No to zaczynamy .
Jest to banalny sposób dodania niekończonej sie amunicji .
w
public CurWeapon(id)
za
if (is_user_connected(id))
{
dodajemy
-jeśli do klasy na wszystkie bronie
if(player_class[id] == xx && clip == 0)
{
refill_ammo(id,0)
}
-jesli do klasy na wybrana bron
if(player_class[id] == xx && clip == 0 && weapon == CSW_MAC10) ///// za CSW_MAC10 wstaw swoja bron
{
refill_ammo(id,0)
}
-jesli do itemu
if(player_item_id[id] == xx && clip == 0)
{
refill_ammo(id,0)
}
-jeśli do itemu na dana bron
if(player_item_id[id] == xx && clip == 0 && weapon == CSW_MAC10) ///// za CSW_MAC10 wstaw swoja bron
{
refill_ammo(id,0)
}
Jeśli by ktoś nie zrozumiał zamieszczam tu wycinek swojego CurWeapon.
Podmien
stock refill_ammo(id,mode)
{
new wpnid
if(!is_user_alive(id) || pev(id,pev_iuser1)) return;
if(mode) cs_set_user_armor(id,200,CS_ARMOR_VESTHELM);
new wpn[32],clip,ammo
wpnid = get_user_weapon(id, clip, ammo)
get_weaponname(wpnid,wpn,31)
new wEnt;
// set clip ammo
wpnid = get_weaponid(wpn)
//wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
cs_set_weapon_ammo(wEnt,maxClip[wpnid]);
}
Teraz wyszukaj wszystkie refill_ammo(id)
jesli ma dawac armor refill_ammo(id,1)
jesli ma nie dawac refill_ammo(id,0)
W razie problemow proszę pisac .
Użytkownik Stachuu :D ?? edytował ten post 08.01.2012 13:47