Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Plugin V.I.P.
#1
Napisano 27.11.2011 12:42
Wiem, że bezsensownie tworze nowy temat pt. VIP.
Tworze "go" ze względu, iż pluginy, które są już stworzone, nie odpowiadają mi, a ja sam nie umiem tworzyć nawet najprostszego
pluginu.
Dobra, wracając do tematu:
*potrzebuje pluginu vip`a, który będzie dawał;
-napis VIP w miejscu ***DEAD***
-po wpisaniu komendy /vip pokaże się okno w stylu mod.txt, gdzie będą vip`y będący na serwerze,
-vip będzie miał własny model, z napisem VIP na plecach,
-za kila będzie dostawał 5hp, a za head`a 15hp
-na starcie o 2000$ więcej
-od 2 rundy pokaże mu się automatycznie menu vip`a, posiadające; 1)ak47+dgl, 2)m4a1+dgl
-od 2 rundy na starcie ma wszystkie granaty (HE, 2 Flash, sgren)
-za kila 200$, a za head`a 500$,
I chcę, aby vip był na flagę "x", i nie mógł pisać jako "admin say".
A i oczywiście, żeby były komendy typu;
/vip
/vipinfo ( co posiada vip, za ile jest vip, kontakt, forum )
Za wszelką pomoc z góry
DZIĘKUJE
#2
Napisano 27.11.2011 14:46
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> static const COLOR[] = "^x04" //green static const CONTACT[] = "" new maxplayers new gmsgSayText new mpd, mkb, mhb new g_MsgSync new health_add new health_hs_add new health_max new nKiller new nKiller_hp new nHp_add new nHp_max new g_vip_active new g_menu_active new bool:HasC4[33] #define DAMAGE_RECIEVED #define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<9) // Keys: 1234567890 new round; /* #if defined DAMAGE_RECIEVED new g_MsgSync2 #endif */ public plugin_init() { register_plugin("VIP PL Wersja", "2.04", "MlodyJNTR") mpd = register_cvar("money_per_damage","3") mkb = register_cvar("money_kill_bonus","200") mhb = register_cvar("money_hs_bonus","500") health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "5") health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "15") health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100") g_vip_active = register_cvar("vip_active", "0") g_menu_active = register_cvar("menu_active", "1") register_event("Damage","Damage","b") register_event("DeathMsg","death_msg","a") register_logevent("Round_Start", 2, "1=Round_Start") register_logevent("Round_Reset", 2, "1=Game_Commencing") register_event("TextMsg", "Round_Reset", "a", "2&Game_will_restart_in") register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0") maxplayers = get_maxplayers() register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0") g_MsgSync = CreateHudSyncObj() /* #if defined DAMAGE_RECIEVED g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj() #endif */ register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod") // register_clcmd("awp","HandleCmd") register_clcmd("sg550","HandleCmd") register_clcmd("g3sg1","HandleCmd") // register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon_AWP", "be", "1=1") register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon_SG550", "be", "1=1") register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon_G3SG1", "be", "1=1") register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon_M249", "be", "1=1") register_clcmd("say /vip","ShowMotd") gmsgSayText = get_user_msgid("SayText") register_clcmd("say", "handle_say") register_cvar("sv_contact", CONTACT, FCVAR_SERVER) } public on_damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id) #if defined DAMAGE_RECIEVED // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) ) if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_X) { new damage = read_data(2) // set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1) // ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage) #else if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_X) ) { new damage = read_data(2) #endif set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1) ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage) } } public Damage(id) { new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint) if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id) if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_X) { new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd) if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb) cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money) } } public death_msg() { if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300) } public Round_Start() { round++; new players[32], player, pnum; get_players(players, pnum, "a"); for(new i = 0; i < pnum; i++) { player = players[i]; if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_X) { if(!get_pcvar_num(g_menu_active)) return PLUGIN_CONTINUE if(!is_user_hltv(player) && !is_user_bot(player)) { give_item(player, "weapon_hegrenade"); give_item(player, "weapon_flashbang"); give_item(player, "weapon_flashbang"); give_item(player, "weapon_smokegrenade"); give_item(player, "item_assaultsuit"); give_item(player, "item_thighpack"); } if(round > 3) Showrod(player) } } return PLUGIN_HANDLED } public Round_Reset() { round = 0; } public hook_death() { // Killer id nKiller = read_data(1) if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) ) { nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add) } else nHp_add = get_pcvar_num (health_add) nHp_max = get_pcvar_num (health_max) // Updating Killer HP if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_x)) return; nKiller_hp = get_user_health(nKiller) nKiller_hp += nHp_add // Maximum HP check if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max set_user_health(nKiller, nKiller_hp) // Hud message "Healed +5/+15 hp" set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1) show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add) // Screen fading message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller) write_short(1<<10) write_short(1<<10) write_short(0x0000) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(200) write_byte(75) message_end() } public