Chodzi mi o samo obramowanie bez nieśmiertelności.
Za każdą pomoc +.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.12.2011 17:08
Napisano 27.12.2011 20:17
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
Napisano 27.12.2011 20:25
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, SPShell)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 10)
//Ustawia nie widzialnosc na poziom 10.
Użytkownik K!113r edytował ten post 27.12.2011 20:26
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
Napisano 27.12.2011 20:36
Napisano 27.12.2011 23:45
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
Napisano 28.12.2011 13:52
Napisano 28.12.2011 14:35
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 30)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderGlow, 1)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
Napisano 28.12.2011 17:29
Napisano 28.12.2011 19:31
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
Napisano 28.12.2011 21:45
public cod_class_enabled(id){ if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[COD MW]^x01 Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderTransAlpha, 0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 60) ma_klase[id] = true; ilosc_blyskawic[id] = 3; return COD_CONTINUE;}public cod_class_disabled(id){ set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255) ilosc_blyskawic[id] = 0; ma_klase[id] = false;}
Użytkownik matti9410 edytował ten post 28.12.2011 21:50
Napisano 29.12.2011 07:44
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
Napisano 29.12.2011 16:02
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych