←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
1hp do perku

  • +
  • -
K1cK_PL - zdjęcie K1cK_PL 08.12.2011

Cześć . Jak zrobić aby w perku był 1hp. Chodzi mi o to że mam perk np tam niewidzialność i dostaje jak ma ten perk 1hp a jak już wyrzuci to dalej widzialny i ma hp swoje.
Odpowiedz

  • +
  • -
FORMOZA - zdjęcie FORMOZA 08.12.2011

Chapaj: ;)



/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Nanosuit";
new const perk_desc[] = "Jestes niewidoczny, masz 1 hp";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_perk[id] = false;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_perk[id])
set_task(0.5, "UstawStalker", id)
}

public UstawStalker(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_user_health(id, 1);
}
}


Załączony plik  nano.sma   979 bajtów   54 Ilość pobrań

Załączony plik  nano.amxx   2,07 KB   7 Ilość pobrań
Użytkownik Acze edytował ten post 08.12.2011 20:28
Odpowiedz