Jak zmienić dmg z rakiet ?
Gracz34
27.12.2011
Bardzo bym prosił o odpowiedź pytania : Jak zmniejszyć dmg z rakiet (Cod)
proszę o jasne wyjaśnienie
Z góry dziękuje
proszę o jasne wyjaśnienie
Z góry dziękuje
Gość_Sangre_* 28.12.2011
szukasz linijki w sma klasy w której masz rakiety,
wyglądającej miej-więcej tak
z tego co zaobserwowałem to w wypadku wartości 1.0 daje nam 10DMG/100 Inteligencji
czyli obecne ustawienie 0.9 daje nam 9DMG/100 Inteligenji
jeżeli sobie nie poradzicie to dajcie tutaj lub na PW (jeżeli nie chcecie udostępniać) sma waszej klasy
"[...]jeśli się pomylę to mnie poprawcie."
Użytkownik Sangre edytował ten post 28.12.2011 08:27
wyglądającej miej-więcej tak
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
55.0to stały DMG
0.9to DMG pochodzący z inteligencji
z tego co zaobserwowałem to w wypadku wartości 1.0 daje nam 10DMG/100 Inteligencji
czyli obecne ustawienie 0.9 daje nam 9DMG/100 Inteligenji
jeżeli sobie nie poradzicie to dajcie tutaj lub na PW (jeżeli nie chcecie udostępniać) sma waszej klasy
"[...]jeśli się pomylę to mnie poprawcie."
Użytkownik Sangre edytował ten post 28.12.2011 08:27
Haliax
28.12.2011
z tego co zaobserwowałem to w wypadku wartości 1.0 daje nam 10DMG/100 Inteligencji
czyli obecne ustawienie 0.9 daje nam 9DMG/100 Inteligenji
jeżeli sobie nie poradzicie to dajcie tutaj lub na PW (jeżeli nie chcecie udostępniać) sma waszej klasy
"[...]jeśli się pomylę to mnie poprawcie."
;|;|
nie nie nie.
To by nie mialo sensu.
0.9 to tyle DMG sie dostaje za 1 punkt inteligenncji.
czyli 100*0.9 - 90 DMG
Gość_Sangre_* 28.12.2011
;|;|
nie nie nie.
To by nie mialo sensu.
0.9 to tyle DMG sie dostaje za 1 punkt inteligenncji.
czyli 100*0.9 - 90 DMG
to jakim cudem u mnie klasa z 3.0 DMG przy 300INT biła 70-120DMG na HIT z MP5?
coś mi tu nie pasuje
według Twojego rozumowania powinna była by bić:
z 900dmg
bo 3dmg*100int=300dmg
300dmg*3=900dmg?
Użytkownik Sangre edytował ten post 28.12.2011 09:00
radim
28.12.2011
Boże, trzeba wam to jeszcze raz wytłumaczyć!
0.9 jest to czynnik inteligencji, czyli obrażenia, które będą dodawane z każdym punktem inteligencji. Jeżeli chcesz aby za 1 punkt inteligencji dodawało 1 dmg to zamiast 09 wpisujesz 1.0 !
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));55.0 są to stałe obrażenia
0.9 jest to czynnik inteligencji, czyli obrażenia, które będą dodawane z każdym punktem inteligencji. Jeżeli chcesz aby za 1 punkt inteligencji dodawało 1 dmg to zamiast 09 wpisujesz 1.0 !
Gość_Sangre_* 28.12.2011
na 1000% nie jest 1:1
sprawdzałem to już u siebie na serwerze!
jak pisałem przy wartości 3.0 i 300inteligencji według waszego liczenia powinien zadawać 900dmg - zadawał 70-120 w zależności od miejsca trafienia!!!
a zresztą miejcie jak chcecie. widzę jak działa u mnie. nie będe się z wami sprzeczał bo dadzą warna i tyle jak za mocno was przyprę do muru
Użytkownik Sangre edytował ten post 28.12.2011 09:40
sprawdzałem to już u siebie na serwerze!
jak pisałem przy wartości 3.0 i 300inteligencji według waszego liczenia powinien zadawać 900dmg - zadawał 70-120 w zależności od miejsca trafienia!!!
a zresztą miejcie jak chcecie. widzę jak działa u mnie. nie będe się z wami sprzeczał bo dadzą warna i tyle jak za mocno was przyprę do muru
Użytkownik Sangre edytował ten post 28.12.2011 09:40
misiek111232
28.12.2011
To niech mi ktoś zmieni żeby w tej klasie zadawało 55 + 0,5 za punkt w inteligencje
I żeby miała 2 rakiety
I żeby miała 2 rakiety
Załączone pliki
Venom dnb
08.06.2013
To niech mi ktoś zmieni żeby w tej klasie zadawało 55 + 0,5 za punkt w inteligencje
I żeby miała 2 rakiety
proszę bardzo. Ale sprawdz i napisz czy działa bo osobiście nie sprawdzałem.
Załączone pliki
Użytkownik Venom dnb edytował ten post 08.06.2013 17:37
SAL
08.06.2013
wracajac do przelicznika SANGRE jest taka fajna strona http://amxx.pl/dokum...-inflict-damage