Showrod(id) { show_menu(id, Keysrod, "\rVIP Menu^n\d1. \wWez \yM4A1+Deagle ^n\d2. \wWez \yAK47+Deagle^n\d3. Wyjscie^n", -1, "rod") // Display menu } public Pressedrod(id, key) { /* Menu: * VIP Menu * 1. Wez M4A1 + Deagle * 2. Wez AK47 + Deagle * 0. Exit */ switch (key) { case 0: { if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1) HasC4[id] = true; else HasC4[id] = false; strip_user_weapons (id) give_item(id,"weapon_m4a1") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"weapon_deagle") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"weapon_knife") if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); client_print(id, print_center, "Otrzymales M4A1, Deagle, HE, Smoke i 2x Flesh!") } else { give_item(id, "weapon_hegrenade"); } give_item(id, "item_assaultsuit"); give_item(id, "item_thighpack"); client_print(id, print_center, "Wziales M4A1, Deagle i HE!") if (HasC4[id]) { give_item(id, "weapon_c4"); cs_set_user_plant( id ); } } case 1: { if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1) HasC4[id] = true; else HasC4[id] = false; strip_user_weapons (id) give_item(id,"weapon_ak47") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id,"weapon_deagle") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id,"weapon_knife") if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); client_print(id, print_center, "Wziales AK47, Deagle, HE") } else { give_item(id, "weapon_hegrenade"); client_print(id, print_center, "Otrzymales AK47, Deagle i HE!") } give_item(id, "item_assaultsuit"); give_item(id, "item_thighpack"); if (HasC4[id]) { give_item(id, "weapon_c4"); cs_set_user_plant( id ); } } case 9: { // 0 client_print(id, print_center, "Otrzymales Granaty!") } } return PLUGIN_CONTINUE } public HandleCmd(id){ if (!get_pcvar_num(g_vip_active)) return PLUGIN_CONTINUE if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_X) return PLUGIN_CONTINUE client_print(id, print_center, "Niektore bronie sa tylko dla VIPow!") return PLUGIN_HANDLED } public ShowMotd(id) { show_motd(id, "vip.txt") } public handle_say(id) { new said[192] read_args(said,192) if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1 ) || contain(said, "/vips") != -1 ) set_task(0.1,"print_adminlist",id) return PLUGIN_CONTINUE } public print_adminlist(user) { new adminnames[33][32] new message[256] new contactinfo[256], contact[112] new id, count, x, len for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++) { if(is_user_connected(id)) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_X && !(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)) get_user_name(id, adminnames[count++], 31) } } len = format(message, 255, "%s VIP'y Dostepne: ",COLOR) if(count > 0) { for(x = 0 ; x < count ; x++) { len += format(message[len], 255-len, "%s%s%s ", COLOR, adminnames[x], x < (count-1) ? "^x01, ":"") if(len > 96 ) { print_message(user, message) len = format(message, 255, "%s ",COLOR) } } print_message(user, message) } else { len += format(message[len], 255-len, "Brak Vip'ow") print_message(user, message) } get_cvar_string("sv_contact", contact, 63) if(contact[0]) { format(contactinfo, 111, "%s Kontakt z Adminem -- %s", COLOR, contact) print_message(user, contactinfo) } return PLUGIN_HANDLED; } print_message(id, msg[]) { message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_string(msg) message_end() }Tu masz vipa z opcją /vip, 5hp za killa, 15 za hs, menu broni z m4 i ak, co 2 rundy granaty, 200$ za killa, 500$ za hs'a, ustawiony na flagę X. Co do napisu VIP w showscore tego nie umiem wykonać a modelu nie chce mi się bardzo szukać, daję scripting, może ktoś Ci dorobi napis VIP i model. Co do pliku vip.txt. Sam go tworzysz w katalogu /cstrike - Pamiętaj, że musi być on napisani w html'u
Użytkownik Cherry edytował ten post 27.11.2011 14:54
#3
Napisano 27.11.2011 15:14
i jeszcze jedno jak utworzyć od tego .amxx???
Użytkownik prokox22 edytował ten post 27.11.2011 15:17
#4
Napisano 27.11.2011 15:27
Dodaje także plik vip.txt. Jest on dobrze opisany tylko po prostu wystarczy go zmienić wedle uznania.
Vip - Speedy Share - upload your files here
Użytkownik Cherry edytował ten post 27.11.2011 15:29
#5
Napisano 27.11.2011 15:48
mam jeszcze jedno pytanie; podasz strone do pobrania kompilatora, bo jak z dobre programy pobieram to mi błąd wyskakuje, a poza tym nie wiem gdzie szukać
#6
Napisano 27.11.2011 15:51
#7
Napisano 27.11.2011 16:03
a mi wyskakuje cos takiego
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
vip.sma(77) : error 017: undefined symbol "ADMIN_LEVEL_X"
vip.sma(97) : error 017: undefined symbol "ADMIN_LEVEL_X"
vip.sma(118) : error 017: undefined symbol "ADMIN_LEVEL_X"
vip.sma(155) : error 017: undefined symbol "ADMIN_LEVEL_x"
vip.sma(286) : error 017: undefined symbol "ADMIN_LEVEL_X"
vip.sma(319) : error 017: undefined symbol "ADMIN_LEVEL_X"
6 Errors.
Could not locate output file vip.amxx (compile failed).
#8
Napisano 27.11.2011 16:07
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X → Szukam pluginu
do
Scripting AMXX → Pluginy
#9
Napisano 27.11.2011 16:12
#10
Napisano 27.11.2011 16:30
Załączone pliki
#11
Napisano 27.11.2011 16:35
#12
Napisano 05.12.2011 07:17
Dodałem ten plugin na server, lecz jest on błędny.
Za każdym razem, kiedy odpalam server, plugin potrzebuje modeli: v_pbgun3/ v_pbgun7/ v_pbgun1.
Proszę o szybką odpowiedź.
prokox22
#13
Napisano 05.12.2011 08:03
#14
Napisano 07.12.2011 18:05
Proszę o napisanie innego plugin`u V.I.P, ale tym razem na serwer [#FFA]
Użytkownik prokox22 edytował ten post 07.12.2011 07:06
#15
Napisano 07.12.2011 18:15
http://amxx.pl/topic...ty-vip-ffa4fun/
#16
Napisano 08.12.2011 07:19
Jak nie to przeczytaj.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych