←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

RoundSound

  • +
  • -
Nazerek - zdjęcie Nazerek 29.03.2008

Witam, posiadam serwer 16 slotowy. Kiedyś ktoś nam pomagał i wgrał z 4 piosenki do roundsound, teraz nam te piosenki się na tyle znudziły, że chcemy wstawić nowe i teraz probłem, bo za bardzo nie wiemy jak :(. Sam za bardzo nie chce majsrować, bo jeszcze coś zepsuje.

Jeżeli ktoś by mógl pomóc, to bardzo proszę.
Swoje kawałki na serwa mam już gotowe, tylko co dalej? =/
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 29.03.2008

To można SMA przerobić.
Zamieść tutaj plik *.sma do tego pluginu
Odpowiedz

  • +
  • -
Nazerek - zdjęcie Nazerek 29.03.2008

Proszę uprzejmie

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 29.03.2008

Czyli tak.
Muzyka musi mieć nazwy:
lol10
lol100
lol200

wow10
wow100
wow200

I będzie Gites :P Aha i ma być w misc :)

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
HoFFi - zdjęcie HoFFi 27.04.2008

ja mam peroblem z roundsound że nie ściąga muzyki i gra inne (być może te co mam już na kompie) mój round sound sma prezentuje się tak (jeżeli jest coś źle prosiłbym bardzo o pomoc jestem nowicjuszem) :

//RoundSound.amxx -by PaintLancer

#include <amxmodx>

public plugin_init() 
{ 
  register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
  register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_win4")
  register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_win5")  
}

public t_win()
{
  new rand = random_num(0,2)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/wow")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/wow2")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/wow3")
    case 3: client_cmd(0,"spk misc/lol1")
    case 4: client_cmd(0,"spk misc/lol2")
    case 5: client_cmd(0,"spk misc/lol3")
    case 6: client_cmd(0,"spk misc/cya100")
    case 7: client_cmd(0,"spk misc/omg")
    case 8: client_cmd(0,"spk misc/hehe")
    case 9: client_cmd(0,"spk misc/super")
    case 10: client_cmd(0,"spk misc/round")
    case 11: client_cmd(0,"spk misc/dryng")
  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
  new rand = random_num(0,2)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/wow")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/wow2")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/wow3")
    case 3: client_cmd(0,"spk misc/lol1")
    case 4: client_cmd(0,"spk misc/lol2")
    case 5: client_cmd(0,"spk misc/lol3")
    case 6: client_cmd(0,"spk misc/cya100")
    case 7: client_cmd(0,"spk misc/omg")
    case 8: client_cmd(0,"spk misc/hehe")
    case 9: client_cmd(0,"spk misc/super")
    case 10: client_cmd(0,"spk misc/round")
    case 11: client_cmd(0,"spk misc/dryng")
  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache() 
{
  precache_sound("misc/wow.mp3")
  precache_sound("misc/wow2.mp3")
  precache_sound("misc/wow3.mp3")
  precache_sound("misc/lol1.mp3")
  precache_sound("misc/lol2.mp3")
  precache_sound("misc/lol3.mp3")
  precache_sound("misc/cya100.mp3")
  precache_sound("misc/omg.mp3")
  precache_sound("misc/hehe.mp3")
  precache_sound("misc/super.mp3")
  precache_sound("misc/round.mp3")
  precache_sound("misc/dryng.mp3")

  return PLUGIN_CONTINUE
}


Odpowiedz

  • +
  • -
HoFFi - zdjęcie HoFFi 27.04.2008

ale dalej nie sciaga tych plikow z muza

Warning:  Unable to open sound/misc/play_muza.wav for transfer
Warning:  Unable to open sound/misc/three.wav for transfer
Warning:  Unable to open sound/misc/two.wav for transfer
Warning:  Unable to open sound/misc/one.wav for transfer
Warning:  Unable to open sound/misc/reset.wav for transfer
Warning:  Unable to open sound/misc/ctwinnar2.wav for transfer
Warning:  Unable to open sound/misc/ctwinnar3.wav for transfer
Warning:  Unable to open sound/misc/ctwinnar4.wav for transfer
Warning:  Unable to open sound/misc/twinnar.wav for transfer
Warning:  Unable to open sound/misc/twinnar2.wav for transfer
Warning:  Unable to open sound/misc/twinnar3.wav for transfer

a plik round sound mam taki

//RoundSound.amxx -by PaintLancer

#include <amxmodx>

public plugin_init() 
{ 
  register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
  register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_win4")
  register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_win5")  
}

public t_win()
{
  new rand = random_num(0,2)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/wow")
    case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/wow2")
    case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/wow3")
    case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/lol1")
    case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/lol2")
    case 5: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/lol3")
    case 6: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/hehe")
    case 7: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/omg")
    case 8: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/super")
    case 9: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/cya100")
    case 10: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/round")
    case 11: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/dryng")
  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
  new rand = random_num(0,2)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/wow")
    case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/wow2")
    case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/lol1")
    case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/wow3")
    case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/lol2")
    case 5: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/lol3")
    case 6: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/hehe")
    case 7: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/omg")
    case 8: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/super")
    case 9: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/cya100")
    case 10: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/round")
    case 11: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/dryng")
  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache() 
{
  precache_generic("sound/misc/wow.mp3")
  precache_generic("sound/misc/wow2.mp3")
  precache_generic("sound/misc/wow3.mp3")
  precache_generic("sound/misc/lol1.mp3")
  precache_generic("sound/misc/lol2.mp3")
  precache_generic("sound/misc/lol3.mp3")
  precache_generic("sound/misc/cya100.mp3")
  precache_generic("sound/misc/omg.mp3")
  precache_generic("sound/misc/hehe.mp3")
  precache_generic("sound/misc/super.mp3")
  precache_generic("sound/misc/round.mp3")
  precache_generic("sound/misc/dryng.mp3")

  return PLUGIN_CONTINUE
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Saper - zdjęcie Saper 28.04.2008

HoFFi, a server ma ustawione
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1 ?????? ^^
Odpowiedz

bicek - zdjęcie bicek 28.04.2008

i
new rand = random_num(0,2)
zamień na:
new rand = random_num(0,11)
2 --> 11 bo inaczej będzie odtwarzać tylko 3 pierwsze utwory
Odpowiedz

  • +
  • -
HoFFi - zdjęcie HoFFi 28.04.2008

tak jest sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 29.04.2008

Według mnie, nie powinno być to "mp3 play"
Radze zrobić to wszystko w "wav"
Odpowiedz

  • +
  • -
HoFFi - zdjęcie HoFFi 29.04.2008

ale znów wav to nie jest porażająca jakość ;]
Odpowiedz

bicek - zdjęcie bicek 29.04.2008

RoundSound wav to prehistoria ;>
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 29.04.2008

Ale inaczej się nie da :P
Odpowiedz

  • +
  • -
HoFFi - zdjęcie HoFFi 29.04.2008

roundsound 1.0 mam bo innego nie znalazłem
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 29.04.2008

To już nie lepiej to?
http://forums.allied... ... =End Round
Do pliku *.ini wpisuje się nazwy muzyczek. Nawet mp3 :)
Odpowiedz

  • +
  • -
HoFFi - zdjęcie HoFFi 29.04.2008

wypróbuje
Odpowiedz

bicek - zdjęcie bicek 29.04.2008

To już nie lepiej to?
http://forums.allied...light=End Round

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=187 ;>

HoFFi, ten plugin co pokazałeś na końcu z tą małą poprawką powinien działać na 100% tylko dziwi mnie dlaczego pokazywały Ci się błędy z plikami rozszerzeniami *.wav skoro w pluginie miałeś *.mp3 ?? Pewnie powaliłeś coś z plikami.... sprawdź.

a co do Alternative End Round Sounds to musisz mieć do tego AMXX'a 1.8.0 na starszym też powinien działać ale mi się jakoś nie udało...
Odpowiedz

  • +
  • -
mati498 - zdjęcie mati498 30.04.2008

Przerób na wav.... Zabradzo nie słychać różnicy i dość że mniej zajmuje to nie trzeba siębardzo męczyć... Na wav przerób w programie Goldwave
Odpowiedz

bicek - zdjęcie bicek 30.04.2008

:lol: mati498, :lol:
plik wav o takiej samej jakości zajmuje 10x więcej niż plik mp3
Odpowiedz