←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Jak zmienić dmg z rakiet ?

  • +
  • -
Gracz34 - zdjęcie Gracz34 27.12.2011

Bardzo bym prosił o odpowiedź pytania : Jak zmniejszyć dmg z rakiet (Cod)

proszę o jasne wyjaśnienie



Z góry dziękuje
Odpowiedz

Name166 - zdjęcie Name166 27.12.2011

Sorry że się wcinam ale też jestem ciekaw podpinam się
Odpowiedz

  • +
  • -
Gracz34 - zdjęcie Gracz34 27.12.2011

Refresh
Odpowiedz

Gość_Sangre_* 28.12.2011

szukasz linijki w sma klasy w której masz rakiety,
wyglądającej miej-więcej tak
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

55.0
to stały DMG

0.9
to DMG pochodzący z inteligencji
z tego co zaobserwowałem to w wypadku wartości 1.0 daje nam 10DMG/100 Inteligencji
czyli obecne ustawienie 0.9 daje nam 9DMG/100 Inteligenji

jeżeli sobie nie poradzicie to dajcie tutaj lub na PW (jeżeli nie chcecie udostępniać) sma waszej klasy



"[...]jeśli się pomylę to mnie poprawcie."
Użytkownik Sangre edytował ten post 28.12.2011 08:27
Odpowiedz

  • +
  • -
Haliax - zdjęcie Haliax 28.12.2011

z tego co zaobserwowałem to w wypadku wartości 1.0 daje nam 10DMG/100 Inteligencji
czyli obecne ustawienie 0.9 daje nam 9DMG/100 Inteligenji

jeżeli sobie nie poradzicie to dajcie tutaj lub na PW (jeżeli nie chcecie udostępniać) sma waszej klasy



"[...]jeśli się pomylę to mnie poprawcie."


;|;|

nie nie nie.
To by nie mialo sensu.
0.9 to tyle DMG sie dostaje za 1 punkt inteligenncji.
czyli 100*0.9 - 90 DMG
Odpowiedz

Gość_Sangre_* 28.12.2011

;|;|

nie nie nie.
To by nie mialo sensu.
0.9 to tyle DMG sie dostaje za 1 punkt inteligenncji.
czyli 100*0.9 - 90 DMG


to jakim cudem u mnie klasa z 3.0 DMG przy 300INT biła 70-120DMG na HIT z MP5?
coś mi tu nie pasuje
według Twojego rozumowania powinna była by bić:
z 900dmg
bo 3dmg*100int=300dmg
300dmg*3=900dmg?
Użytkownik Sangre edytował ten post 28.12.2011 09:00
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 28.12.2011

Boże, trzeba wam to jeszcze raz wytłumaczyć!
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
55.0 są to stałe obrażenia

0.9 jest to czynnik inteligencji, czyli obrażenia, które będą dodawane z każdym punktem inteligencji. Jeżeli chcesz aby za 1 punkt inteligencji dodawało 1 dmg to zamiast 09 wpisujesz 1.0 !
Odpowiedz

Gość_Sangre_* 28.12.2011

na 1000% nie jest 1:1
sprawdzałem to już u siebie na serwerze!
jak pisałem przy wartości 3.0 i 300inteligencji według waszego liczenia powinien zadawać 900dmg - zadawał 70-120 w zależności od miejsca trafienia!!!

a zresztą miejcie jak chcecie. widzę jak działa u mnie. nie będe się z wami sprzeczał bo dadzą warna i tyle jak za mocno was przyprę do muru
Użytkownik Sangre edytował ten post 28.12.2011 09:40
Odpowiedz

  • +
  • -
misiek111232 - zdjęcie misiek111232 28.12.2011

To niech mi ktoś zmieni żeby w tej klasie zadawało 55 + 0,5 za punkt w inteligencje
I żeby miała 2 rakiety

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Venom dnb - zdjęcie Venom dnb 08.06.2013

To niech mi ktoś zmieni żeby w tej klasie zadawało 55 + 0,5 za punkt w inteligencje
I żeby miała 2 rakiety

 


proszę bardzo. Ale sprawdz i napisz czy działa bo osobiście nie sprawdzałem.

Załączone pliki


Użytkownik Venom dnb edytował ten post 08.06.2013 17:37
Odpowiedz

  • +
  • -
SAL - zdjęcie SAL 08.06.2013

wracajac do przelicznika  SANGRE jest taka fajna strona http://amxx.pl/dokum...-inflict-damage

;)

Odpowiedz