jak zabijesz gracza, którego aktywny pokemon ma poziom 1 to dostajesz 1 exp, a jeżeli jego aktywny pokemon ma poziom np. 250 to dostajesz 250 exp.
Odpowiedz

  • +
  • -
Engi - zdjęcie Engi 31.12.2011

Ok, dzięki a z tymi cvarami dało by rade? :)
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 31.12.2011

pm_pokemod 1 //włącza lub wyłącza pokemoda(1=włącza, 0=wyłącza)
pm_admin m //jaką flagę musi mieć admin aby miał dostęp do cvar'ów pokemoda
pm_save 1 //włącza lub wyłącza zapis exp'a graczom(1=włącza, 0=wyłącz)
pm_xpsavedays 365 //ile dni ma zapisywać expa przed skasowaniem go
pm_safari_mode 0 //włącz lub wyłącza Safari Mode (1=włącza, 0=wyłącza)
pm_debug 0 //włącza lub wyłącza wysyłanie błędnych wiadomości Pokemoda(1=włącza, 0=wyłącza)
pm_debug_key //tylko pokazuje komunikaty o błędach z tym w nim
pm_wild 0 //jak wielu ludzi potrzeba by włączyć Wild Mode
pm_wild_level 30 //maxymalny level jaki dziki pokemon może mieć(0 by wyłączyć)
pm_maxhp 255 //maxymalne życie
pm_maxarmor 255 //maxymalny armor
pm_botsays 1 //turns on bot radio commands when they choose/buy a pokemon/item
pm_pokecenter 200 //ustaw na 0 jeśli nie chcesz aby NPC's(Oak) się pojawiało na mapie. W przeciwnym wypadku to jtes dystans, z którego można korzystac u Oak'a
pm_oak ab //Proporcje Oaka (a = pokemart, b = heal, c = team specific)
pm_oakhp 0 //ile hp ma mieć Oak(ustaw 0 by był nieśmiertelny)
pm_pokeballs 1 //czy mają pojawiać się pokeballe z pokemonami na respie(1=tak, 0=nie)
pm_buytime 0.0 //czas w którym możesz kupić coś u Oak'a, ustaw 0 by czas kupowania był nieskończony
pm_itemtime 30.0 //itemy znikają po tym czasie, ustaw 0 by itemy znikały na koniec rundy
pm_pokemart_open 1 //umożliwia zakup u Oak'a(1=włącza, 0=wyłącz)
pm_ffa 0 //robi aby pokemod działał z FFA
pm_burntime 5 //ile czasu będzie się palił gracz, jak zostanie podpalony przez pokemona
pm_burndamage 5 //ile obrażeń ma zadawać ogień podpalonemu graczu co sekunde
pm_waterheal 3 //ile leczy hp co sekunde w wodzie(jeśli używasz wodnego pokemona)
pm_poisondamage 2 //ile czasu będzie się truł gracz, jak zostanie otruty przez pokemona
pm_poisontime 10 //ile obrażeń ma zadawać trucizna otrutemu graczu co sekunde
pm_sleeptime 3 //ile czasu gracz będzie spał, gdy zostanie uśpiony
Odpowiedz

  • +
  • -
Engi - zdjęcie Engi 31.12.2011

Dzięki wielkie, można dać zamek :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 31.12.2011

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany