zlecenie na klasy i perki
groundbrkr
10.12.2011
mógłby ktoś wykonać?
Klasy
Szycior - hp 200 , kondycha 100 , reszta 100, zadaje dodatkowe 500 obrażeń (BEZ INT!)
Miszczu - premium ADMIN_LEVEL_G , HP 300, int 500, reszta 200, zadaje 100 obrażen + int z M4 , ma 3 rakiety
Pasztet - -50 kondycji, krowa, m4, ak, +100 obrażeń bez int z każdej broni.
Assasin - klasa premium, 300 kondycji, na hita z lewego i prawego nożem, ADMIN_LEVEL_F
Klon - dostaje AK oraz M4, może stawiać 1 replikę (ta co odbija obrażenia) na rundę +50 dmg z każdej broni
Perki:
***** Twoja Mac - zadajesz +1000 obrażeń
Szalenstwo - + 10000 HP oraz + 300 obrażeń
Profesjonalny ekwipunek - dostajesz wszystkie bronie
możecie jeszcze dodać jakieś fajne klasy i perki / jak ktos zrobi wszystko to znajde jakieś jego wartościowe posty w innych tematach i postawię więcej plusów !
Klasy
Szycior - hp 200 , kondycha 100 , reszta 100, zadaje dodatkowe 500 obrażeń (BEZ INT!)
Miszczu - premium ADMIN_LEVEL_G , HP 300, int 500, reszta 200, zadaje 100 obrażen + int z M4 , ma 3 rakiety
Pasztet - -50 kondycji, krowa, m4, ak, +100 obrażeń bez int z każdej broni.
Assasin - klasa premium, 300 kondycji, na hita z lewego i prawego nożem, ADMIN_LEVEL_F
Klon - dostaje AK oraz M4, może stawiać 1 replikę (ta co odbija obrażenia) na rundę +50 dmg z każdej broni
Perki:
***** Twoja Mac - zadajesz +1000 obrażeń
Szalenstwo - + 10000 HP oraz + 300 obrażeń
Profesjonalny ekwipunek - dostajesz wszystkie bronie
możecie jeszcze dodać jakieś fajne klasy i perki / jak ktos zrobi wszystko to znajde jakieś jego wartościowe posty w innych tematach i postawię więcej plusów !
Reavi
10.12.2011
Szycior - jaka bron?
Miszczu -
reszt dorzucę potem bo muszę spadać
Użytkownik Reavi edytował ten post 10.12.2011 10:50
Miszczu -
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Miszczu";
new const opis[] = "Twój Opis";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 200;
new const inteligencja = 500;
new const wytrzymalosc = 200;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0, 0.2, idinflictor, damagebits); // 0.2 odpowiada za obrazenai z inty 1 int = 0.2 dmg 5 int = 1 dmg wiecej
return HAM_IGNORED;
}
reszt dorzucę potem bo muszę spadać
Użytkownik Reavi edytował ten post 10.12.2011 10:50
groundbrkr
10.12.2011
szybcior deagle
@2uo tak bo jak na stary to raczej sma bym dał
@edit
jak możesz to daj .amxx
Użytkownik groundbrkr edytował ten post 10.12.2011 10:58
@2uo tak bo jak na stary to raczej sma bym dał
@edit
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team codclass_miszczu.sma(9) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string) 1 Error. Could not locate output file codclass_miszczu.amxx (compile failed).
jak możesz to daj .amxx
Użytkownik groundbrkr edytował ten post 10.12.2011 10:58
thomas 10.12.2011
Miszczu
Pasztet
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "MIszczu"; new const opis[] = "Miszczu - premium ADMIN_LEVEL_G , HP 300, int 500, reszta 200, zadaje 100 obrażen + int z M4 , ma 3 rakiety"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 300; new const kondycja = 200; new const inteligencja = 500; new const wytrzymalosc = 200; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(Miszczu, "1.0", "thomas"); cod_register_class(Miszczu - premium ADMIN_LEVEL_G , HP 300, int 500, reszta 200, zadaje 100 obrażen + int z M4 , ma 3 rakiety); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[MIszczu] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; return COD_CONTINUE; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); }
Pasztet
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "Pasztet"; new const opis[] = "Pasztet - -50 kondycji, krowa, m4, ak, +100 obrażeń bez int z każdej broni."; new const bronie = (1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 150; new const kondycja = -50; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(klasa, "1.0", "thomas"); cod_register_class(Pasztet - -50 kondycji, krowa, m4, ak, +100 obrażeń bez int z każdej broni.); }
FORMOZA
10.12.2011
Chapaj:
codperk_szalenstwo.amxx 2,69 KB 1 Ilość pobrań
codperk_szalenstwo.sma 966 bajtów 38 Ilość pobrań
Użytkownik Acze edytował ten post 10.12.2011 11:14
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Szalenstwo";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 10000 HP Zadajesz 300 obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+1000);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-1000);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 300.0, idinflictor);
return HAM_IGNORED;
}
codperk_szalenstwo.amxx 2,69 KB 1 Ilość pobrań
codperk_szalenstwo.sma 966 bajtów 38 Ilość pobrań
Załączone pliki
Użytkownik Acze edytował ten post 10.12.2011 11:14
groundbrkr
10.12.2011
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team codclass_miszczu.sma(21) : error 017: undefined symbol "Miszczu" codclass_miszczu.sma(21) : warning 215: expression has no effect codclass_miszczu.sma(21) : warning 215: expression has no effect codclass_miszczu.sma(21) : error 001: expected token: ";", but found ")" codclass_miszczu.sma(21) : error 029: invalid expression, assumed zero codclass_miszczu.sma(21) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors.
możecie tez podawać te klasy w .amxx? (opis normalny ;d ma być a nie skopiowany...)
miszczu nie działa + dmg.
odświeżam !@
groundbrkr
10.12.2011
Reavi jak działa to super.
bo poprzednie wersje to + dmg nie działało
bo poprzednie wersje to + dmg nie działało
Reavi
10.12.2011
Ja też miałem problem z dodatkowym dmg jak te ci nie będą działać to spróbuje zrobić innym sposobem
groundbrkr
10.12.2011
nadal nie działa
mógłbyś mi podać .sma jak już zrobisz? chcę coś zobaczyć co robiłem źle. (dmg nie działa)
mógłbyś mi podać .sma jak już zrobisz? chcę coś zobaczyć co robiłem źle. (dmg nie działa)
Reavi
10.12.2011
Jak tak piszesz to napisz w którym nie działa bo nie wiem co mam zrobić ;PP
tutaj masz miszczu zamieniłem tylko 200% obrażeń + dodatkowe dmg z inta na 1 wyjdzie ( tak mi się wydaje ) 2pkt = 1 % więcej dmg
Użytkownik Reavi edytował ten post 10.12.2011 17:17
tutaj masz miszczu zamieniłem tylko 200% obrażeń + dodatkowe dmg z inta na 1 wyjdzie ( tak mi się wydaje ) 2pkt = 1 % więcej dmg
Załączone pliki
Użytkownik Reavi edytował ten post 10.12.2011 17:17
groundbrkr
10.12.2011
miszczu już sprawdzam, ale chodzi mi o klasę z deagle i 500 dmg!
ale robię teraz inaczej, jako że mam statystykę obrażenia , to dodam ją w bazowych.
ale robię teraz inaczej, jako że mam statystykę obrażenia , to dodam ją w bazowych.
Mordek
11.12.2011
A możesz dać sma asasina? Ka tutaj od groundbrkr tylko on teraz nie może ;] Chciałbym nazwę zmienić i opis.
Oraz jak możesz dodaj dla tej klasy specjalny model jakiegoś assasyna
Oraz jak możesz dodaj dla tej klasy specjalny model jakiegoś assasyna
Reavi
11.12.2011
sma nie mam bo robiłem na gotowo i usuwałem plik.Lecz zrobiłem od nowa
*sma:
Do autora klasa Klon:
PS: znajdz model jakis to może wstawie (ja też od niedawna w tym jestem )
*sma:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Assasin"; // nazwa
new const opis[] = ""; // opis
new const bronie = 0; // bronie
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 300;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Reavi");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) // FLAGA
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Do autora klasa Klon:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Klon";
new const opis[] = "Moze stawiac swoje Klony-Odbijają obrażenia!";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M4A1
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;
new ilosc_kukiel[33];
new sprite_blast;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "1");
pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "200");
}
public plugin_precache()
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
public cod_class_enabled(id)
{
Spawn(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_kukiel[id] < 1)
{
client_print(id, print_center, "[Klon]Wykorzystales wszystkie Klony!");
return;
}
new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
VelocityByAim(id, 50, VBA);
VBA[2] = 0.0;
for(new i=0; i < 3; i++)
OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];
if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
{
client_print(id, print_center, "[Klon]Muszisz postawic Klona dalej!");
return;
}
new model[55], Float:AngleKukly[3],
SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;
entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);
AngleKukly[0] = 0.0;
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
entity_set_model(ent, model);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));
entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);
ilosc_kukiel[id]--;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
new classname[33];
entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32);
if(!equal(classname, "Kukla"))
return HAM_IGNORED;
new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1);
if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker))
return HAM_SUPERCEDE;
new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET
if(!bez_obrazen)
cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin);
FVecIVec(fOrigin, iOrigin);
if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health))
{
if(!bez_obrazen)
{
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24));
}
}
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);
public NowaRunda()
remove_entity_name("Kukla")
PS: znajdz model jakis to może wstawie (ja też od niedawna w tym jestem )
Użytkownik Hiroshima edytował ten post 12.12.2011 09:55
sekio 12.12.2011
@up
Z edytuj i usuń reklamę a nie niby pomagasz a chcesz sobie zareklamować forum.
Z edytuj i usuń reklamę a nie niby pomagasz a chcesz sobie zareklamować forum.
Reavi
12.12.2011
@up przepraszam
Klasa pasztet:
Klasa pasztet:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Pasztet";
new const opis[] = "+100 obrażeń z każdej broni.";
new const bronie = (1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = -50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M249 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}