Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Co powoduje obramowanie modelu czerwona poswiata


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 matti9410

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:352
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 27.12.2011 17:08

Witam co w tym pluginie powoduje obramowanie na czerwono lub niebiesko w zaleznosci od druzyny modeli i czy można to jakoś połączyć z niewidzialnością ???

Chodzi mi o samo obramowanie bez nieśmiertelności.
Za każdą pomoc +.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Emilian18

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Emilian
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 27.12.2011 20:17

1. Obramowanie:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)


Liczby 255, 0, 0 odpowiadają za kolory Czerwony, Zielony, Niebieski w zakresie: 0-255

Więcej na temat funkcji pod linkiem Tutaj

2. Oczywiście można to połączyć z "niewidzialnością"
  • +
  • -
  • 1

#3 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 27.12.2011 20:25

Za obramowanie odpowiada

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, SPShell)

A tu masz niewidzialność

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 10)
//Ustawia nie widzialnosc na poziom 10.


Źródło: amxx.pl/dokumentacja/f970/set-user-rendering

Ps. Nie odświeżyłem i nie zauważyłem odpowiedzi :D

Użytkownik K!113r edytował ten post 27.12.2011 20:26

  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#4 matti9410

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:352
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 27.12.2011 20:36

Połaczy ktoś z niewidka bo jak daje to koloru niema :D
  • +
  • -
  • 0

#5 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 27.12.2011 23:45

Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem, poświata i niewidzialność, a potem widzialność bez poświaty? Jeśli tak to łap i sprawdź czy działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#6 matti9410

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:352
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 28.12.2011 13:52

To źle zrozumiałes bo ten plug dalem do przykladu, a ja potrzebuje kodu który zrobi graczowi niewidzialnosc+poswiate razem nie osobno ! :)

To źle zrozumiałes bo ten plug dalem do przykladu, a ja potrzebuje kodu który zrobi graczowi niewidzialnosc+poswiate razem nie osobno ! :)
  • +
  • -
  • 0

#7 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 28.12.2011 14:35

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 30)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)


tak powinno działać :D mi przynajmniej działało, a potem jak chcesz to usunąć to dajesz odwrotność czyli

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderGlow, 1)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)

  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#8 matti9410

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:352
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 28.12.2011 17:29

Czerwona otoczka niedziała.
  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.12.2011 19:31

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderTransAlpha, 0)

  • +
  • -
  • 0

#10 matti9410

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:352
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 28.12.2011 21:45

Ten kod wyżej robi i niewidkei poswiate czy tylko poswiate ? Mam taki kod i nadal niedziała
public cod_class_enabled(id){	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))	{		ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[COD MW]^x01 Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)		return COD_STOP;	}		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderTransAlpha, 0)	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 60)	ma_klase[id] = true;	ilosc_blyskawic[id] = 3;	return COD_CONTINUE;}public cod_class_disabled(id){	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)	ilosc_blyskawic[id] = 0;	ma_klase[id] = false;}

Użytkownik matti9410 edytował ten post 28.12.2011 21:50

  • +
  • -
  • 0

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.12.2011 07:44

nie możesz użyć dwóch set_user_render bo drugi nadpisuje poprzedni

zobacz to co ja dałem
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderTransAlpha, 0)

  • +
  • -
  • 0

#12 matti9410

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:352
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 29.12.2011 16:02

Czyli niemoza zrobić jednocześnie obramowania oraz niewidki ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych