Skocz do zawarto艣ci

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz si臋 do temat贸w i for, aby otrzymywa膰 automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza spo艂eczno艣ciowego
  • Stw贸rz sw贸j w艂asny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe do艣wiadczenia

Do艂膮czona grafika Do艂膮czona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdj臋cie

Problem z Kompilacja


  • Nie mo偶esz napisa膰 tematu
  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 H.W.D.P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 37
呕yczliwy

  • Post贸w:92
  • Imi臋:Marek
  • Lokalizacja:Worc艂aw
Offline

Napisano 05.12.2011 16:44

Jak w temacie

Za艂膮czone pliki



#2 mEliSa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Post贸w:125
  • Imi臋:Rafa艂 :)
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 05.12.2011 16:45

Poprawi艂em tw贸j sklep i mam go ;) dzi臋ki ale nie pomoge bo ja za to zap艂aci艂em ;

#3 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Post贸w:758
  • Imi臋:Kamil
  • Lokalizacja:艁owicz
Offline

Napisano 05.12.2011 17:16

Chapaj:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
new apteczka, defuser, doswiadczenie, perk;
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by UszaTek", "5.1", "UszaTek");

// Komendy
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25], dolary[25], monety[25];
format(tytul, 24, "\rSklep by \yUszaTek");
formatex(dolary, 64, "Place \rDolarami");
formatex(monety, 64, "Place \rMonetami");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, dolary, "1");
menu_additem(menu, monety, "1");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
SklepDolary(id)
}
case 1:
{
SklepMonety(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SklepDolary(id)
{

// Pobieranie cvar
apteczka = get_cvar_num("shop_apteczka");
defuser = get_cvar_num("shop_defuser");
doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");
perk = get_cvar_num("shop_perk");

new tytul[25], apt[65], def[65], dos[65], per[65];
format(tytul, 24, "\rSklep by \yUszaTek");
formatex(apt, 64, "Apteczka \r[Dostajesz losowa ilosc HP] \yKoszt:\ri$", apteczka);
formatex(def, 64, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \yKoszt:\ri$", defuser);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy exp] \yKoszt:\ri$", doswiadczenie);
formatex(per, 64, "Perk \r[ Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\ri$", perk);

new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler_Dolary");
menu_additem(menu, apt, "1");
menu_additem(menu, def, "1");
menu_additem(menu, dos, "1");
menu_additem(menu, per, "1");
menu_display(id, menu);

}
public Sklep_Handler_Dolary(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasa = cs_get_user_money(id);

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= apteczka)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health( id, get_user_health( id ) + 150 );
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] \yKupiles 150 HP!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] \yZapomnij, masz za malo hajsu!");

}
case 1:
{
if(kasa >= defuser)
{
give_item(id, "item_thighpack")
cs_set_user_money(id, kasa-10);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles zestaw do rozbrajania!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 2:
{
if(kasa >= doswiadczenie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(25, 350);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales %i EXP'a!", losowy);
}
else
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");

}
case 3:
{
if(kasa >= perk)
{
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles losowy perk!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");

}
}

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE
}

public SklepMonety(id)
{

// Pobieranie cvar
apteczka = get_cvar_num("shop_apteczka");
defuser = get_cvar_num("shop_defuser");
doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");
perk = get_cvar_num("shop_perk");

new tytul[25], apt[65], def[65], dos[65], per[65];
format(tytul, 24, "\rSklep by \yUszaTek");
formatex(apt, 64, "Apteczka \r[Dostajesz losowa ilosc HP] \yKoszt:\riM", apteczka);
formatex(def, 64, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \yKoszt:\riM", defuser);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy exp] \yKoszt:\riM", doswiadczenie);
formatex(per, 64, "Perk \r[ Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\riM", perk);

new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler_Monety");
menu_additem(menu, apt, "1");
menu_additem(menu, def, "1");
menu_additem(menu, dos, "1");
menu_additem(menu, per, "1");
menu_display(id, menu);

}
public Sklep_Handler_Monety(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasa = cs_get_user_money(id);

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 1:
{
if(kasa >= apteczka)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health( id, get_user_health( id ) + 150 );
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] \yKupiles 150 HP!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] \yZapomnij, masz za malo hajsu!");

}
case 2:
{
if(kasa >= defuser)
{
give_item(id, "item_thighpack")
cs_set_user_money(id, kasa-10);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles zestaw do rozbrajania!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 3:
{
if(kasa >= doswiadczenie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(25, 350);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales %i EXP'a!", losowy);
}
else
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");

}
case 4:
{
if(kasa >= perk)
{
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles losowy perk!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Do艂膮czona grafika

=================================

Za艂膮czony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilo艣膰 pobra艅

Za艂膮czony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilo艣膰 pobra艅


Za艂膮czony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilo艣膰 pobra艅

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/





U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 1

0 u偶ytkownik贸w, 1 go艣ci, 0 anonimowych